Dueli u klasama
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Naravno...
Ono gde Audi "poklapa" Merc i BMW su S modeli jer ovi drugi nemaju odgovor na tu klasu, koja je opravdano, veoma popularna.
Sa RS su se malo preracunali pa tako svaki RS kosta vise od AMG-a ili M-a a veoma je upitno da li vredi vise.
Ono gde Audi "poklapa" Merc i BMW su S modeli jer ovi drugi nemaju odgovor na tu klasu, koja je opravdano, veoma popularna.
Sa RS su se malo preracunali pa tako svaki RS kosta vise od AMG-a ili M-a a veoma je upitno da li vredi vise.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Nije nista tu upitno, ne vredi...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Svako od nas je pristrasan na neki nacim prema nekim markama, bilo da su automobili, elektronska oprema, odeca ili bilo sta drugo, nevazno je, ali ovakav slucaj kao ti jos nisam video. 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
FWD, RWD, bla bla.
Kod dobro odrađenih kola u vožnji prosečan vozač neće ni da provali da li je prednja ili zadnja vuča, čak i ako se malo oštrije vozi. Na moju veliku žalost, nisam vozio zadnju vuču po ekstremno lošim uslovima, ali BMW je aktuelne modele baš fino skockao po kiši i klizavom. Dizelaš sa mnogo torka na zadnjoj osovini mi nikakve probleme nije pravio po mokrom parkingu - dapače, živ sam se namučio da pravim krofne (hvala Avisu).
Uz sva elektronska pomagala razlike za prosečnog vozača se mogu zanemariti. Ako se vratimo na baš dobro odrađena kola, BMW i Alfa imaju odličan osećaj na upravljaču, zalepljeni su za patos u krivini i pružaju sličan osećaj, a koncepcija dijametralno različita. Moje neko mišljenje je da su vozne karakteristike više vezane za konkretan model automobila nego za sam koncept, jer su realizacije istog koncepta do ekstrema različite na različitim modelima automobila.
Kod dobro odrađenih kola u vožnji prosečan vozač neće ni da provali da li je prednja ili zadnja vuča, čak i ako se malo oštrije vozi. Na moju veliku žalost, nisam vozio zadnju vuču po ekstremno lošim uslovima, ali BMW je aktuelne modele baš fino skockao po kiši i klizavom. Dizelaš sa mnogo torka na zadnjoj osovini mi nikakve probleme nije pravio po mokrom parkingu - dapače, živ sam se namučio da pravim krofne (hvala Avisu).

Uz sva elektronska pomagala razlike za prosečnog vozača se mogu zanemariti. Ako se vratimo na baš dobro odrađena kola, BMW i Alfa imaju odličan osećaj na upravljaču, zalepljeni su za patos u krivini i pružaju sličan osećaj, a koncepcija dijametralno različita. Moje neko mišljenje je da su vozne karakteristike više vezane za konkretan model automobila nego za sam koncept, jer su realizacije istog koncepta do ekstrema različite na različitim modelima automobila.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Vidis li da ovaj auto ima koznu armaturnu tablu, opreme ne deluje da manjka. A mozda neko ne voli kozna sedista, tj. ovaj je sigurno taj, jer je sve full osim koze. E sad sto neko misli kada ima kozu da je samo to full to je drugo. Iako se slazem da lepse izgleda auto sa kozom.Floyd napisao:Sta treba da vidim iz ovih linkova?
Da je novi A8 sa 70k km skuplji od stare 7ice (stari motor i menjac) sa 140k km?
Meni je iz tvog linka ovo najinteresantnije...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
Jel tako treba da izgleda top model nekog premium proizvodjaca pa cak iako je klot?
Po meni F10 bolje izgleda od A6 C7, S klasa je nosilac tog segmenta, pa A8, pa BMW7, a kada pogledamo srednju klasu A4, BMW3/C klasa-bar ova trenutna.
Mozda u CH drzi bolje cene BMW od Audija i Merca. Ali kod nas sigurno nije, a mislim i u DE i Italiji npr. BMW se nosi sa Audijem i Mercom sto se tice cene do neke 4 godine, i tada postaje bas primetno jeftiniji.
Primer: A6 2008 restayling ne moze skoro da se kupi ispod 16-17.000e u SRB, BMW5 imas koliko hoces za 13-14000e. Pogledajte AutoHoliday iz Sapca, ima oba.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
A mozda to ima veze sto se u tim istima audi-jima nalaze motori identicni onim u skodi i vw-u pa je odrzavanje jeftinije nego kod pravih premiuma kada se zadje u neke vece kilometraze ? 

Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Kako da nije 
Servis za A3 1.9 TDI 105ks 250e u Porscheu,koliko i moj mali servis za C klasu
Inace Dag,taj A8 jeste klot,ta kozna tabla dolazi u standardu.
Kao i Xenon,a doplata su LED svetla...
Ovo je bas klotara,bez ikakve doplate.
A sto se tice nize klase,tu mi je A4 na poslednjem mestu,jer je najstariji,pre svega.
Trenutno mi se kolju Bmw 3 i C klasa,koja je ipak samo restyle.
Jedini problem kod Bmwa koji ja imam,jeste to sto mi dosade posle godinu dana,to jest,potpuno mi se uklope u masu kada ih vidjam.
Sa Audijem i Mercedesom mi to nije slucaj.

