Kvalitet (rezervnih) delova
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Kvalitet (rezervnih) delova
Evo, vidim da nema ovakve teme, a uvek je aktuelna. Bas nedavno sam bio u prilici da kupujem delove za veliki servis i imao sam velikih dilema znajuci za rizik kupovine kod nas jer se svasta valja, a da ne kazem strateski delovi su u pitanju, kaisevi, spaneri na prvom mestu, ali ni filteri nisu za potcenjivanje. Jedan detalj samo o kvalitetu delova iz prve ugradnje, mada ne kazem da neki aftermarket ne bi izdrzao ekvivalent. Renault Clio 2003. veliki servis evo prvi put radim ja jer su na njemu original kaisevi, spaneri, vodena pumpa. 10 godina i vise od 90kkm izdrzali bez havarije. Znaci habanja su vidljivi i mislim da ne bi bas dugo izdrzali, narocito PK kais, ali godine cine svoje. Evo jedan interesantan klip koji objasnjava filter za ulje u sitne detalje.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Kwmk1RYHpk
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Kwmk1RYHpk

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Da ovo je nešto oko čega sam i ja često zabrinut. Recimo ja otpilike znam koji proizvođač važi za renomiranog kada je u pitanju određeni deo, ali me onda brine koliko je to zaista original, odnosno da li ćeš kod nas i dobiti taj kvalitet, a što ti kažeš to me posebno brine kada su neki vitalni delovi u pitanju.
Recimo tu brigu sam imao kada sam na Mazdi radio veliki servis, nisam smeo da stavim španere, rolere i kaiševe koje su mi nudili kao OEM za njega od proizvođača koji ih snabdeva za prvu ugradnju jer sve je to ok ako je u pitanju original, ali šta ako je kopija. I onda sam otišao u ovlašćeni i to papreno platio. Isto tako sam recimo jednom ja sam kupio prednje pločice za njega, navodno TRW i koje su mi u pojedinim situacijama škripale prilikom kočenja....a eto oni bi trebali da budu dobri.
Sada kada sam na Audiju menjao svećice znao sam da idu NGK, čak na onim fabričkim što su skinute i piše Audi NGK, ali opet da li će to što kupim kao NGK biti stvarno NGK. Razmišljao sam se onda da bar odem njih samo da kupim od ovlašćenog pa da stavim ali me majstor ubedio da nema potrebe jer on godinama njih ugrađuje i da mu niko nikada nije raklamirao.
Tako da što se tiče brige oko delova, to je sada moja stategija, imam čoveka koji mi održava auto i koji tvrdi da na osnovu dosadašnjeg iskustva u praksi zna šta mi ugrađuje, od koga nabavlja i stoji iza toga. Njemu svaki put naglasim da hoću isključivo kvalitet i da nešto veća cena nije bitna ali da mi stavi ono što on smatra najboljim. Tako da mi je to možda i sigurnije nego da sam donosim delove pa makar i iz ovlašćenog jer onda ne mogu da reklamiram pošto će mi reći ja sam ti stavio ono što si mi ti doneo....a da idem u ovlašćeni ne pada mi napamet jer kada radiš nešto krupnije nije to samo razlika u ceni za to krupnije, nego tu idu i ulje i filteri koji su kod njih 5 puta skuplji pa ruke i sve ostalo i to mi je stvarno dranje i iz principa neću kod njih više ništa da radim.
Recimo tu brigu sam imao kada sam na Mazdi radio veliki servis, nisam smeo da stavim španere, rolere i kaiševe koje su mi nudili kao OEM za njega od proizvođača koji ih snabdeva za prvu ugradnju jer sve je to ok ako je u pitanju original, ali šta ako je kopija. I onda sam otišao u ovlašćeni i to papreno platio. Isto tako sam recimo jednom ja sam kupio prednje pločice za njega, navodno TRW i koje su mi u pojedinim situacijama škripale prilikom kočenja....a eto oni bi trebali da budu dobri.
Sada kada sam na Audiju menjao svećice znao sam da idu NGK, čak na onim fabričkim što su skinute i piše Audi NGK, ali opet da li će to što kupim kao NGK biti stvarno NGK. Razmišljao sam se onda da bar odem njih samo da kupim od ovlašćenog pa da stavim ali me majstor ubedio da nema potrebe jer on godinama njih ugrađuje i da mu niko nikada nije raklamirao.
Tako da što se tiče brige oko delova, to je sada moja stategija, imam čoveka koji mi održava auto i koji tvrdi da na osnovu dosadašnjeg iskustva u praksi zna šta mi ugrađuje, od koga nabavlja i stoji iza toga. Njemu svaki put naglasim da hoću isključivo kvalitet i da nešto veća cena nije bitna ali da mi stavi ono što on smatra najboljim. Tako da mi je to možda i sigurnije nego da sam donosim delove pa makar i iz ovlašćenog jer onda ne mogu da reklamiram pošto će mi reći ja sam ti stavio ono što si mi ti doneo....a da idem u ovlašćeni ne pada mi napamet jer kada radiš nešto krupnije nije to samo razlika u ceni za to krupnije, nego tu idu i ulje i filteri koji su kod njih 5 puta skuplji pa ruke i sve ostalo i to mi je stvarno dranje i iz principa neću kod njih više ništa da radim.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Od prilike. I ja sam se raspitivao od majstora gde kupuju jer mi je to nekako najbolji reper ovde.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Mislite da nije dovoljno opredeliti se za neki brend i dobrog uvoznika?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Ja ne mogu iz NS direkt da kupujem od uvoznika najcesce. Eto npr. ulje sam kupio tako sto sam nazvao uvoznika i pitao gde u NS mogu da kupim.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
vezano za gavranovu pricu o svecicama, pre par godina sam naa kliju 2 menjao svecice, u principu sam ih kupovao i menjao sam nekoliko puta na "proverenim" mestima, i taj put sam uzeo ngk, na kutiji je pisalo da je uvoznik "trost ast d.o.o. ugrinovacka 223b zemun".
posto sam vec bio kod servisera koji mi radi vece intervencije dao sam mu da i njih zameni, i covek mi kad sam dosao po auto rece da ih je stavio pa vratio stare, presle 30k km, jer je na ovim novim radio kao traktor... posle sam ih malo bolje zagledao i stvarno je kvalitet bio upitan, na nekim mestima je izgledalo kao da ih je dete napravilo, a ne neka masina...
za rs-a sam svecice uzeo u mass-u koji je zvanicni uvoznik ngk, i izgleda da su sasvim kako treba.
posto sam vec bio kod servisera koji mi radi vece intervencije dao sam mu da i njih zameni, i covek mi kad sam dosao po auto rece da ih je stavio pa vratio stare, presle 30k km, jer je na ovim novim radio kao traktor... posle sam ih malo bolje zagledao i stvarno je kvalitet bio upitan, na nekim mestima je izgledalo kao da ih je dete napravilo, a ne neka masina...
za rs-a sam svecice uzeo u mass-u koji je zvanicni uvoznik ngk, i izgleda da su sasvim kako treba.
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
A kad bi gledao u nemackoj ili austriji taj akumulator mislim da bi bolje prosao. Malo je to godinu dana. Ipak je to pomocni akumulator.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
sebekkg napisao:A kad bi gledao u nemackoj ili austriji taj akumulator mislim da bi bolje prosao.

Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Sta se koji moj krstis? Mislis da je istog kvaliteta za nas i za nemce taj isti aku?
Znam da je mala para za uzimanje preko ali ne verujem da je kvalitetan, a izdrzao malo preko godinu dana.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Znam da je mala para za uzimanje preko ali ne verujem da je kvalitetan, a izdrzao malo preko godinu dana.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Poslednja izmena od sebekkg u 04 Mar 2014, 12:00, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Da. Sta to mogu da naprave drugacije kod istog modela?
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Brzine idu u H-a !!!




Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Pa ja mislim da ne idu komponente istog kvaliteta.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Pa jesi mogao lepo da odgovoris. Ja kazem jeste da je mala cena ali znam da stalno ides ti po inostranstvu ili imas nekog tamo pa ti pusti po busu za dva dana. I ja to pisem sa dobrom namerom,a ti odgovaras na neprejebivim stavom. Nikakva vocka ili planeta tu nije problem.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Poslednja izmena od sebekkg u 04 Mar 2014, 12:45, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Koje komponente mogu tu da budu losijeg kvaliteta?sebekkg napisao:Pa ja mislim da ne idu komponente istog kvaliteta.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Dobar primer ti je kragujevački Punto i svi Classic-i uopšte. Različiti delovi -nije svejedno.
Re: Pezo 406 HDI & Mercedes E 220 CDI (w211)
Day Walker napisao:Koje komponente mogu tu da budu losijeg kvaliteta?sebekkg napisao:Pa ja mislim da ne idu komponente istog kvaliteta.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
pa dw odavno smo na forumu, secas li se koliko je puta diskutovano na tu temu, pa i vezano za bmw i za jos neke proizvodjace. Jednostavno npr celije ne budu istog kvaliteta i cao.
Mene je iznenadilo to kako da se naduje i da poiskacu cepovi... to ne bi trebalo da se desi za godinu i neki mesec.
Ranije je ovde bilo bosch akumulatora koji nisu bili ni upola kvalitetni kao ovi sa strane, pa je onda jednom meni stric doneo iz nemacke bosch i to je vec bilo kako valja.