Znaci ako izbegavas poziv daju ti fiktivnu adresu...OK, a sta to jos povlaci sa sobom sem sto ne mozes registrovati auto i vaditi dokumenta? Jel tako moze da se dodje do zastare u svakom slucaju (mislim na 2 god za ove saob. prekrsaje)?ftj napisao:nećeš moći da izvadiš ličnu kartu ili da produžiš registraciju automobila ako se vodi na tebe, ali ja bih u slučaju da mi posao od toga zavisi izabrao taj put.
Vožnja zaustavnom trakom
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vožnja zaustavnom trakom

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Treba paziti i na poziv preko oglasne table kao i na presudu u odsustvu, kad to može a kad ne...
Inače, ne može da radi ništa u državnim institucijama valjda, gde god se unese u kompjuter iskoči da nema adresu, tj ima fiktivnu
Inače, ne može da radi ništa u državnim institucijama valjda, gde god se unese u kompjuter iskoči da nema adresu, tj ima fiktivnu
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Ako se ne javljam na pozive,a auto je bio sluzbeni dali mogu da me traze preko poslodavaca ,da njima naloze da moram da se odazovem
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Mogu da ti upute poziv preko poslodavca. Nije bitno da li ćeš se odazvati, bitno je da ti je poziv jednom uručen kako treba. To otvara mogućnost da se presuda donese i bez tvog prisustva.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
jos kako ce te naci preko poslodavca...pre ili kasnije...
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Iz Kneza Milosa i iz pravca Sajma, na Gazelu se ulazi sa 0km/h, postoji znak stop.NexT napisao:Pa ne bas. Tj tehnicki da, ali na Gazeli su to dva izlaza, i tu dolazis sa puta koji ima dve trake, tu se prakticno siri u tri.
Ako bi na auto putu gde se ulazi sa 70+ bio standardan put sa tri trake, garantovano bi se desavale saobracajke i usporio bi se tok saobracaja na petljama i ukljucenjima. Sto bi kod sporih vozila/vozaca dovelo do ukljucenja na auto-put sa 20-30 kmh. Sto bi opet dovelo do saobracajki
Tu se vozi sa 3 trake pre toga.
Ista stvar je sa druge strane, iz pravca Sava Centra.
Ne dogadjaju se nesrece kako si opisao, niti ovde kod nas niti po svetu gde ima sijaset primera takvog puta bez zaustavnih traka.
Zapravo, ukljucenje je najmanji problem sto znamo iz prakse godinama a ja pricam prevashodno o delovima gde nema nikakvih ni ukljucenja niti iskljucenja vec ima 3 trake od kojih su zakonski 2 za voznjui a 1 je zabranjena za upotrebu.
Malo je cudno da Bul,. Misica ima 3 vozne trake, ulice po N. Bgdu su sa tri trake a glavna magistrala najviseg ranga koiji postoji ima samo 2 trake.
Tokom Univerzijade je bilo kako sam opisao, i nije bilo nikakvih posebnih nesreca a saobracajne guzve su bile vece nego ikada pre toga.
I u Evropi i van Evrope kroz grad ima resenja bez zaustavne trake, mada ima kao i kod nas. Ja ne vidim nijedan razlog da je ovako regulisano kako je sada imajuci posebno u vidu da tu prolaze i sporovozni autobusi, vozila komunalnih sluzbi i druga vozila koja ometaju i usporavaju normalni tok saobracaja, pa tako preostane samo jedna kolovozna traka za ono za sta je autoput u osnovi i namenjen.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Ako se malo analizira stanje na auto putu kroz Beograd vidi se da da je dozvoljena vožnja zaustavnom svuda gde to ima smisla.ljubitelj napisao:Dodatno, potpuno je besmisleno postojanje zaustavne trake na kratkim rastojanjima izmedju raskrsnica (ukljucenja) i po meni daleko vise se ometa tok saobracaja time sto se mora preseci tok vozila da bi se ubacilo u srednju traku a onda opet u krajnju desnu da se izadje.
