
sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2
Pa ima ih tačno 3 ako sam dobro pobrojao, zato sam i napisao da ih ima jedno 3-4, ne verujem da je još neka ispravna a da je ne vozi zadrti alfistaTheWickerMan napisao:Ima ih malo više, kod nas na forumu ih ima bar 3.sErGiO napisao:Koliko beše ima ovih 75 turbo kod nas, jedno 3-4 komada?
Verovatno je mislio na 75 ali sa 3.0 V6 12V motorom, nešto ovakvo:stefanan napisao:Objasnjavao mi nesto ortak o nekoj zadnjoj pravoj alfi sa cudom od motora ali ga nisam ispratio skroz pa zato pitampretpostavljam da se o njoj radi
Tako je, i diskove pored menjaca, a ne na tockovima.kvcali napisao:ona bese ima sistem , motor napred a menjac pozadi na zadnoj osovini, a izmedju kardan
Da diskovi ne bi bili neogibljena masa, i tako se smanji masa koju imaju pokretni delovi da kazem vesanja.NexT napisao:Sto to? (diskovi)
To je Wattov sistem poluga, nije hiperstrut, nego sistem koji sprecava da se karoserija puno pomera u odnosu na osovinu. http://en.wikipedia.org/wiki/Watt's_lin ... suspensionkvcali napisao:sad videh na slici ima i hiperstrut zadnju balans stanglu, za sto laksu zadnju osovinu
Sve to zajedno, pogon pozadi, menjač pozadi, pa i diskovi bliže centralnoj osi auta zbog radi boljeg rasporeda mase. Napred motor sve drugo pozadi. Alfa 164 ima akumulator u gepeku iz sličnog razloga mada je to zanemarljiva težina ali eto.NexT napisao:Sto to? (diskovi)
Dafovi, Volvo 300 i jos neke marke su koristile to resenje pogodno za ostvarenje idealnog balansa i snizenje tezista vozila.TheWickerMan napisao:E to. Zove se Transaxle, ima ga Porsche 928 itd...![]()
Pa ne bih bas rekao da su diskovi uz menjac zbog balansa, diskovi su svakako pozadi pa uticu na balans.sErGiO napisao:Sve to zajedno, pogon pozadi, menjač pozadi, pa i diskovi bliže centralnoj osi auta zbog radi boljeg rasporeda mase. Napred motor sve drugo pozadi. Alfa 164 ima akumulator u gepeku iz sličnog razloga mada je to zanemarljiva težina ali eto.NexT napisao:Sto to? (diskovi)