Siledžije - internacionalno blago
Re: Siledžije - internacionalno blago
Svi mi treba da imamo više razumevanja za vozače GSP-a. Rudarski je to posao.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Re: Siledžije - internacionalno blago
Ajde onda imajte i za mene razumevanja sto imam 120kg,bole me ledja konstantno,unervozim se kada mi skoci secer,ide mi se u WC,spava mi se,grce mi se misici,dehidriram,pa ako vas udarim i nabacim na kola u drugom smeru,nemojte se ljutiti...
Nema tu opravdanja,svako ima svoj posao,svoje probleme,svoj zivot.
Neko posle posla od 8,10 sati moze da u saobracaju ostane normalan,a on i za vreme posla ne moze da se unormali?
Pa kada bi isli takvom logikom,onda je ok svi da radimo lose svoj posao,jer eto,nije lagan...
Treba li sutra da nekom hemicaru oprostimo kada prospe opasne hemikalije i pobije 50-oro ljudi,jer mu je psihicki naporan posao,pa se malo zbunio?
Glupi primeri,ali generalno je tako.
Ako nisi sposoban da radis neki posao kako treba,nemoj ga raditi.
Eno,pune pekare,trafike,prodavnice,gradjevine kojima ce uvek zatrebati neko da radi...
Nego je problem sto kod nas kontrola tih stvari ne postoji,pa se bahati svako kako mu se cefne...
Jedina kontrola je na masi ovaca,koji ce da placaju kazne i pune budzet.
Ako nema negde para,to kod nas nece ni postojati
Nema tu opravdanja,svako ima svoj posao,svoje probleme,svoj zivot.
Neko posle posla od 8,10 sati moze da u saobracaju ostane normalan,a on i za vreme posla ne moze da se unormali?
Pa kada bi isli takvom logikom,onda je ok svi da radimo lose svoj posao,jer eto,nije lagan...
Treba li sutra da nekom hemicaru oprostimo kada prospe opasne hemikalije i pobije 50-oro ljudi,jer mu je psihicki naporan posao,pa se malo zbunio?
Glupi primeri,ali generalno je tako.
Ako nisi sposoban da radis neki posao kako treba,nemoj ga raditi.
Eno,pune pekare,trafike,prodavnice,gradjevine kojima ce uvek zatrebati neko da radi...
Nego je problem sto kod nas kontrola tih stvari ne postoji,pa se bahati svako kako mu se cefne...
Jedina kontrola je na masi ovaca,koji ce da placaju kazne i pune budzet.
Ako nema negde para,to kod nas nece ni postojati

