
Ne brže od života!
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Sa 260 km/h rizikuje zivote svih koji se nadju na putu oko njega. Uz kaznu i zatvor kosti bih mu izlomio za primer drugima! 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Ovo je više od 4x preko ograničenja a ne 2 

Re: Ne brže od života!
Reko' ti da se skroz slažem s tobom. Moje pisanije je bilo više proseravanje na temu morala.nidza napisao:@pajo, 140 na autoputu je daleko sporije od 259, i tu ne vidim ništa licemerno sa moje strane, iako je u oba slučaja načinjen prekršaj.

Re: Ne brže od života!
Na našu žalost, u ovoj zemlji je mnogo stvari "nedorađeno", "nezavršeno", tj ne znam kako da to nazovem bolje, pa mora čovek da bude konstantno u nekom prekršaju kako bi mogao normalno da funkcioniše. Iz dobre prakse i dobrobiti većine treba sa se rađaju zakoni, a kod nas određena manjina definiše zakone napamet, a većina treba da se onda prilagođava njihovoj projekciji baziranoj na čistoj amaterskoj paušali. Šlag na tortu je očajna implementacija kao najslabija komponenta.
Jedino zbog čega stvarno vidim smisao približavanja EU je zbog tih zakonodavnih standarda. Mi jednostavno nismo kadri sami neke stvari da rešavamo, a trebali bismo. Žalosno je da mala zemlja sa sasvim dovoljno prirodnih resursa ne može da prdne bez da se zaduži do guše.
Tapatalk 4
Jedino zbog čega stvarno vidim smisao približavanja EU je zbog tih zakonodavnih standarda. Mi jednostavno nismo kadri sami neke stvari da rešavamo, a trebali bismo. Žalosno je da mala zemlja sa sasvim dovoljno prirodnih resursa ne može da prdne bez da se zaduži do guše.
Tapatalk 4
Re: Ne brže od života!
Ja mislim da je neko u recimo puntu ili slicnom automobilu na 160,170 jednako opasan,ako ne i opasniji po druge,od ovog Porsche-a.
Takodje, malo je ljudi koji nisu isprobali koliko moze da im ide auto...
Takodje, malo je ljudi koji nisu isprobali koliko moze da im ide auto...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Istina, malo je licemerno sada stavljati ga na kolac, ali je činjenica da jeste prekršaj i da treba kazniti, ne može se reći ma nije to ništa, i ti kad razvučeš kola znaš u šta se upuštaš.
Re: Одг: Ne brže od života!
250 na auto putu nije nesto naročito dramatično.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Re: Ne brže od života!
Ko o cemu, k.......
Bas ovim ove fine, postene, niko nikad nije prekoracio brzinu (ili kad vi "samo probate koliko moze", to je ok?), a ovog lika sa snimka treba najbolje obesiti na Terazijama?
Ajde bre, ne zajebavajte, ko nije vozio punim gasom na auto-putu?
Ja sam neko vece kao suvozac isao do 330 kmh, pa sta sad?
Ne opravdavam i svestan sam brzine i potencijalnih posledica (skupljali bi me pincetom narednih mesec dana), ali ne treba ni na kolac zbog toga.
Pritom se slazem da je mnogo opasniji Punto ili kombi na 160, nego Ferrari/Porsche na 250, kako god to nekome zvucalo.
Treba na kolac one sto u gradu makar i sa 50 prolaze vezano (pa cak i kroz jedno) crvena svetla, sto preticu preko pune i duple pune u krivini itd.
Bas ovim ove fine, postene, niko nikad nije prekoracio brzinu (ili kad vi "samo probate koliko moze", to je ok?), a ovog lika sa snimka treba najbolje obesiti na Terazijama?
Ajde bre, ne zajebavajte, ko nije vozio punim gasom na auto-putu?
Ja sam neko vece kao suvozac isao do 330 kmh, pa sta sad?
Ne opravdavam i svestan sam brzine i potencijalnih posledica (skupljali bi me pincetom narednih mesec dana), ali ne treba ni na kolac zbog toga.
Pritom se slazem da je mnogo opasniji Punto ili kombi na 160, nego Ferrari/Porsche na 250, kako god to nekome zvucalo.
