VW Golf VII
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Onda ide to da mi se ni jedan drugi ne sviđa ni približno u toj klasi, tj. ne mogu da kažem sviđa, preciznija reč bi bila - odgovara. Uopšte ne bih gledao ništa drugo da kupujem C segment, eto. Možda bih trebao da odem bar da pogledam, ali opet ne bih to uradio.
Maniax: Video sam koliko si pisao da ti je trošio, ja ne znam, meni je to neverovatno. Opet, meni je pouzdan i znam nekoliko ljudi sa Yetijima da ih odlično služi. Treba malo i znati voziti taj motor i biti svestan čemu je namenjen. 190 na autobanu i potezanje sa semafora to nije.
Re: VW Golf VII
Kod takve vožnje potrošnja je bila daleko veča od moje napisane verujUroš S. napisao:Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Onda ide to da mi se ni jedan drugi ne sviđa ni približno u toj klasi, tj. ne mogu da kažem sviđa, preciznija reč bi bila - odgovara. Uopšte ne bih gledao ništa drugo da kupujem C segment, eto. Možda bih trebao da odem bar da pogledam, ali opet ne bih to uradio.
Maniax: Video sam koliko si pisao da ti je trošio, ja ne znam, meni je to neverovatno. Opet, meni je pouzdan i znam nekoliko ljudi sa Yetijima da ih odlično služi. Treba malo i znati voziti taj motor i biti svestan čemu je namenjen. 190 na autobanu i potezanje sa semafora to nije.

A najlakše je ustanoviti potrošnju na tempomatu na 130 po satu..i ta je bila na leonu sa 225 45 17 gumama oko 8 litara, isto ko na polotu znači. A da je moj polo bio više na servisu nego kuči, da je bratu menjan motor i da je bilo na tome da se mu menja i drugi ali je pre prodao avto, da su drugaru na octavii menjali turbinu, nije baš znak da je pouzdan. A da ima i onih kojim radi BP, ima....
Ko zanimljivost da kažem, da 1.4 TSI sa 122 konja troši manje
Re: VW Golf VII
Ne znam kako je tamo ali ovde svi sa kojima sam pricao imaju losa iskustva sa VW-ovom prodajnom i servisnom mrezom.
Bas zato sto prodaju puno vozila, kupce tretiraju kao stoku.
Ja bih u toj klasi gledao Giuliettu, Mazdu 3 pa tek onda mozda Golfa uz jos neke druge modele.
Mala je verovatnoca da bi Golf bio moj izbor posebno u visim paketima opreme gde kosta isto kao ekvivalntna A klasa i serija 1.
Bas zato sto prodaju puno vozila, kupce tretiraju kao stoku.
Ja bih u toj klasi gledao Giuliettu, Mazdu 3 pa tek onda mozda Golfa uz jos neke druge modele.
Mala je verovatnoca da bi Golf bio moj izbor posebno u visim paketima opreme gde kosta isto kao ekvivalntna A klasa i serija 1.
Re: VW Golf VII
Aj da batalimo priču ko bi šta kupio jer je nebitna u konkretnom slučaju (možda bih i ja uzeo golfa u nekoj situaciji jer uopšte nisam gadljiv na njega) i da izvučemo prosek od 10% više cene u odnosu na rivale i sad mi reci što misliš da je to opravdano.Uroš S. napisao:Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Onda ide to da mi se ni jedan drugi ne sviđa ni približno u toj klasi, tj. ne mogu da kažem sviđa, preciznija reč bi bila - odgovara. Uopšte ne bih gledao ništa drugo da kupujem C segment, eto. Možda bih trebao da odem bar da pogledam, ali opet ne bih to uradio.
Ja mislim da nije, al ne kažem da ne bih platio tih 10% više.
Re: VW Golf VII
Floyd napisao:Ne znam kako je tamo ali ovde svi sa kojima sam pricao imaju losa iskustva sa VW-ovom prodajnom i servisnom mrezom.
Bas zato sto prodaju puno vozila, kupce tretiraju kao stoku.
