A sto je najcrnje Merc ima vise prostora unutra...nidza napisao: Imam ja dobru slidžu C180 pored moje 159tke (još spuštena). Merc izgleda kao mlađi brat, ali to ne znači na nisu u segmentu.
Dueli u klasama
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gabariti su pomenuti najvise zbog spominjane tezine...
A Bmw 3,C klasa,Audi A4,Lexus IS,pa , Alfa 159 su compact executive kola i to im je kategorija kojoj pripadaju,nevezano koji je od njih duzi.
Mazda 6,Insignia,Mondeo i slicni su family sedani,namenjeni da na nizoj platformi,daju dosta prostora.
Vecina njih se kotrlja na manjem medjuosovinskom od gore navedenih kompakta,ali su cesto daleko veci automobili i jednostavno,totalno drugacije orijentisani.
Mogu i u istu klasu da se stave,ali su im ovo neke podklase...
Floyd,lupaj se po celu do prekosutra,ali malo realnosti nije na odmet.
A Bmw 3,C klasa,Audi A4,Lexus IS,pa , Alfa 159 su compact executive kola i to im je kategorija kojoj pripadaju,nevezano koji je od njih duzi.
Mazda 6,Insignia,Mondeo i slicni su family sedani,namenjeni da na nizoj platformi,daju dosta prostora.
Vecina njih se kotrlja na manjem medjuosovinskom od gore navedenih kompakta,ali su cesto daleko veci automobili i jednostavno,totalno drugacije orijentisani.
Mogu i u istu klasu da se stave,ali su im ovo neke podklase...
Floyd,lupaj se po celu do prekosutra,ali malo realnosti nije na odmet.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Bilo bi interesantno proveriti, ako nekog zanima. Zvuči mi neverovatno. Obično kupce takvih kola to previše ne interesuje.Laki021 napisao: A sto je najcrnje Merc ima vise prostora unutra...
Tapatalk 4
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
O kakvoj realnosti ti pricas?Xepoj87 napisao:Floyd,lupaj se po celu do prekosutra,ali malo realnosti nije na odmet.
Imam osecaj da samo protrcis kroz moje postove, nadjes da sam napisao BMW i odmah krenes da me po ko zna koji put, nicim izazvan, prozivas...
Gde sam ja to kako ti kazes hvalio samo BMW a gde sam uopste i pominjao moj auto?
Pricamo o performansama tacno navedenog modela a ti pricu razvodnjavas centrimetima, cenom dodatne opreme i uvodjenjem americke klasifikacije u celu pricu. Insignia kao i C klasa ili 3ojka su u istom, D segemnetu i ne znam sta tu nije jasno.
Kakve veze ima cena sa performansama?
Lepo sam naveo primer GTR-a koji je jeftiniji i slabiji od SLS AMG-a i M6ice pa mu to nije problem da ih dere na svakoj stazi ili drag race-u.
Ako ti smatras da su performanse koji je ovaj Opel postize sa motorom od 325ks odlicne, onda svaka cast...ja (valjda) imam pravo da mislim drugacije od tebe.
p.s. I voleo bih da se diskusija sa licnog prebaci na tehnicki nivo, bez nepotrebnih epiteta kao sto su "bmw advokat", "bmw fanboy", "hvali bmw od kad ga je kupio" i sl.

Poslednja izmena od Floyd u 28 Avg 2013, 12:02, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koliko onda mesta ima 159-ka, ako C klasa ima više mesta...?Laki021 napisao:A sto je najcrnje Merc ima vise prostora unutra...

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ništa posebnop više od 156...ali nije ništa mnogo gora od ostalih u toj klasi. Svi se povećavaju u spoljašnjim gabaritima, a unutra ušuškavaju putnike i praktično skoro da i nemaju više prostora.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Floyd,ni jedan epitet ti nisam dodelio,niti sam ti nista licno rekao,samo ti cinjenicama odgovorio na tvoje pljuvanje insignie. Ti si pomenuo sve cinjenice koje bmwu odgovaraju,pa sam izneo i one suprotne.
Mozes ti da pominjes segment koliko hoces,ali time samo pojacavas moj utisak da sve povrsno znas,cim ne znas da podklase postoje,inace bi mnoga kola bila istog segmenta,a potpuno su drugacija.
Nepremiumi prave automobile d segmenta koji su velicinom u klasi e segmenta,zato sto nemaju e segment. Premiumi nemaju potrebe takvo nesto da rade,zato i prave kompakt sedane i limuzine e segmenta.
Znaci po tebi svaki od nepremiuma treba da napravi bolji sportski auto od njih i da ga da po duplo manjij ceni? Bmw nema supersportski model,pa i poredjenje m6 koji je ogroman luksuzan kupe,sa gtr-om koji je supersportski automobil, nema poente. Da,i supwraprtska klasa je izmisljena,ali opet podkategorija sportskih automobila.
Sto se c klase tice,ima sasvim dosta mesta za velicinu auta,dosta je dobro organizovana,159 koliko mi kazu ljudi,ima malo mesta u kabini za putnike pozadi.
Novi Bmw 3,kada udjes unutra,rekao bih da nije u toj klasi uopste,jer bas ima mesta,dok je e90 suprotna prica.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Mozes ti da pominjes segment koliko hoces,ali time samo pojacavas moj utisak da sve povrsno znas,cim ne znas da podklase postoje,inace bi mnoga kola bila istog segmenta,a potpuno su drugacija.
Nepremiumi prave automobile d segmenta koji su velicinom u klasi e segmenta,zato sto nemaju e segment. Premiumi nemaju potrebe takvo nesto da rade,zato i prave kompakt sedane i limuzine e segmenta.
Znaci po tebi svaki od nepremiuma treba da napravi bolji sportski auto od njih i da ga da po duplo manjij ceni? Bmw nema supersportski model,pa i poredjenje m6 koji je ogroman luksuzan kupe,sa gtr-om koji je supersportski automobil, nema poente. Da,i supwraprtska klasa je izmisljena,ali opet podkategorija sportskih automobila.
Sto se c klase tice,ima sasvim dosta mesta za velicinu auta,dosta je dobro organizovana,159 koliko mi kazu ljudi,ima malo mesta u kabini za putnike pozadi.
Novi Bmw 3,kada udjes unutra,rekao bih da nije u toj klasi uopste,jer bas ima mesta,dok je e90 suprotna prica.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ja ne kontam zasto svaki tvoj odgovor na bilo koji moj post mora da sadrzi dozu ironije, kao sto je sledeca...
Njega sam, pored jos nekih konkurenata (medju kojima i jedan nepremium) naveo kao modele koji bi lagano dobili na pravcu ovaj OPC a svi do jednog su slabiji od njega.
Ima dosta primera u raznim klasama, gde se jeftiniji automobili lako nose sa skupljom konkurencijom, nije samo GTR.
Ali vidim da pricamo o razlicitim stvarima...za tebe je OPC dobar jer je "jeftin" a za mene je sranje jer performansama ne opravdava znacku koju nosi i motor od 325 ks.
p.s. USA i UK klasifikacija me ne zanima, samo Evropa.
Ja ne znam da sam negde hvalio SAMO bmw ali neka ti bude.Xepoj87 napisao:jer na prvi pogled izgleda kao da ga zanima Insignia,a ne samo da hvali Bmw
Njega sam, pored jos nekih konkurenata (medju kojima i jedan nepremium) naveo kao modele koji bi lagano dobili na pravcu ovaj OPC a svi do jednog su slabiji od njega.
Ne znam gde izvuce ovakav zakljucak jer sam ja samo rekao da cena nije ogranicavajuci faktor da bi neki auto bio dobar.Xepoj87 napisao:Znaci po tebi svaki od nepremiuma treba da napravi bolji sportski auto od njih i da ga da po duplo manjij ceni?
Ima dosta primera u raznim klasama, gde se jeftiniji automobili lako nose sa skupljom konkurencijom, nije samo GTR.
Ali vidim da pricamo o razlicitim stvarima...za tebe je OPC dobar jer je "jeftin" a za mene je sranje jer performansama ne opravdava znacku koju nosi i motor od 325 ks.
Eto posto ja povrsno znam, daj mi neki link da se obrazujem i saznam nesto o tim podklasama...Xepoj87 napisao:Mozes ti da pominjes segment koliko hoces,ali time samo pojacavas moj utisak da sve povrsno znas,cim ne znas da podklase postoje,inace bi mnoga kola bila istog segmenta,a potpuno su drugacija.
p.s. USA i UK klasifikacija me ne zanima, samo Evropa.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To je V6 motor i performanse su mu sasvim ok, 6s do 100km/h je sasvim dobar rezultat!
A ti ga drvi sad do sutra da je 5,9s drasticno bolji
A ti ga drvi sad do sutra da je 5,9s drasticno bolji

Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
v6 single turbo motor iz bjuika. Poslednja rec tehnologije 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mislim da je citava polemika besmislena. OPC je OPEL isto sto i AMG za mercedes. Jos bolje i jos skuplje. U opelovom slucaju ajde recimo najskuplje.
Znaci u Opelovoj gami nesto najbolje. Naravno da postoje bolji automobili, to je potpuno normalno.
Da li bih je kupio? Sigurno. Sto se tice dizajna stvarno probranima moze da se NE dopada. BMW, Mercedes,VW i Audi ne bih nikada vozio. Naravno da su to odlicna kola, ali ja ih ne volim.
Razumem interno podjebavanje na forumu, ali da li stvarno toliki procenat forumasa ne voli ovu marku? Ovo pitam jer me bas interesuje?
Znaci u Opelovoj gami nesto najbolje. Naravno da postoje bolji automobili, to je potpuno normalno.
Da li bih je kupio? Sigurno. Sto se tice dizajna stvarno probranima moze da se NE dopada. BMW, Mercedes,VW i Audi ne bih nikada vozio. Naravno da su to odlicna kola, ali ja ih ne volim.
Razumem interno podjebavanje na forumu, ali da li stvarno toliki procenat forumasa ne voli ovu marku? Ovo pitam jer me bas interesuje?
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kad volis VW, Reno ili BMW, nemoguce je da volis drugu marku, pogotovu ne Opel
Brzine idu u H-a !!!




- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Naravno da je moguće da volimo više firmi, modela, verzija modela ako volimo automobile. Ko voli samo jednu firmu i nijednu drugu je zatucana budala.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Svaki model je masina za sebe. Glupo je gledati marku i davati joj veci znacaj nego samom automobilu.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.