
trojke, daj bre reportazu sa te test voznje, da prekinemo ovo nadmudrivanje...
+1ftj napisao:ljubitelj napisao:Proizvodnja VW je odavno prebacena u Madjarsku, Slovacku, Kinu, Brazil...
Nema neke sustinske razlike u odnsou na klasik, generation ili bilo koje slicne nalepnice koje imaju gotovo svi proizvodjaci masovne produkcije.
Ni Mercedes ni BMW se ne proizvode u Nemackoj godinama vec.
Sve to skupa nema mnogo uticaja, bitna je kontrola i bitno je trziste za koje je konkretan model i primerak namenjen.
VW za CH i VW za Srbiju nisu isti auto iako se isto zovu npr Golf.
Isto je i sa Fiatom, Renaultom i ostalim proizvodjacima.
Uvek decenijama unazad najbolji modeli su za svajcarsku, skandinaviju, SAD i slicno.
Ne.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
nenad.fil napisao:Da se i ja upisem: C klasa koliko je meni poznato se UVEK pravi u Nemackoj. Tako mi je bar rekao covek koji je sef kontrole kvaliteta u Stuttgart-u u MB fabrici. Proizvodnja A i B klase su delimicno prebacene u Keckemet u Madjarskoj a ostalo iz game se pravi u DE.
A moguće je da niti jedan od vas nije u pravu:Markoni napisao:Nije tacno. 1.4 je kostao 12 ili 12500, a 1.9 TDI 15.000 sa skroz pristojnom opremom...Tako da je ovca verovatno taj tvoj drugar koji je uspeo da ga plati 19.000...
Tapatalk Post
Da li ti je poznato da novija auta, poslednjih 5-6 godina sigurno, uglavnom koriste KAN liniju. To znaci mnogo prostiju komunikaciju, i drasticno manje kablova nego pre. I savremeni automobili uglavnom okidaju na - potrosace, a ne kao pre na +.ljubitelj napisao:
Bakar se ne proizvodi uopste u Nemackoj niti kablovi kojih ima oko 200kg tipicno u autu.
.