Ja bih u toj klasi gledao Giuliettu, Mazdu 3 pa tek onda mozda Golfa uz jos neke druge modele.
Mala je verovatnoca da bi Golf bio moj izbor posebno u visim paketima opreme gde kosta isto kao ekvivalntna A klasa i serija 1.
Ne znam za Srbiju, ali u SLO nije tolika razlika u ceni izmedju golfa i ostalih, a ogromna je do naprimer A3 ili A klase. Znam da je u D razlika u ceni izmedju golfa i npr A3 dosta manja, šta znači da je tamo golf precenjen.
Naprimer u SLO golf vii i octavia su praktično iste cene...( karavan vs karavan, da ne bude da je octavia veča i slično )
Re: VW Golf VII
Znači, 1,2 tsi od 86ks, sa metalik farbom je preko 16 000€. Ovaj motor je glupost uzimati. Minimum je 105ks.
Činjenica je još od prvog Golfa da su ljudi "skriveno" popravljali ljubimce u garažama, nekada i noću...
Izgleda se to i danas zadržalo kao manir.
maniaxxx, Golf u Srbiji i Bosni, dan danas ima posebno značenje -- status vlasnika. Neverovatno, nešto što je u EU obična osnova ovde je jak luksuz.
Činjenica je da se današnja konfekcijska kola sve manje razlikuju, sklopove pravi par firmi, limarija je više manje solidna, vešanja i kočnice (opet ima par proizviođača) sliče ko jaje jajetu... Ono što je vidno je enterijer. Ljudi masovno cene kola po enterijeru, po plastici, boji konca na štepovima i sl. Meni je ovo uvek bilo odvratno, to jeste svesti ceo auto na plastiku kabine, to jeste na materijal od koga se prave čaše za jogurt.
Zato ne vidim razlog, da i cene ne budu slične.
Činjenica je još od prvog Golfa da su ljudi "skriveno" popravljali ljubimce u garažama, nekada i noću...
Izgleda se to i danas zadržalo kao manir.
maniaxxx, Golf u Srbiji i Bosni, dan danas ima posebno značenje -- status vlasnika. Neverovatno, nešto što je u EU obična osnova ovde je jak luksuz.
Činjenica je da se današnja konfekcijska kola sve manje razlikuju, sklopove pravi par firmi, limarija je više manje solidna, vešanja i kočnice (opet ima par proizviođača) sliče ko jaje jajetu... Ono što je vidno je enterijer. Ljudi masovno cene kola po enterijeru, po plastici, boji konca na štepovima i sl. Meni je ovo uvek bilo odvratno, to jeste svesti ceo auto na plastiku kabine, to jeste na materijal od koga se prave čaše za jogurt.
Zato ne vidim razlog, da i cene ne budu slične.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Evo npr C4 1.6 HDI 112ks je od 15.800e. + corner maglenke koje Golf ima 400e, + multimedija uz koju ide BC 400e, automatska klima 400e + metalik 430e
To je već 17400e a pritom nema ESP i ASR, nema naslon za ruku, nema Autohold funkciju, nema kožni menjač, multimedija zaostaje 6 naprema 8 zvučnika a za Bluetooth dodatnih 300e. Jedino ima tempomat što Golf nema a to nije više od 150e kod Golfa.
Golf ima i ISOFIX i duplo dno gepeka što se ne pominje kod C4. Plus je neka klima sa digitalnim prikazom dodatnih 320e, znači uz Bluetooth to je 18000e.
http://vitrogroup.rs/wp-content/uploads/2013/05/C4.pdf
http://www.volkswagen.rs/files/rs/eleme ... tion_1.pdf
Već smo došli na oko 10-12% razlike uz ogromnu razliku u opremi. I nepostojanje rizika da će uvoznik da bankrotira.
Edit: Izvini pajo, sad tek vidim drugi post. Zato što je Švabo i zato što je Golf. Ali zaista to mislim. Bolje će da drži cenu, više nego 10% bolje.
