Dueli u klasama
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
Salim se, ali shvatas valjda poentu da je tek na tu temu ciji je duzi kad se potegnemo, glupo raspravljati.
taj sa A4 bi verovatno posisao tu prasinu u nekim jacim krivinama
Kao sto moj brat sa cipovanim A4 ne moze da pobegne meni u Astri

Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
Salim se, ali shvatas valjda poentu da je tek na tu temu ciji je duzi kad se potegnemo, glupo raspravljati.
taj sa A4 bi verovatno posisao tu prasinu u nekim jacim krivinama

Kao sto moj brat sa cipovanim A4 ne moze da pobegne meni u Astri

Brzine idu u H-a !!!




- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A zasto bi me bilo sramota?Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini![]()
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta

Ne mora sa BMW-om, poredi ga sa drugim konkurentimaftj napisao:Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.

Ni Nissan i BMW ne mogu da se porede pa je GTR opet brzi od M6...ni to mi nije problem da kazem.
Nadam se da sad razumes sta sam hteo da kazem.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih. Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semaforaFloyd napisao:A zasto bi me bilo sramota?Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini![]()
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta![]()
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A niko od vas ne shvača da je OPC insignia koliko je teža toliko i jeftinija od BMW ili merca
. Znači, svakome svoje, a opelu bar 200kg manje u novim generacija astre insignije i barem 100 kod corse i onda bih i 325 konja bilo 325 konja.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Na Hockenheim-u je razlika vise od 2 s, sto nije malokvcali napisao:ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno

A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.Day Walker napisao:Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih.
Svi (ne samo premium proizvodjaci) se trude da naprave sto laksi sportski auto, a Opel u mrcinu od 2 tone stavio motor od 320 ks i resio problem

Ma ne, auto sa sportskom znackom i V6 benzinjarom od +300 ks, ce ljudi kupovati kao racionalni prevoz na relaciji posao-kucaDay Walker napisao:Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semafora

- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je 

- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Insignija OPC ima 2t jer je urađena valjano antikoroziona zaštita,sada je polu blindiran.Floyd napisao:A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A onda Floyd uzme i pogleda da je Insignia karavan duza od novog Bmw-a 3 karavana za 28cm,sira 4cm(jer na prvi pogled izgleda kao da ga zanima Insignia,a ne samo da hvali Bmw), i skapira zasto mu je neko rekao da nisu ista klasa.
Bmw 3 je kompakt,Insignia je porodicni sedan.
To su 2 potpuno razlicite klase i nisu za poredjenje.
Inace,Bmw 328i xDrive kosta samo 3.000e manje od Insignie OPC,ide svega 0.4s brze od Insignie.
Dodas na 328 svu opremu koju OPC ima i izadje te otprilike 10.000e skuplje...
A opet, ne mogu da se porede kada su u pitanju performanse,osim na pravcu,jedino gde Bmw ima sansu.
Insignia je teza od Bmw-a za 170kg,a s obzirom da je brutalno veci auto i da ima V6 2.8 motor,u odnosu na R4 2.0 u Bmw-u,jel to znaci da Floyd smatra da je Bmw 3 lose isprojektovan automobil?
Ne znam sta se zaludjujete,ali za toliki auto sa 2.8 V6 motorom,to su odlicni rezultati.
Pogotovo po toj ceni.
Bmw 3 je kompakt,Insignia je porodicni sedan.
To su 2 potpuno razlicite klase i nisu za poredjenje.
Inace,Bmw 328i xDrive kosta samo 3.000e manje od Insignie OPC,ide svega 0.4s brze od Insignie.
Dodas na 328 svu opremu koju OPC ima i izadje te otprilike 10.000e skuplje...
A opet, ne mogu da se porede kada su u pitanju performanse,osim na pravcu,jedino gde Bmw ima sansu.
Insignia je teza od Bmw-a za 170kg,a s obzirom da je brutalno veci auto i da ima V6 2.8 motor,u odnosu na R4 2.0 u Bmw-u,jel to znaci da Floyd smatra da je Bmw 3 lose isprojektovan automobil?
Ne znam sta se zaludjujete,ali za toliki auto sa 2.8 V6 motorom,to su odlicni rezultati.
Pogotovo po toj ceni.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
maniaxxx napisao:Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je
http://vukajlija.com/opel/333249
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gabariti nisu osnovni parametar u D segmentu. Priča je poprilično rastegljiva. Čak ni oprema nije merilo, tj Octavia A7 opremljena do daske je dimenzija kao poslednji Accord, a ima više opreme. Zdravom logikom bi neko pomislio da su barem tu negde, i jesu, ali nisu. :-D
Octavia po gabaritima prevazilazi neke limuzine iz D, pa ne pripada tom segmentu. Fluence, recimo, takođe. Imam ja dobru slidžu C180 pored moje 159tke (još spuštena). Merc izgleda kao mlađi brat, ali to ne znači na nisu u segmentu.
Insignia je po sred srede te klase kola, nevezano koliko je veća od zemljaka direktnih konkurenata.
Tapatalk 4
Octavia po gabaritima prevazilazi neke limuzine iz D, pa ne pripada tom segmentu. Fluence, recimo, takođe. Imam ja dobru slidžu C180 pored moje 159tke (još spuštena). Merc izgleda kao mlađi brat, ali to ne znači na nisu u segmentu.
Insignia je po sred srede te klase kola, nevezano koliko je veća od zemljaka direktnih konkurenata.
Tapatalk 4
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ma mož bre da postavite šta oćete pored ovoga:

i opet će Mečka da izgleda do jaja

i opet će Mečka da izgleda do jaja