Treba na kolac one sto u gradu makar i sa 50 prolaze vezano (pa cak i kroz jedno) crvena svetla, sto preticu preko pune i duple pune u krivini itd.
Re: Ne brže od života!
Zašto je opasno voziti velikim brzinama na auto putu, ako se uzme u obzir da recimo nemačka nema limit brzine na auto banovima?
Na našim autoputevima ne postoje ograničenja brzine po profilima koja bi tako nešto regiulisala, jer 99% krivina na našim autoputevima ima računsku brzinu jednaku ili veću od 120 km/h. Vožnja većim brzinama je u određenim krivinama nesigurna, što i u praksi dovodi do nesreća. Tako pri razmišljanju o povećanju max brzine na auto putevima u Srbiji, došlo se do zaklučka da to nije lako i bezbedno izvesti. Postoji par krivina oko Aleksinca, i na par mesta, gde je računska brziona 100, i to su najopasnija mesta u praksi. Pored radijusa krivine, poprečni nagib kolovoza i koefiocijent trenja kolovoza određuju računski brzinu u krivini.
Vozač koji opušteno drži 200km/h, na tempomatu, uz nekavo odvlačenje pažnje i sl, lako može da dovede sebe i druge u problem.
Druga opasnost je loša procena vozača, posebno kamiona koji kreću u preticanje i na vreme ne opaze i procene tako brzo vozilo.
Realno je glupo praviti brze automobile a max ograničenje držati na 120 km/h. Nemci su jedini to praktično odradili, a automobil ne može da ide brže 250.
Svaki policijski presretač u Srbiji ide lagano preko 250, ali postoji praksa da se brža vozila ne zaustavljaju u pokretu, nego se čekaju na naplatnim rampama.
Na našim autoputevima ne postoje ograničenja brzine po profilima koja bi tako nešto regiulisala, jer 99% krivina na našim autoputevima ima računsku brzinu jednaku ili veću od 120 km/h. Vožnja većim brzinama je u određenim krivinama nesigurna, što i u praksi dovodi do nesreća. Tako pri razmišljanju o povećanju max brzine na auto putevima u Srbiji, došlo se do zaklučka da to nije lako i bezbedno izvesti. Postoji par krivina oko Aleksinca, i na par mesta, gde je računska brziona 100, i to su najopasnija mesta u praksi. Pored radijusa krivine, poprečni nagib kolovoza i koefiocijent trenja kolovoza određuju računski brzinu u krivini.
Vozač koji opušteno drži 200km/h, na tempomatu, uz nekavo odvlačenje pažnje i sl, lako može da dovede sebe i druge u problem.
Druga opasnost je loša procena vozača, posebno kamiona koji kreću u preticanje i na vreme ne opaze i procene tako brzo vozilo.
Realno je glupo praviti brze automobile a max ograničenje držati na 120 km/h. Nemci su jedini to praktično odradili, a automobil ne može da ide brže 250.
Svaki policijski presretač u Srbiji ide lagano preko 250, ali postoji praksa da se brža vozila ne zaustavljaju u pokretu, nego se čekaju na naplatnim rampama.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Upravo to - porediti nase "autoputeve"
sa Nemackim je blago receno tragi-komicno.
Da bude crnjak jos veci - ja ne znam zemlju osim Makedonije koja ima losije autoputeve od nas...

Da bude crnjak jos veci - ja ne znam zemlju osim Makedonije koja ima losije autoputeve od nas...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Manje-više sve istočno je egal ili gore od nas, uključujući i neke EU zemlje.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
Našem auto-putu NEDOSTAJE treća saobraćajna traka.
Re: Ne brže od života!
Ne nedostaje, ima autoban delova samo sa 2trake i ništa mu ne fali.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Ne brže od života!
Najbolje bi bilo da imamo pistu umesto auto-puta, da bi moglo da se vozi preko 120.
Re: Одг: Ne brže od života!
Auto put je sasvim ok na većini deonica. Ima deonica sa lošijim kvalitetom asfalta.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke