Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da,bas strci...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
GM i Peugeot-Citroen postigli dogovor o udruživanju snaga

Kako piše Tanjug, američki auto-gigant "Dženeral motors" (GM) i francuska alijansa "Pežo-Sitroen" (PSA) postigli su dogovor o udruživanju snaga, odnosno o zajedničkom razvijanju delova i motora za vozila koja bi se prodavala pod njihovim robnim markama.
GM će preuzeti sedmoprocentno učesće u "Pežou", saopštile su kompanije.
"Pežo" planira prodaju novih akcija postojećim investitorima u iznosu od oko jedne milijarde evra, što je značajna suma za autokompaniju čija se trenutna tržišna vrednost kreće oko 3,6 milijardi evra.
Ove dve kompanije nastoje da pronađu efikasan način koji će ih učiniti konkurentnijim na evropskom automobilskom tržištu. Poslovanje GM u Evropi je prošle godine zabeležilo gubitak od 700 miliona evra i kompanija je saopštila da je odlučna da to preokrene.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Moguć povratak Facel Vege 2014. godine.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Malo o saradnji Renault-Nissan-Daimler
Preuzeto sa auto.blog.rs

Renault i Daimler pregovaraju o strateškoj saradnji i preuzimanju udela manjeg od 10 odsto druge kompanije.
Financial Times i Automotive News prenose da bi alijansa uključivala i Nissan Motor, ruskog proizvođača AvtoVAZ, uz osnovne dve kompanije. Izvori navode da Gost pokušava da Zečea i Daimler ubace u Renault-Nissan alijansu, dok je nemačka kompanija za sada zainteresovana samo za klasičan joint-venture.
Kao osnova pregovora uzima se proizvodnja manjih automobila, ali teško da će Daimler pristati da bude platforma koja se koristi prilikom proizvodnje Dačije. Nemačkoj kompaniji potreban je partner zbog povećanja profitabilnosti Mercedes A-Klase i Smarta.
Kako list navodi, ukoliko se dve kompanije dogovore, nemački i francuski proizvođač će preuzeti po udeo onog drugog kao deo dugoročnog okvira za saradnju.
Bloomberg sa druge strane navodi da Renault i Daimler već dugi period pregovaraju, ali do sada nisu izgladili razlike.
Izvor : Economy.rs
preuzeto sa auto.blog.rs

Proizvođači automobila Reno, Nisan i Dajmler objavili su danas dalekosežno međusobno povezivanje koje treba da ojača njihovu ponudu malih, štedljivih vozila.
Partnerstvo će biti zapečaćeno uzajamnom razmenom akcija kojom će svaka od tri kompanije dobiti mali, simbolični udeo u vlasništvu u druge dve.
Potez će dodati novi sadržaj postojećem savezu Renoa i Nisana, sklopljenom 1999. godine, kojim je stvorena četvrta najveća automobilska grupacija na svetu sa prošlogodisnjim prodajom od 6,1 milion vozila. „Cilj je jačanje konkurentnosti svih partnera kroz bitno povećanje obima poslova i podelu razvojnih troškova”, objavile su tri kompanije u zajedničkom saopštenju.
Reno i Nisan će dobiti po 1,55 odsto vlasništva u Dajmleru, koji će za uzvrat uzeti 3,1 odsto udela u druge dve kompanije.
Saradnja uključuje razvoj zajedničke šasije za dva najpopularnija modela malih vozila grupacije - Dajmlerov „smart” i Renoov „tvingo”.
Partnerstvo će se proširiti na podelu benzinskih i dizel motora, gde će Dajmlerov Mercedes-Benc koristiti Reno-Nisanove motore za svoju buduću liniju limuzina, dok će Nisanov „infiniti” ugrađivati Dajmlerove motore od četiri i šest cilindra, kažu kompanije.
Saopštenje ne daje pojedinosti o uštedama koje tri kompanije žele da ostvare iz partnerstva.
Autor : Beta-AP
izvor: b92.net
Sprema se Twingo/Smart za 2014.
Nedavno smo preneli najavu da kompanije Daimler i Renault zajednički rade na razvoju novih generacija modela Renault Twingo i Smart. Kao potvrda te vesti, pojavile su se fotografije na kojima se vidi test prototip iz kojeg bi trebalo da nastanu ova dva automobila.

Vozilo koje se vidi na snimku ima karoseriju koja predstavlja mešavinu izgleda Twinga druge generacije, pre najnovijeg redizajna, i dimenzija Smarta For Two.
S obzirom da su testovi u ranoj fazi, još uvek je nepoznato kako će izgledati serijske verzije ovih automobila, kao i da li će osim modela sa dva biti razvijeni i oni sa četriri sedišta, kao što je ranije najavljeno.