Mnogo bolje resenje je kao sto je bilo tokom radova na Gazeli kada je bila ukinuta zaustavna/ zuta traka, i kao sto je reseno po novobeogradskim bulevarima gde je ista konfiguracija i koriste se 3 trake za voznju.
2 trake autoputa je premalo i glupo je po mom misljenju da treca zvrji prazna a neodstaje hronicno sira saobracajnica.
U svetu u velikim gradovima gde sam vozio, po gradu nema zaustavne trake, a isto tako nema ni po autoputevima uvek i na svakoj deonici.
Postoje dve vrste "petlji". Jedne su one gde se saobraćaj uliva direktno na auto put - Plavi most ka gradu, Dušanovac sa obe strane... i tu bi se, ukoliko bi se dozvolila vožnja zaustavnom, pravili čepovi koji bi samo pravili još veći haos.
Druga vrsta "petlji" su one koje imaju traku paralelnu sa auto putem i tu je mahom dozvoljena vožnja zaustavnom jer se prođe kroz isključenje i ponovo vrati na auto put. Tako je od Dušanovca do Gazele i na nekim delovima Novog Beograda.
Jedino što bi još moglo da se uradi je da se po celom Novom Beogradu dozvoli vožnja zaustavnom osim u zoni one nesrećne bivše ELP pumpe.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Koliko znam od Dusanovca do Gazele je zabranjena voznja.paja napisao: Druga vrsta "petlji" su one koje imaju traku paralelnu sa auto putem i tu je mahom dozvoljena vožnja zaustavnom jer se prođe kroz isključenje i ponovo vrati na auto put. Tako je od Dušanovca do Gazele i na nekim delovima Novog Beograda.
Jedino što bi još moglo da se uradi je da se po celom Novom Beogradu dozvoli vožnja zaustavnom osim u zoni one nesrećne bivše ELP pumpe.
Zabranjeno je i i posle Gazele, u istom smeru. Zabranjeno je od B.Kose do Zmaja.
Zabranjeno je posle Zmaja do Aerodroma.
Zabranjeno je i od Dusanovca do hitne pomoci.
Moj je utisak da i nije bas uradjena detaljna analiza jer je takav rezim saobracaj bio i 70tih godina kada je autoput pravljen a bilo 10 puta manje vozila u gradu.
Procenjujem da bi od Bubanj Potoka do Aerodroma bio bezbedniji i brzi prolaz kada bi postojale 3 trake u kontinuitetu gde bi moglo bolje da se razdvoje saobracajni tokovi po brzinama.
Pogotovu sklanjanjem autobusa i kamiona u tu skroz desnu najsporiju traku.
U svetu sam video takva resenja i vozio autoputem kroz grad sa 4 trake u svakom smeru bez zaustavne i nisam primetio pretpostavljene probleme, a vozio sam 2 i po godine gde kultura voznje nije nista bolja nego kod nas, mozda cak i gore u gradu od 10+ miliona ljudi. (van Evrope gde postovanje zakona nije jaca strana, slicno kao kod nas).
Ne kazem da je kod nas nesto posebno lose sa guzvama, ali ne vidim potrebu postojanja zaustavnih traka tako postavljene usred grada.
Ne secam se kada sam video neispravno parkirano vozilo da je ostavljeno u zaustavnoj.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Od Dušanoca do Gazele se može stići potpuno legalno vožnjom što zaustavnom što kroz odvajanja. Obrati pažnju.
Za Novi Beograd sam i rekao da bi moglo da se poboljša. Realno bi mogla da se pusti zaustavna do Bežanije. Dalje ne jer ima ono malo isključenje ka Rodi i Zmaj.