Servis za A3 1.9 TDI 105ks 250e u Porscheu,koliko i moj mali servis za C klasu

Inace Dag,taj A8 jeste klot,ta kozna tabla dolazi u standardu.
Kao i Xenon,a doplata su LED svetla...
Ovo je bas klotara,bez ikakve doplate.
A sto se tice nize klase,tu mi je A4 na poslednjem mestu,jer je najstariji,pre svega.
Trenutno mi se kolju Bmw 3 i C klasa,koja je ipak samo restyle.
Jedini problem kod Bmwa koji ja imam,jeste to sto mi dosade posle godinu dana,to jest,potpuno mi se uklope u masu kada ih vidjam.
Sa Audijem i Mercedesom mi to nije slucaj.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 26 Sep 2013, 20:59, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Sad ozbiljno, pa kad nesto crkne na motoru A6 2.0tdi popravka ce biti iste cene kao na golfu 5 2.0tdi. A pretpostavaljam da ima i vise zamenskih delova razlicitog kvaliteta nego za 2.0d u bmw-u ili 2.2 u mercedesu, takodje majstori ce biti upoznatiji sa samim motorom i kvarovima
U drzavama poput nase gde kola odrzavas kod komsije i po razlicitim neovlascenim servisima meni to izgleda kao veliki plus
U drzavama poput nase gde kola odrzavas kod komsije i po razlicitim neovlascenim servisima meni to izgleda kao veliki plus

Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Pre ce biti scenario da ce neko da ti proda deo sa Octavie 2.0 TDI,po ceni dela za Audi 
Nema kod nas nista jeftino,kako lesinari vide da se ima,tako im zasijaju oci,a prsti zamaste

Nema kod nas nista jeftino,kako lesinari vide da se ima,tako im zasijaju oci,a prsti zamaste

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Dusan napisao:Svako od nas je pristrasan na neki nacim prema nekim markama, bilo da su automobili, elektronska oprema, odeca ili bilo sta drugo, nevazno je, ali ovakav slucaj kao ti jos nisam video.
A ja ne mogu da verujem da ti mislis da sam oko svega sto pisem ozbiljan

Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Ja pricam o ceni do 5 godina i 100k km a tu je odnos manje vise isti.dag81 napisao:Mozda u CH drzi bolje cene BMW od Audija i Merca. Ali kod nas sigurno nije, a mislim i u DE i Italiji npr. BMW se nosi sa Audijem i Mercom sto se tice cene do neke 4 godine, i tada postaje bas primetno jeftiniji.
Primer: A6 2008 restayling ne moze skoro da se kupi ispod 16-17.000e u SRB, BMW5 imas koliko hoces za 13-14000e. Pogledajte AutoHoliday iz Sapca, ima oba.
Naravno da ce onaj u losijem stanju biti jeftiniji, onaj sa manje km i vise opreme skuplji...ali ne mozes da na osnovu par oglasa tvrdis kako Audi mnooooogo bolje drzi cenu.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Mislim da u tom slučaju ipak bmw bolje drži cenu, bar kod nas. Bar što se tiče serije 5.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Sad bez da zvucim kao Mercedes fanboy i slicno, posto nisam, 2.2 CDI se ne kvari.stefanan napisao:Sad ozbiljno, pa kad nesto crkne na motoru A6 2.0tdi popravka ce biti iste cene kao na golfu 5 2.0tdi. A pretpostavaljam da ima i vise zamenskih delova razlicitog kvaliteta nego za 2.0d u bmw-u ili 2.2 u mercedesu, takodje majstori ce biti upoznatiji sa samim motorom i kvarovima
U drzavama poput nase gde kola odrzavas kod komsije i po razlicitim neovlascenim servisima meni to izgleda kao veliki plus
Imam 10ak E klasa sa tim motorom u okruzenju i desava se svasta, od ventilatora kabine, do letve volana da crkne, ali se ne secam da je ikada crklo nesto vezano za sam motor.
Drugo, taj motor ide u skoro sve Mercedesove modele i vrlo je poznat majstorima.
Cene delova su kao za sve druge motore, s tim sto je prednost sto nemas veliki servis. Primera radi, vodena pumpa u ovlascenom servisu je 105e, sto je na nivou Pezoa i Renoa. Naravno, mozes da kupis i tursku za 30e.
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW X3 F25
Texonja napisao:Verovatno bih na kraju kupio CX-5 2.0 AWD Revolution i za razliku u novcu neki polovan dvosed cabrio.

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: AW: BMW X3 F25
Ajde Texe ne zezaj da bi vozio onu penzionersku nakazu. Nisam video mladog coveka ovde da to vozi.
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505