Poslednja izmena od Uroš S. u 24 Sep 2013, 23:26, izmenjeno 2 puta ukupno.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Ako se nešto ne promeni, sutra sam u Autokomercu, da pogledam i provozam Golfa 1.2TSI pa ću se raspitati i o cenama. Biće detaljan izveštaj u podforumu "Test vožnje".
Posetite www.garaza.rs !
Re: VW Golf VII
Uroše, taj je C4 je sa 1,6 hdi je 15 800€, a Golf 7 sa 1,6 tdi, je 19500€ (najjeftiniji na akciji). Što je mnogo - mnogo je.
Pored ostalog, taj HDI je bolji i lepši za vožnju.
Pored ostalog, taj HDI je bolji i lepši za vožnju.
Poslednja izmena od MAD MAX u 24 Sep 2013, 23:27, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: VW Golf VII
A Golf 1.6 TDI na akciji,koja ne traje večno "Cena vozila sa popustom, carinom i PDV-om: 19.400,00 Eur" a tempomat malo teže za 150eUroš S. napisao:
Evo npr C4 1.6 HDI 112ks je od 15.800e. + corner maglenke koje Golf ima 400e, + multimedija uz koju ide BC 400e, automatska klima 400e + metalik 430e
To je već 17400e a pritom nema ESP i ASR, nema naslon za ruku, nema Autohold funkciju, nema kožni menjač, multimedija zaostaje 6 naprema 8 zvučnika a za Bluetooth dodatnih 300e. Jedino ima tempomat što Golf nema a to nije više od 150e kod Golfa.
Golf ima i ISOFIX i duplo dno gepeka što se ne pominje kod C4. Plus je neka klima sa digitalnim prikazom dodatnih 320e, znači uz Bluetooth to je 18000e.

EDIT : predeče me Mel Gibson
Re: VW Golf VII
Sto se Golfa tice, jedan fin tekstic
Postar je al jbg

Vozači VW-a i njihov pojmovnik
Passat - San svakog VW-ovca. "To ti'j auto." Ferrari medju svim jaranima ovog svijeta.
Vento - Klasa iznad Golfa, isti auto kao Passat, ali 1 cm. uži. Za zemljake koji baš nemaju hrpu para, ali imaju više nego za Golf.
Golf - VW-ovska klasika. Onaj tko se domogne Golfa, praktično kao da je ostvario sve životne ciljeve i došao na vrh hijerarhijske piramide. Moze ici i iznad - Vento ili Passat, ali već i sa Golfom upisao se na listu "besmrtnih zemljaka". Još ako je Diesel - dobija mjesto na nebu, jer, jel'te, troši 4 litre po gradu...
Polo Classic - smanjeni Vento. Namijenjen uglavnom za jaranske hanume i prijevoz musave dječurlije od vrtića do kuće i natrag. Pošto je riječ o relativno novom modelu, statusni simbol među ženskom čeljadi vlasnika Golfova i Passata.
Polo - Donekle avangarda, jer najmanje podsjeća na odvratnu VW-ovsku marku, a i nema Diesel verzije. VW-ovci ga mrze jer sa njim serijski dolazi servo volan, a poznato je da oni ne podnose bilo kakve dodatke koji omogućavaju lakšu vožnju, zamjenjuju ljudsku snagu itd. (centralna brava, podizači stakala, servo volan, itd.). Nekima koji nisu VW-ovci, ovaj autić je čak i simpatičan.
Sharan - Najnoviji trend medju VW-ovcima, u 1.9 TDi izvedbi (troši dve mjer'ce Dizla na 100 kilometara) posebno pogodan za prijevoz igrača lokalnih klubova (Drkovac Donji, Ma'la gornja, Pale, Tuzla, Vrbik Musavi, itd.), na konfederalne susrete u drugi kanton.
Ge-Te-i - Mistični pojam na spomen kojega zatitra srce svakog pravog VW-ovca koji je imao najmanje tri Golfa I Diesel i sa svakim prošao u prosjeku 780.000 km., bez servisa i izmjene ulja.
