Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Hatchback jeste najracionalniji izbor i svi moji automobili su bili hatchbakovi i sam koncept je verovatno najbolji za ulozeno/dobijeno. Isao sam gomilu puta nas 4oro i na letovanje i na zimovanje i uvek je bilo dovoljno mesta samo moras i da znas kako dobro da se spakujes(za auto se koriste meke torbe). Vec 4oro za skijanje na 7 dana mora krovni kofer, dok nas je trojica islo 5 dana tako sto sto golf ima sredisnju rupu kroz koju se gurnu skije i ide se bez kofera.
Medjutim, hatchback kolko god bio dobar, ne moze se porediti sa automobilom D segmenta kad je u pitanju voznja na otvorenom putu. Jeste, limuzine imaju taj problem sa gepekom ali ako ces da ga pretovarujes onda u startu uzmes karavan i resio si problem. Isto tako limuzine isto imaju opciju preklapanja sedista(dodatna oprema kod bmw jbg). Limuzine su neuporedivo udobnije iz prostog razloga a to je medjuosovinsko rastojanje koje cini da auto manje oseca neravnine na putu i buka od vetra je neuporedivo manja zbog aerodinamicnosti(tu je bmw 3 i c klasa bolja od hatchbacka). Naravno veci automobil je uvek skuplji od manjeg i u nabavci i u daljoj voznji ali jednostavno takve stvari skupo kostaju i ko voli nek izvoli.
Floyd, ti si rekao da putujes dnevno 60-70 kilometara po otvorenom putu sa hatchbackom do posla i to je po meni idealna situacija kada bi uvideo sve prednosti limuzine. Shvatam ja da ti sad trenutno nemas potrebu ali kada bi probao 10ak dana da ides limuzinom na posao posle sigurno ne bi pozeleo da se vracas na taj autmobilcic, naravno ako ti povecani troskovi ne smetaju.
Medjutim, hatchback kolko god bio dobar, ne moze se porediti sa automobilom D segmenta kad je u pitanju voznja na otvorenom putu. Jeste, limuzine imaju taj problem sa gepekom ali ako ces da ga pretovarujes onda u startu uzmes karavan i resio si problem. Isto tako limuzine isto imaju opciju preklapanja sedista(dodatna oprema kod bmw jbg). Limuzine su neuporedivo udobnije iz prostog razloga a to je medjuosovinsko rastojanje koje cini da auto manje oseca neravnine na putu i buka od vetra je neuporedivo manja zbog aerodinamicnosti(tu je bmw 3 i c klasa bolja od hatchbacka). Naravno veci automobil je uvek skuplji od manjeg i u nabavci i u daljoj voznji ali jednostavno takve stvari skupo kostaju i ko voli nek izvoli.
Floyd, ti si rekao da putujes dnevno 60-70 kilometara po otvorenom putu sa hatchbackom do posla i to je po meni idealna situacija kada bi uvideo sve prednosti limuzine. Shvatam ja da ti sad trenutno nemas potrebu ali kada bi probao 10ak dana da ides limuzinom na posao posle sigurno ne bi pozeleo da se vracas na taj autmobilcic, naravno ako ti povecani troskovi ne smetaju.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
@Geza
Domacinski

@ftj
Pa glupo bi bilo da kazem da je za otvoreni put udobniji C segment, naravno da je D pa jos premium, sa dobrim motorom i dobrom opremom jos i komforniji ali to kosta cca 100% vise po kilometru a pitanje je da li toliko procenta vise i vredi i da li je pojedincu potrebno.
Tacno je da ja prelazim dnevno 60-70km ali recimo to je jako mala kilometraza da osetim potrebu za nesto vece.
Naravno da je za dalja putovanja bolja visa klasa ali odgovorno tvrdim da C segment moze da ralativno komforno (za one koji nisu previse zahtevni) zavrsi sve poslove dok je sve preko toga jedna vrsta luksuza.
C klasa je naravno udobnija ali verujem da je i B klasa udobnija od mog auta...jednostavno, to je Mercedes.
Opet kazem, meni je 3ojka super, C kalasa isto ali zbog te prakticne neupotrebljivosti prtljaznog prostora, najverovatnije ih ne bih uzeo (osim ako u narednom periodu ne ubedim sebe da je to ipak ok).
A5 Sportback bi bio na primer pravi i optimalni izbor u tom segmentu.
Ono sto nebih uradio je da umesto novog A5 uzmem neku izvozanu S klasu, pa da glumim seika sa bliskog istoka.
Domacinski

Pa mozda i jesu oni sami uradili ali gazda je tu koji kaze "moze" ili "nemoze"Ji 4Tze napisao:Odakle ti da je VW "odradio" to za Škodu, a ne oni samostalno?Floyd napisao: I ako ne volim klasicne limuzine, princip otvaranja prtljaznika kod Superb-a mi se veoma dopada...opet je VW bolje odradio neke stvari u Skodi nego kod sebe![]()