Izbor motora takođe je tajna, ali očekuje se da će pored benzinskih i dizel agregata u ponudi biti i električna varijanta poput aktuelnog modela Smart For Two Electric Drive koji razvija 74 ks i maksimalnih 120 km/h.
Nove generacije modela Renault Twingo i Smart na tržištu će se pojaviti najranije 2014. godine.
Preuzeto sa auto.blog.rs

Renault i Daimler pregovaraju o strateškoj saradnji i preuzimanju udela manjeg od 10 odsto druge kompanije.
Financial Times i Automotive News prenose da bi alijansa uključivala i Nissan Motor, ruskog proizvođača AvtoVAZ, uz osnovne dve kompanije. Izvori navode da Gost pokušava da Zečea i Daimler ubace u Renault-Nissan alijansu, dok je nemačka kompanija za sada zainteresovana samo za klasičan joint-venture.
Kao osnova pregovora uzima se proizvodnja manjih automobila, ali teško da će Daimler pristati da bude platforma koja se koristi prilikom proizvodnje Dačije. Nemačkoj kompaniji potreban je partner zbog povećanja profitabilnosti Mercedes A-Klase i Smarta.
Kako list navodi, ukoliko se dve kompanije dogovore, nemački i francuski proizvođač će preuzeti po udeo onog drugog kao deo dugoročnog okvira za saradnju.
Bloomberg sa druge strane navodi da Renault i Daimler već dugi period pregovaraju, ali do sada nisu izgladili razlike.
Izvor : Economy.rs
preuzeto sa auto.blog.rs

Proizvođači automobila Reno, Nisan i Dajmler objavili su danas dalekosežno međusobno povezivanje koje treba da ojača njihovu ponudu malih, štedljivih vozila.
Partnerstvo će biti zapečaćeno uzajamnom razmenom akcija kojom će svaka od tri kompanije dobiti mali, simbolični udeo u vlasništvu u druge dve.
Potez će dodati novi sadržaj postojećem savezu Renoa i Nisana, sklopljenom 1999. godine, kojim je stvorena četvrta najveća automobilska grupacija na svetu sa prošlogodisnjim prodajom od 6,1 milion vozila. „Cilj je jačanje konkurentnosti svih partnera kroz bitno povećanje obima poslova i podelu razvojnih troškova”, objavile su tri kompanije u zajedničkom saopštenju.
Reno i Nisan će dobiti po 1,55 odsto vlasništva u Dajmleru, koji će za uzvrat uzeti 3,1 odsto udela u druge dve kompanije.
Saradnja uključuje razvoj zajedničke šasije za dva najpopularnija modela malih vozila grupacije - Dajmlerov „smart” i Renoov „tvingo”.
Partnerstvo će se proširiti na podelu benzinskih i dizel motora, gde će Dajmlerov Mercedes-Benc koristiti Reno-Nisanove motore za svoju buduću liniju limuzina, dok će Nisanov „infiniti” ugrađivati Dajmlerove motore od četiri i šest cilindra, kažu kompanije.
Saopštenje ne daje pojedinosti o uštedama koje tri kompanije žele da ostvare iz partnerstva.
Autor : Beta-AP
izvor: b92.net
Sprema se Twingo/Smart za 2014.
Nedavno smo preneli najavu da kompanije Daimler i Renault zajednički rade na razvoju novih generacija modela Renault Twingo i Smart. Kao potvrda te vesti, pojavile su se fotografije na kojima se vidi test prototip iz kojeg bi trebalo da nastanu ova dva automobila.

Vozilo koje se vidi na snimku ima karoseriju koja predstavlja mešavinu izgleda Twinga druge generacije, pre najnovijeg redizajna, i dimenzija Smarta For Two.
S obzirom da su testovi u ranoj fazi, još uvek je nepoznato kako će izgledati serijske verzije ovih automobila, kao i da li će osim modela sa dva biti razvijeni i oni sa četriri sedišta, kao što je ranije najavljeno.

Izbor motora takođe je tajna, ali očekuje se da će pored benzinskih i dizel agregata u ponudi biti i električna varijanta poput aktuelnog modela Smart For Two Electric Drive koji razvija 74 ks i maksimalnih 120 km/h.
Nove generacije modela Renault Twingo i Smart na tržištu će se pojaviti najranije 2014. godine.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Vaš od leta za 35.000 €. Toyota GT 86 Cabrio.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ako nista drugo,jeftin je. Samo su stvarno mogli i neki jaci motor od 2.0 atmoa sa 200ks da stave...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Testira se Focus ST. 2.0 T sa 250 KS. U prodaji od juna.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Testiranje na celicnim felnama i balonjarama 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Testiraju klimu verovatno pri vlaznim uslovima
A mozda su im skupe zimske gume za 18" felne,pa stavili 15 balonjare dok ne otopli

A mozda su im skupe zimske gume za 18" felne,pa stavili 15 balonjare dok ne otopli

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sto vi ne volite balonke? Udobnije su 

Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Reci to mom E 200 karavanu koji je trenutno kod limara usled nemogucnosti izbegavanja automobila koji je izleteo mojoj sestri na autoputu 
Balonke me kostale cirke 2.000e popravke na automobilu starom 14 godina

Balonke me kostale cirke 2.000e popravke na automobilu starom 14 godina

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Recicu mu kad ga vidim, da sledeci put prilagodi brzinu uslovima kretanja balonki i bezbednosti na putu 
Meni dobro koci bas taj e200 w210 sa fabrickom dimenzijom (fabrika je fabrika) 215 55 r16.

Meni dobro koci bas taj e200 w210 sa fabrickom dimenzijom (fabrika je fabrika) 215 55 r16.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije do kocenja,nego do zanosenja
Skrenula i nije mogla da se vrati,spale gume sa sve 4 felne 


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Šta će im, dosta je 200KS zarad savršenog balansaXepoj87 napisao:Ako nista drugo,jeftin je. Samo su stvarno mogli i neki jaci motor od 2.0 atmoa sa 200ks da stave...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Tesko da je spala zato sto je balonjara... Ne verujem da je veci balon od 195/65, a milioni kola se voze sa "balonima" i nemaju problema...Xepoj87 napisao:Nije do kocenja,nego do zanosenjaSkrenula i nije mogla da se vrati,spale gume sa sve 4 felne
sto se tice GM + PSA =