VR6 - Nesto daleko, nedodirljivo i mistično. Na spomen tog motora, pravi VW-ovac zapadne u trans, i zamisli sam sebe kako vozi hanumu u lokalni disco u Golfu III sa tom oznakom na prednjem i zadnjem kraju auta. Doduše, crv sumnje je ipak prisutan i ovdje: to je benzinac, to troši, ne mereš' uzet' lož ulje iz babinog traktora!
Diesel - Gorivo buducnosti kojemu teži svaki VW-ovac, motor pogonjen tim gorivom mračni je, mistični i krajnji cilj svakog štovatelja prave volfsburske tradicije, riječ je o pojmu koji se prenosi s koljenja na koljenje poput nekog plemenskog totema vrijednog štovanja. VW-ovac nije VW-ovac ako nije imao Golfa Diesel, ako nije u njega ulijevao aditiv protiv smrzavanja nafte, ako nije mijenjao grijače...
VW Buba - "Bas je slatka, to ti je u stvari Porsche 911". "Tko ne moze napraviti auto od 105 hp na 1500 ccm boxeru, radi 45 hp na 1600 ccm boxeru" - izreke su kojima bi se dao napisati ovaj ogavni nusprodukt automobilske industrije, a koji predstavlja pozivanje na tradiciju modernih vlasnika Golfa Diesel. Kao što je mudri čovjek rekao; "Tko je nije vozio, ima pravo tvrditi da je simpatična".
Benzin - Agresor kojeg treba uništiti. Gorivo na koje idu tamo neki BMW-i, Alfa Romeo, Ferrari-ji, Porsche-i, Audi-ji... Navodno ga koriste i nacionalni neprijatelji u svrhu uništavanja svjetle Dieselske tradicije našeg dragog konfederalnog susjeda.
Mercedes 200 D - Zamjenski automobil koji se prema "Statutu Zemljona" smije kupiti i voziti u slučaju da na pazaru taj dan nije bilo Golfa Diesel.
Alfa Romeo - Nacionalni neprijatelj br. 1. Svaki pravi vlasnik Golfa Diesel ima primary directive pričati o tome kako se kvare, kako su nekvalitetni i sto je najvažnije - isticati kako puno troše, i to, gle čuda, uvijek u trenutku dok isti prolazi na cesti s njihove lijeve strane.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: VW Golf VII
Trojke,
De ti provozaj tamo nekog Audi-ja 2.0 TDI ... pa o tome izvesti, mani ovog izvikanog Golf-a
De ti provozaj tamo nekog Audi-ja 2.0 TDI ... pa o tome izvesti, mani ovog izvikanog Golf-a

- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Posto je Srbija toliko bitno trziste, gde se proda 1%, gde su Srbi neobavesteni, mislim da cete se sloziti da im posaljemo grupni mail i da ih obavestimo da ne rade vise na dosadasnji nacin, da promene ime Golfu(usput koji je postao sinonim klase za sve ove godine, sigurno ''bez'' razloga), pa da se vec jednom opamete Nemce i ne grese kao do sad.
Jbg kako ste smesni.Kao deca ste, tema ima xy strana, troje vas probalo Golfa VII, 5oro Golfa VII, a svi pisete kao da ste ih vozili bar 1000km, a niste ni 5m.100x isto, 100x iste gluposti, 100x precenjen, a ko vas uopste pita. Da svi vole isto, postojala bijedna fabrika auta, cokolade, odece, hrane....
A ko sta je taj GOlf kada trazi toliku diskusiju o njemu???
Jbg kako ste smesni.Kao deca ste, tema ima xy strana, troje vas probalo Golfa VII, 5oro Golfa VII, a svi pisete kao da ste ih vozili bar 1000km, a niste ni 5m.100x isto, 100x iste gluposti, 100x precenjen, a ko vas uopste pita. Da svi vole isto, postojala bijedna fabrika auta, cokolade, odece, hrane....
A ko sta je taj GOlf kada trazi toliku diskusiju o njemu???