Ajde da probam u jednom postu da odgovorim svima. Sto se tice Bridgstona, odlicna je guma prvih cca 10-15k posle pocinje jako da kliza na iole malo vlaznom kolovozu, pritom je sa cenom jako ne konkurentna na nasem trzistu. Jeste malo tvrdja, ali zato jako dobra za malo agresivniju voznju poput recimo Dunlop SP Maxx TT-a.
Sto se tice Contija od kada su revidirali cene prosle godine, po meni kao da su nesto uradili sa smesom, jer smo imali neobjasnivih problema sa krivljenjem i preteranom potrosnjom.
Trenutno mozda najbolje izbalansirana guma izmedju udobnosti i povremeno jace voznje je Dunlop Fasteresponse i Goodyear Efficientgrip. Za exta udobnost je definitivno Michelin Primacy HP ko to voli, mada nus produkt je preterano lako iskakanje klobuka na udarnim rupama i ivicnjacima. Mada ako se jace udje u krivinu sa njima oseca se ljuljanje auta.
Nize iliti manje dimenzije premium brend , kao sto je neko vec spomenuo GY Duragrip (extra upravljivost po mokrom) u premiumu ili u srednjoj klasi Fulda Ecocontrol i Kleber Dynaxer.
Suma sumaru. Ukoliko volite da stisnete automobile i da vidite sta mogu Dunlop, Bridgestone ili Pirelli (malko tvrdje ali pokazuju pravu prirodu auta, pogotovo za vozila tipa Bmw, Alfa, Honda - sportskije orijentisane) . Za francuze (neznije automobile) i one koji to vole preporuka Michelin i GY. Ostali neka nadju kompromis