@ftj
Pa glupo bi bilo da kazem da je za otvoreni put udobniji C segment, naravno da je D pa jos premium, sa dobrim motorom i dobrom opremom jos i komforniji ali to kosta cca 100% vise po kilometru a pitanje je da li toliko procenta vise i vredi i da li je pojedincu potrebno.
Tacno je da ja prelazim dnevno 60-70km ali recimo to je jako mala kilometraza da osetim potrebu za nesto vece.
Naravno da je za dalja putovanja bolja visa klasa ali odgovorno tvrdim da C segment moze da ralativno komforno (za one koji nisu previse zahtevni) zavrsi sve poslove dok je sve preko toga jedna vrsta luksuza.
C klasa je naravno udobnija ali verujem da je i B klasa udobnija od mog auta...jednostavno, to je Mercedes.
Opet kazem, meni je 3ojka super, C kalasa isto ali zbog te prakticne neupotrebljivosti prtljaznog prostora, najverovatnije ih ne bih uzeo (osim ako u narednom periodu ne ubedim sebe da je to ipak ok).
A5 Sportback bi bio na primer pravi i optimalni izbor u tom segmentu.
Ono sto nebih uradio je da umesto novog A5 uzmem neku izvozanu S klasu, pa da glumim seika sa bliskog istoka.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
To je upravo i odgovor na tvoje pitanje zasto neko vozi veci auto. Zato sto mu se moze da plati vecu udobnost. U automobilima to tako ide, kad oces 20% bolji auto ne placas ga 20% vise nego to raste eksponencijalno 

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa i nije bas tako
Neko kupi GTR koji kosta kao S klasa pa nema ni "u" od udobnosti i komfora koji nudi ista ali zato ima nesto drugo.
Neko kupi RS3 koji kosta kao odlicno opremljen E220 ili 520...
Jednostavno nisu svima isti prioriteti bez obzira na primanja.
Ne treba svakom ljuljanje na vazdusnom ogibljenju, masiranje dok vozi ili pink tv na LCD panelu.
U tom kontekstu sam pomenuo da mladi ljudi (bar one koje poznajem) vise vole neke druge stvari nego luksuz i komfor.

Neko kupi GTR koji kosta kao S klasa pa nema ni "u" od udobnosti i komfora koji nudi ista ali zato ima nesto drugo.
Neko kupi RS3 koji kosta kao odlicno opremljen E220 ili 520...
Jednostavno nisu svima isti prioriteti bez obzira na primanja.
Ne treba svakom ljuljanje na vazdusnom ogibljenju, masiranje dok vozi ili pink tv na LCD panelu.
U tom kontekstu sam pomenuo da mladi ljudi (bar one koje poznajem) vise vole neke druge stvari nego luksuz i komfor.
Poslednja izmena od Floyd u 03 Mar 2012, 20:49, izmenjeno 1 put ukupno.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ovo je malo glupa tema za polemisanje jer se uplicu licni afiniteti, potrebe zelje pa i mogucnosti.
Ja licno, limuzinu nikada ne bih uzeo iz prostog razloga sto takav koncept vozila nikako ne odgovara mojim potrebama, cak i kad sam imao jumpy-a cesto se nesto naslo za prevesti bas u scenicu (jos kad mogu da izvadim zadnja sedista za 2 min, milina
).
Razumem i potrebu ljudi za prostranost u vozilu i ja sam jedan od tih, ne volim da se osecam skuceno, da se laktam sa suvozacem ili da mi glava bude tik pored prozora pa kad otskrinem staklo vetric pirka pravo u uho, zato sam kao kompromis nasao za shodno da uzmem bas MPV i mogu reci, savrseno mi odgovara
Ja licno, limuzinu nikada ne bih uzeo iz prostog razloga sto takav koncept vozila nikako ne odgovara mojim potrebama, cak i kad sam imao jumpy-a cesto se nesto naslo za prevesti bas u scenicu (jos kad mogu da izvadim zadnja sedista za 2 min, milina

Razumem i potrebu ljudi za prostranost u vozilu i ja sam jedan od tih, ne volim da se osecam skuceno, da se laktam sa suvozacem ili da mi glava bude tik pored prozora pa kad otskrinem staklo vetric pirka pravo u uho, zato sam kao kompromis nasao za shodno da uzmem bas MPV i mogu reci, savrseno mi odgovara
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Hm, a o koliko dugom putu govorimo? Napred, doduše, ta razlika u udobnosti nije toliko izražena, ali je ima, pozadi je veruj mi, gotovo, nebo i zemlja. Tu ne mislim varijantu, seo sam, promeškoljio se... pa i nema neke razlike, nego vozio sam se cca 2 sata pozadi. Meni je drastična razlika. Mislim konkretno na 147 i 159.Floyd napisao: Alfa 159 npr. nije nesto posebno udobnija od 147ice.
Da ne kažem da 159 mnogo bolje upija neravnine na putu.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Odrastao sam uz velika kola i osecam se klaustofobicno kad vozim Colt ili Clio.
Sticajem okolnosti, ja sam zarobljen sa velikim kolima do daljnjeg, ali prvu priliku da mi je auto nepotreban za posao koristim da kupim BMW 320 kabrio
I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge... Kad budem putovao, pakovacu se u ranac, a saputnica nek iskoristi mesto za kofer...
Do tada cu da uzivam u tisini velikih limuzina i prostoru
Inace, Setac je video pre neki dan sta je ultimativni auto za roadtrip
Sticajem okolnosti, ja sam zarobljen sa velikim kolima do daljnjeg, ali prvu priliku da mi je auto nepotreban za posao koristim da kupim BMW 320 kabrio