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Siledžije - internacionalno blago
Ja bih se baš smorio da mi se smuči vožnja. Ako nešto mogu da radim neograničeno, to je da vozim. Tužno je kad je neko kome je to posao, zapravo nesrećan za volanom.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Siledžije - internacionalno blago
Ja imam potpuno drugačije mišljenje o vozačima GSP-a. Među najboljim su i najprofesionalnijim učesnicima u saobraćaju. To kažem kao neko ko je svojevremeno biciklom prelazio po 5000 km godišnje (uglavnom po Beogradu). Slična iskustva imam i kao vozač auta. S druge strane, vozači ostalih prevoznika koji učestvuju u gradskom prevozu često nisu tako sjajni... a taksisti pogotovo - sa njima sam imao više incidenata. Pa opet, neću reći da su svi takvi, jer lično znam nekoliko veoma finih i profesionalnih ljudi koji se bave tim poslom.Xepoj87 napisao:Nema gorih i bahatijih vozaca,od vozaca GSP-a.
Ja se i dan danas cudim kako me do sada neki nije zgnjecio negde,a bilo je vise prilika...
Ђенерал Јанковић
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13558
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Siledžije - internacionalno blago
Ni ja baš nešto nisam primetio da su oni nešto bahati...
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Siledžije - internacionalno blago
Osim čuvenog Mileta Rizika i poneke(ali na sreću retke budale), GSP vozači su sasvim ok. Uglavnom otpozdrave kada ih propustiš, nisam imao slučajeve da me iseku kada se uključuju sa stanice - iako bi to verovatno mogli, itd... Taksisti - sve suprotno od toga.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Siledžije - internacionalno blago
Ni ja nemam problem sa gspovcima. Do sad je samo jedan pokusao namerno da me udari al generalno sam ok sa njima iako cesto igraju na snagu. E sa taksistima je vec druga prica, oni igraju na to da su najpametniji i sa njima je cesto tenzija.
Re: Siledžije - internacionalno blago
Voznja u 2 trake,maltene svaki put moram da zakocim u takovskoj,jer gsp resi da bude sam u smeru... Sa trga u bulevar despota stefana,svakodnevno autobus prodje kroz crveno i izadje na pola ulice da bi mogao da me isece i udje u levu traku,i ako ima 2 teake, a on je desno od mene.
Nasukao sam se na trotoar kada je gospodin hteo u visnjickoj da sa stanice ode skroz u levu traku odmah,jer su u desnoj traci rupe,i ako 100m posle mora da se vrati u desnu da bi skrenuo na karaburmu.
Na terazijama trola redovno ide iz 3. Desno trake,direktno u skroz levu,jer posle kod trga produzavaju pravo,te time isece svakoga ko se nadje u levoj traci,i to bez cekanja da ga neko propusti.
Trola u cvijicevoj,ka takovskoj,na raskrsnici sa zdravka celara,imaju 2 trake za pravo,svaka trola ce iz leve ici direkt u 3. Traku na stanicu koja je odmah posle raskrsnice. Zato sto neko nekada iz desne skrece desno,p da ne bi cekali 5s,oni saseku lepo 2 trake i ljude koji tuda idu.
Kad god imaju negde nekoga da obidju,oni daju migavac i skrec, ubez obzira cekanja da ih neko propusti.
Idem despota stefana,kod pionira,i ulice koja ima uslov za desno,izlece bus bez i trunke usporavanja,kao da je njegova krivina,da ja ne ode u suprotan smer,sklopio bih mu se sa karoserijom. Ili da nije bilo 2 ujutru,jer ne bih smeo u suprotan smer da je bilo nekoga...
Brankov most,posle kamere prema gradu,stalno mi se desava da mi svira neki bus,jer ga usporim na 40,dok preko mosta jurca 80 otprilike,kada ja hocu da skrenem desno dole za dorcol.
Takodje brankova ulica,kod zelenog venca se na snagu ukljucuju u levu traku,bez cekanja da ih neko propusti.
Stojim u despota stefana,u desnoj traci kada nije zuta,i carevi mi uvek sviraju da se na crveno pomerim,jer oni imaju onaj tramvajski semafor za pravo.
Bulevar kr aleksandra,stalno bus ide u kevu traku za levo u ruzveltovoj,jer je brza,pa se na snagu u bulevaru prestrojava iz skroz leve,u skroz,3. desnu,za skretanje desno,nasilnicki opet,bez cekanja da ga neko propustikao da on ima prednost.
Da ne pricam sta ovi iz Panceva rade na stanici... Kada mu pridjem i zamolim ga da se pomeri 3 metra unapred da izadjem sa parkinga,on mi kaze da ce da ide za 5min,i nastavi da cita novine... A onda kada ga kroz prozor povucem za ruku j kazem mu da se pomeri da ga ne bih celog provukao kroz prozor,onda moze da ubaci u prvu i stisne gas na sekundu i po...
