1000 zašto - 1000 zato!
- Gaginh0
- Postovi: 9553
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Eto, to sam i ja tvrdio, a drugar me ubedjuje kako je u G60 bila turbina... pa reko da proverim jesam lud ili on lupa gluposti...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa u pravu je, ako G ladder smatrate turbinom, pošto je to valjda kompresor beše... Znač zavisi da li se misli na turbinu u užem ili širem smislu 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
G4, motor 1,8T. Valjda... 
G60 nije turbina, već zavoni kompresor, ako se ne varam.

G60 nije turbina, već zavoni kompresor, ako se ne varam.
Širim haos!
- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Tako je, nije turbina več kompresor.
reno megan 2001 1,6 16v varijabilna remenica
Interesuje me da li megan 2001 1,6 16v jedinica,da li ima varijabilnu remenicu ili ne.POZDRAV
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: reno megan 2001 1,6 16v varijabilna remenica
Kratko i jasno: nema.
- Gaginh0
- Postovi: 9553
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Posto mi se sinoc ukljucio indikator istrosenosti kocnica, hoce se on sam ugasiti kad stavim nove plocice ili moram nekako drugacije da ga gasim?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ugasiće se kada staviš nove.
- Gaginh0
- Postovi: 9553
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!

A koliki su stavili onaj prikljucak - indikator, ulaz kao onaj sto ide u kuciste kompjutera u napajanje

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Sve su to kompresori, samo je pitanje da li su pogonjeni mehanički preko kaiša ili turbinom preko izduvnih gasova.Grujic napisao:Pa u pravu je, ako G ladder smatrate turbinom, pošto je to valjda kompresor beše... Znač zavisi da li se misli na turbinu u užem ili širem smislu
Tačno, G-ladder je defintiivno mehanički pogonjeni kompresor.
Ђенерал Јанковић
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da ali instant daju punjenje, tj sada kada je turbina usavrsena ne znam koliko imaju smisla.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U stvari, zabluda je da turbina iskorišćava gasove motora, a da pri tome ne oduzima snagu. Oduzima, jer guši motor. Ali svakako je efikasnija od mehaničkog pogona, mada je turbina veoma zahtevna za proizvodnju, zbog visokih temperatura i obrtaja. Kao što reče Uroš, mehanički kompresor ima veliku prednost što reaguje trenutno.
U svakom slučaju, sa kompresorom (bilo da je mehanički ili turbo) svako može da napravi motor pristojnih karakteristika. Nesavršenosti krive snage/momenta se lako ispeglaju. Pravo umeće je napraviti atmosferski aspiriran motor, bez pomoći kompresora, a da pri tome ima dobre karakteristike. Kao npr. što radi Honda ili kao što Dragan ima u Kliju RS.
Mislim da to npr. Mercedes više ni ne pokušava (ako je ikada i umeo
), već oni ako nije turbo, onda roknu bar mehanički kompresor. Npr. onaj bazni 1.8 benzinac u C i E klasi... a i mnogi veći motori iz njihove ponude. Tako i moja baba zna da napravi motor. 
U svakom slučaju, sa kompresorom (bilo da je mehanički ili turbo) svako može da napravi motor pristojnih karakteristika. Nesavršenosti krive snage/momenta se lako ispeglaju. Pravo umeće je napraviti atmosferski aspiriran motor, bez pomoći kompresora, a da pri tome ima dobre karakteristike. Kao npr. što radi Honda ili kao što Dragan ima u Kliju RS.
Mislim da to npr. Mercedes više ni ne pokušava (ako je ikada i umeo


Ђенерал Јанковић