Za Novi Beograd sam i rekao da bi moglo da se poboljša. Realno bi mogla da se pusti zaustavna do Bežanije. Dalje ne jer ima ono malo isključenje ka Rodi i Zmaj.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Prvo, ukljucenje iz K. Milosa je odvojeno stubicima, tako da prakticno "ima svoju traku". To o cemu pricas je slucaj kad se iz SAvske penjes na Gazelu.ljubitelj napisao:Iz Kneza Milosa i iz pravca Sajma, na Gazelu se ulazi sa 0km/h, postoji znak stop.NexT napisao:Pa ne bas. Tj tehnicki da, ali na Gazeli su to dva izlaza, i tu dolazis sa puta koji ima dve trake, tu se prakticno siri u tri.
Ako bi na auto putu gde se ulazi sa 70+ bio standardan put sa tri trake, garantovano bi se desavale saobracajke i usporio bi se tok saobracaja na petljama i ukljucenjima. Sto bi kod sporih vozila/vozaca dovelo do ukljucenja na auto-put sa 20-30 kmh. Sto bi opet dovelo do saobracajki
Tu se vozi sa 3 trake pre toga.
Ista stvar je sa druge strane, iz pravca Sava Centra.
Ne dogadjaju se nesrece kako si opisao, niti ovde kod nas niti po svetu gde ima sijaset primera takvog puta bez zaustavnih traka.
I tu su uvek najvece guzve cim se malo uspori saobracaj. Sad zamisli da to uradis na ostalih 20 ukljucenja, i da se na svakom ukljucenju krece od 0 km/h. A desavaju se cukanja, kada je guzva i kada je klizavo.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Da bi se zaustavna traka pustila u saobraćaj prvo bi moralo da se promeni status auto puta kroz grad.
Umesto statusa auto put, ta deonica bi mogla da se "degradira" u put rezervisan za saobraćaj motornih vozila...
to dalje dovodi do toga da trenutne širine trake nisu obavezne, nego bi širina trake za saobraćaj mogla da se smanji. lično sam video da za vreme radova na gazeli se u ove tri trake lako naguraju 4 reda vozila. jednom su u ta četri reda bila 2 auta, 1 autobus i 1 kamion. znači trenutne širine trake su totalni over kill za gradsku ulicu.
takođe ni razdelno ostvro toliko koliko je nije potrebno. dovoljno bi bilo postaviti neke stubiće i dobiti na prostoru.
i šta bi svime ovim dobili. dobili bi to da bi mogli da uguramo, tamo gde je potrebno, tri trake + trake za uključenje/isključenje.
jedina mana je to što bi verovatno morali da smanjimo ograničenje, ali to je mala cena da se plati za to.
Umesto statusa auto put, ta deonica bi mogla da se "degradira" u put rezervisan za saobraćaj motornih vozila...
to dalje dovodi do toga da trenutne širine trake nisu obavezne, nego bi širina trake za saobraćaj mogla da se smanji. lično sam video da za vreme radova na gazeli se u ove tri trake lako naguraju 4 reda vozila. jednom su u ta četri reda bila 2 auta, 1 autobus i 1 kamion. znači trenutne širine trake su totalni over kill za gradsku ulicu.
takođe ni razdelno ostvro toliko koliko je nije potrebno. dovoljno bi bilo postaviti neke stubiće i dobiti na prostoru.
i šta bi svime ovim dobili. dobili bi to da bi mogli da uguramo, tamo gde je potrebno, tri trake + trake za uključenje/isključenje.
jedina mana je to što bi verovatno morali da smanjimo ograničenje, ali to je mala cena da se plati za to.
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Sinoc sam video novi znak na potezu od mostara do autokomande na kom stoji 2 trake sa strelicom za voznju (u brzoj zabrana kamionima) a treca traka tj zaustavna stoji prazna :trljamoci:
Kako ovo tumaciti?
Kako ovo tumaciti?
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vožnja zaustavnom trakom
Kako se potpuno legalno moze voziti zaustavnom na tom delu ?paja napisao:Od Dušanoca do Gazele se može stići potpuno legalno vožnjom što zaustavnom što kroz odvajanja. Obrati pažnju.