I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge... Kad budem putovao, pakovacu se u ranac, a saputnica nek iskoristi mesto za kofer...
Do tada cu da uzivam u tisini velikih limuzina i prostoru

Inace, Setac je video pre neki dan sta je ultimativni auto za roadtrip

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
... dok se ne ozenis.NexT napisao: I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge...
Naravno, ne znam ko od vas ima koliko godina (dosta vas se bolje poznaje medjusobno), pa ne znam koliko dugo se moze proceniti da cete biti momci.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ti il' si neki asocijalan tip, ili nameštaš tezgu nekom kiropraktičaru.NexT napisao: I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge...

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
1990.
tako da....
Perfiko, ako im ne odgovara moj auto, nek idu svojim
Dosta je bilo da ja budem uvek transporter i privatno 
tako da....

Perfiko, ako im ne odgovara moj auto, nek idu svojim


Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ma slažem se, ne kupuje se auto zbog i za društvo nego za sebe. I rano je još tebi da se brineš za noge pozadi...sem ako te neka ne zbrza. 

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa dobro, ima mesta za prvih godinu dana. Samo će ti beba ostati ćelava 

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
jezik pregrizo.
(ne za celavu bebu, nego za bebu uopste
)
(ne za celavu bebu, nego za bebu uopste

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Ok Floyd,ja ti se izvinjavam sto sam tvoj post gde pljujes bas Mercedes C klasu sa netacnim informacijama,odmah posle mog posta,doziveo kao pokusaj da mene isprovociras.
Mozda ti je slucajno bas taj primer pao na pamet.
Takodje mi je zanimljivo da u ovoj temi passat poredis sa E klasom i govoris da je blizi njoj,nego C klasi,a u drugoj temi poredis sa Lagunom i kako je u odnosu na istu precenjen...
To kako ti gde odgovara?
Inace,Passat nije komforniji od C klase,samo ima bolju ponudu prostora,veci je.
Elem,sama pozicija sedenja u C i D segmentu je nebo i zemlja... Bio to grad ili otvoren put, D segment je neuporedno komforniji i prijatniji za voznju.
Ne zgodniji,kako ce vecina da razume,nego prijatniji,udobniji i komforniji... Svaka stavka je na visem nivou.
Najmanje mi je zasmetalo tvoje navodjenje "prakticnijeg" prtljaznika,ali si se ti uhvatio toga,posto je to jedino iz celog tvog posta sto je zapravo i tacno
Kako te kilometar puta izadje 100% vise na D segmentu? Moj auto na primer trosi 5l na otvorenom putu,ne verujem da ostali konkurenti trose vise...
Ok,neki uspeju i 6-oro ljudi da odvezu na more u Spaniju u Peugeutu 206,ali normalnim ljudima, normalne velicine,da bi mogli normalno da sede,tesko da ce se spakovati i u moj auto,a ne u C segment sa 40% manjim prtljaznikom i 30% manje mesta za ostale ljude u kolima pored vozaca... Nece svako da nosi peglu na put da bi mogao da ispegla sve sto se poguzvalo da bi nagurali stvari kao Turci iz Nemacke...
Mozda ti je slucajno bas taj primer pao na pamet.
Takodje mi je zanimljivo da u ovoj temi passat poredis sa E klasom i govoris da je blizi njoj,nego C klasi,a u drugoj temi poredis sa Lagunom i kako je u odnosu na istu precenjen...
To kako ti gde odgovara?

Inace,Passat nije komforniji od C klase,samo ima bolju ponudu prostora,veci je.
Elem,sama pozicija sedenja u C i D segmentu je nebo i zemlja... Bio to grad ili otvoren put, D segment je neuporedno komforniji i prijatniji za voznju.
Ne zgodniji,kako ce vecina da razume,nego prijatniji,udobniji i komforniji... Svaka stavka je na visem nivou.
Najmanje mi je zasmetalo tvoje navodjenje "prakticnijeg" prtljaznika,ali si se ti uhvatio toga,posto je to jedino iz celog tvog posta sto je zapravo i tacno

Kako te kilometar puta izadje 100% vise na D segmentu? Moj auto na primer trosi 5l na otvorenom putu,ne verujem da ostali konkurenti trose vise...
Ok,neki uspeju i 6-oro ljudi da odvezu na more u Spaniju u Peugeutu 206,ali normalnim ljudima, normalne velicine,da bi mogli normalno da sede,tesko da ce se spakovati i u moj auto,a ne u C segment sa 40% manjim prtljaznikom i 30% manje mesta za ostale ljude u kolima pored vozaca... Nece svako da nosi peglu na put da bi mogao da ispegla sve sto se poguzvalo da bi nagurali stvari kao Turci iz Nemacke...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.