Ona ulica kod trga,gde je pica trg i dom sindikata,sto ide posle do politike,kad god cekas za pravo na tom semaforu kod pice trg,trola ja mislim uvek prodje 2s pre paljenja zutog svetla da bi skrenula iz suprotnog smera ka teraziijskom tunelu,i svaki put mora da stane da bi propustila pesake,i onda 1 do 3 automobila moraju nju da cekaju,i ako imaju prednost,a nikada nema vise od 3 automobila tu,tako da vozacu trole nista ne bi znacilo da ih propusti,nego mu je bitno da on prvi iskoci u raskrsnicu...
Takodje autovusi koji idu od trga ka tunelu,na uslov uvek seku ljude koji idu iz bulevara despota stefana i imaju prednost...
Ne znam ja koliko i gde vi vozite,ali ne prodje ni jedan dan,a da ja ne naletim na bahatost gsp vozaca.
Naravno da nekome ko vozi po nbgu,vozaci gspa nisu bahati,kada nemaju dodira jedni sa drugima,kao i vecija velikih ulica gde nije gust saobracaj...
IZvinjavam se na suntavo napisanom postu,pisem brzo i sa telefona,pa nisam mnogo pazio ni na pravopis,a ni skladnost recenica
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Nasukao sam se na trotoar kada je gospodin hteo u visnjickoj da sa stanice ode skroz u levu traku odmah,jer su u desnoj traci rupe,i ako 100m posle mora da se vrati u desnu da bi skrenuo na karaburmu.
Na terazijama trola redovno ide iz 3. Desno trake,direktno u skroz levu,jer posle kod trga produzavaju pravo,te time isece svakoga ko se nadje u levoj traci,i to bez cekanja da ga neko propusti.
Trola u cvijicevoj,ka takovskoj,na raskrsnici sa zdravka celara,imaju 2 trake za pravo,svaka trola ce iz leve ici direkt u 3. Traku na stanicu koja je odmah posle raskrsnice. Zato sto neko nekada iz desne skrece desno,p da ne bi cekali 5s,oni saseku lepo 2 trake i ljude koji tuda idu.
Kad god imaju negde nekoga da obidju,oni daju migavac i skrec, ubez obzira cekanja da ih neko propusti.
Idem despota stefana,kod pionira,i ulice koja ima uslov za desno,izlece bus bez i trunke usporavanja,kao da je njegova krivina,da ja ne ode u suprotan smer,sklopio bih mu se sa karoserijom. Ili da nije bilo 2 ujutru,jer ne bih smeo u suprotan smer da je bilo nekoga...
Brankov most,posle kamere prema gradu,stalno mi se desava da mi svira neki bus,jer ga usporim na 40,dok preko mosta jurca 80 otprilike,kada ja hocu da skrenem desno dole za dorcol.
Takodje brankova ulica,kod zelenog venca se na snagu ukljucuju u levu traku,bez cekanja da ih neko propusti.
Stojim u despota stefana,u desnoj traci kada nije zuta,i carevi mi uvek sviraju da se na crveno pomerim,jer oni imaju onaj tramvajski semafor za pravo.
Bulevar kr aleksandra,stalno bus ide u kevu traku za levo u ruzveltovoj,jer je brza,pa se na snagu u bulevaru prestrojava iz skroz leve,u skroz,3. desnu,za skretanje desno,nasilnicki opet,bez cekanja da ga neko propustikao da on ima prednost.
Da ne pricam sta ovi iz Panceva rade na stanici... Kada mu pridjem i zamolim ga da se pomeri 3 metra unapred da izadjem sa parkinga,on mi kaze da ce da ide za 5min,i nastavi da cita novine... A onda kada ga kroz prozor povucem za ruku j kazem mu da se pomeri da ga ne bih celog provukao kroz prozor,onda moze da ubaci u prvu i stisne gas na sekundu i po...
Ona ulica kod trga,gde je pica trg i dom sindikata,sto ide posle do politike,kad god cekas za pravo na tom semaforu kod pice trg,trola ja mislim uvek prodje 2s pre paljenja zutog svetla da bi skrenula iz suprotnog smera ka teraziijskom tunelu,i svaki put mora da stane da bi propustila pesake,i onda 1 do 3 automobila moraju nju da cekaju,i ako imaju prednost,a nikada nema vise od 3 automobila tu,tako da vozacu trole nista ne bi znacilo da ih propusti,nego mu je bitno da on prvi iskoci u raskrsnicu...
Takodje autovusi koji idu od trga ka tunelu,na uslov uvek seku ljude koji idu iz bulevara despota stefana i imaju prednost...
Ne znam ja koliko i gde vi vozite,ali ne prodje ni jedan dan,a da ja ne naletim na bahatost gsp vozaca.
Naravno da nekome ko vozi po nbgu,vozaci gspa nisu bahati,kada nemaju dodira jedni sa drugima,kao i vecija velikih ulica gde nije gust saobracaj...
IZvinjavam se na suntavo napisanom postu,pisem brzo i sa telefona,pa nisam mnogo pazio ni na pravopis,a ni skladnost recenica

Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15345
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Siledžije - internacionalno blago
Vladapetr napisao:Osim čuvenog Mileta Rizika

Mislim da nema linije na kojoj nije vozio i na kojoj se ne ispredaju legende o njemu

Meni su i dalje taksisti visestruko gori od vozaca autobusa/kamiona i sl. Cesto ljudi smatraju da onaj u busu sve vidi i da moze manevrisati kao sa automobilom. To ne znaci da ih branim i da su cvecke. Kao i svako ko se vozi po gradu, imao sam svakakvih iskustava sa busevima, nije da nisam. Ipak, procentualno je bahatost dosta niza od taksista, od kojih u saobracaju uvek ocekujes neocekivano (tj meni je ocekivano, ali onima koji slabo voze, ili nisu iz BGa, to su neverovatne stvari

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13558
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Siledžije - internacionalno blago
Xeroj mislim da preteruješ, iskreno 
Verovatno te nerviraju pa zato i neke normalne stvari u toj situaciji doživiš bahato
I ja se guram s njima, i zaista ne vidim nikakav poseban problem, čak me i često puste kad izlazim iz ulice, upravo te iste bahate trole

Verovatno te nerviraju pa zato i neke normalne stvari u toj situaciji doživiš bahato

I ja se guram s njima, i zaista ne vidim nikakav poseban problem, čak me i često puste kad izlazim iz ulice, upravo te iste bahate trole

Re: Siledžije - internacionalno blago
Taksisti su van konkurencije.
- ivancho
- Postovi: 3845
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Siledžije - internacionalno blago
O taksisitma necu ni da komentarisem.....
Mada dosta nas vozaca nema tolerancije za vozace autobusa (daleko od toga da su cvecke), ali dacu primer ovde kod mene na poslu. Cara Dusana u Zemunu u ovom prvom delu je jako uzana, kao ima po dve trake, ali je realno jedna i jos malo u svakom smeru. Tu autobus ne moze da ide desnom trakom jer ne moze da stane u istu. Uvek se nadje neki vozac koji vozi iza i trubi iz sve snage da mu se skloni autobus. Ne branim nikog, samo navodim primer, kako niko nece sire da razmisljas, vec svi gledaju samo svoju guzicu i interes.
Mada dosta nas vozaca nema tolerancije za vozace autobusa (daleko od toga da su cvecke), ali dacu primer ovde kod mene na poslu. Cara Dusana u Zemunu u ovom prvom delu je jako uzana, kao ima po dve trake, ali je realno jedna i jos malo u svakom smeru. Tu autobus ne moze da ide desnom trakom jer ne moze da stane u istu. Uvek se nadje neki vozac koji vozi iza i trubi iz sve snage da mu se skloni autobus. Ne branim nikog, samo navodim primer, kako niko nece sire da razmisljas, vec svi gledaju samo svoju guzicu i interes.
- Martin
- Postovi: 2908
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Siledžije - internacionalno blago
"Stvarno ne znam šta da kažem za autobus na liniji 94, koji kod Pinka pokupi putnike i kada kreće dalje naglo seče 2-3 trake. Mislim, stojim u redu od kružnog toka pa sve do ulaza u Drajzerovu i autobus seče kolonu i staje na početak kolone, a nas ostale ko jb. ":glavomuzid:
A onda sam malo sagledao situaciju i skontao da on drugačije ne može da se uključi u Drajzerovu. Jednostavno, tako mu je nametnuto da na 50 metara (i manje!!!) on direktno sa stajališta prelazi u krajnju levu traku.
U suštini, treba provesti 8 i više sati za volanom i nakon tih 8 sati biti normalan. I ma koliko vozači autobusa, kamiona i taksija bili bahati, uvek sebi postavim pitanje - koliko bahat bih ja bio da radim njihov posao.
A onda sam malo sagledao situaciju i skontao da on drugačije ne može da se uključi u Drajzerovu. Jednostavno, tako mu je nametnuto da na 50 metara (i manje!!!) on direktno sa stajališta prelazi u krajnju levu traku.
U suštini, treba provesti 8 i više sati za volanom i nakon tih 8 sati biti normalan. I ma koliko vozači autobusa, kamiona i taksija bili bahati, uvek sebi postavim pitanje - koliko bahat bih ja bio da radim njihov posao.
Re: Siledžije - internacionalno blago
-1paja napisao:Taksisti su van konkurencije.
Dostavna vozila. Klinci koji sa belim pikapovima divljaju ne bi li ispunili rutu/satnicu koju im je alavi gazda odredio

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Siledžije - internacionalno blago
Klinci u pikapovima su verovatno najgori. Lože se na vožnju, uglavnom nemaju svoj auto, turbo dizel pikapovi lepo vuku, oni se zanesu da voze "dvojku GTI" (za koju im uvek fali 300 evra) i tako...uvek na oprezu s njima.
GSP je ok, mada su ovi sa košuljama i kravatama u mini busevima divljali, ali im je izgleda neko skrenuo pažnju, pa su se upristojili.
Taksisti su tradicionalno bahati na predvidljiv način, ali sam se navikao.
GSP je ok, mada su ovi sa košuljama i kravatama u mini busevima divljali, ali im je izgleda neko skrenuo pažnju, pa su se upristojili.
Taksisti su tradicionalno bahati na predvidljiv način, ali sam se navikao.