Mislis na odvajanja sa autobuskim stanicama gde je ogranicenje brzine cesto 40km/h pa voziti kroz autobusku stanicu ili nesto drugo.
Ja ne znam kako bi izvelo da na autoputu to funkcionise na bezbedan nacin, i uopste ako nije bezbedno koristiti kolovoznu siroku traku (zaustavnu) koja je prazna kakva je prednost provlaciti se izmedju autobusa sa putnicima okolo uz ukrstanje sa vozilima koja se tu ukuljucuju iskljucuju.
Autoput kako je kod nas regulisano nisam nigde video niti cuo da postoji na svetu, mozda ovo nase vestacki se naziva autoput ?
Pitam jer zaista ne znam kako legalno voziti kroz 3 saobracajne trake.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Kad si već spomenuo autobusku stanicu. Kom genijalcu je palo na pamet da smesti međugradsku autobusku stanicu sa obe strane autoputa u zoni petlje Autokomanda? Nijedna nije bezbedna ni za pešake, ni za vozače. U smeru ka Nišu pešaci ne mogu da pređu sa stanice gradskog prevoza do međugradske stanice. Na obe stanice se redovno parkiraju vozila koja čekaju putnike/pakete iz autobusa, što znamo da je prekršaj samo po sebi. Zašto tu ne radi ne presretač, nego samo jedan policajac koji će svakodnevno kažnjavati parkiranje i zaustavljanje na stanici gradskog prevoza? Jednom sam mogao da se zakucam u parkirano vozilo u smeru ka Nišu, a svaki dan je gužva na stanici u smeru ka Zagrebu: gradski autobus + međugradski + ovi pametnjakovići što tu parkiraju jer čekaju nekog.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
@ Ljubitelj
Vidi možemo teoretisati i tražiti dlaku u jajetu, ali kada ima potreba da se koristi treća traka onda brzina ostalih nije 80 nego prosečno 30 km/h, tako da je vožnja kroz autobuske stanice kako ih ti zoveš (iako to nisu stanične niše, već saobraćajnica kojom može normalno da se vozi pored autobusa) brzinski potpuno ujednačena ostatku saobraćaja.
To što ti hoćeš -da se zaustavna proglasi za normalnu traku ne bi funkonisalo jer bi pretpostavilo stavljanje stop znaka na svako uključenje na današnji auto put, a to bi opet značilo potpuni haos u ostalim ulicama.
Meni se čini da bi za protočnost saobraćaja najviše značilo da se zatvore uključenje na Gazelu iz pravca Savske i sajma i sa NBg strane onu uključenje iz pravca blokova. Ta dva uključenja nemaju traku za ubrzavanje nego ulaze u živ saobraćaj što ima za posledicu stvaranje čvorova.
@ Heinz I ja se pitam.
Vidi možemo teoretisati i tražiti dlaku u jajetu, ali kada ima potreba da se koristi treća traka onda brzina ostalih nije 80 nego prosečno 30 km/h, tako da je vožnja kroz autobuske stanice kako ih ti zoveš (iako to nisu stanične niše, već saobraćajnica kojom može normalno da se vozi pored autobusa) brzinski potpuno ujednačena ostatku saobraćaja.
To što ti hoćeš -da se zaustavna proglasi za normalnu traku ne bi funkonisalo jer bi pretpostavilo stavljanje stop znaka na svako uključenje na današnji auto put, a to bi opet značilo potpuni haos u ostalim ulicama.
Meni se čini da bi za protočnost saobraćaja najviše značilo da se zatvore uključenje na Gazelu iz pravca Savske i sajma i sa NBg strane onu uključenje iz pravca blokova. Ta dva uključenja nemaju traku za ubrzavanje nego ulaze u živ saobraćaj što ima za posledicu stvaranje čvorova.
@ Heinz I ja se pitam.