Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Nije problem jurcati na većini deonica našeg auto puta. Problem nastaje kad neko izleti u levu traku isped vozila koje ide 200. Tada je i vremena i asfalta jako malo za reakciju.
Re: Ne brže od života!
Next-e
kako bi ti odredio dozvoljenu brzinu na nekom putu, a da nije aerodrom?
Od čega bi to zavisilo, ako misliš da uopšte zavisi od nečega? Ili misliš da to uopšte nije ni bitno? Da vozimo kao u Saudiskoj Arabiji, pa onda da se gazimo kad smatramo odokativno da bi trebalo, kao što ono neki predlagaše neki dan?
Mnogi od vas nisu nikada probali jako brz automobili ili motorcikl. U tim uslovima vožnje čovek počne da primećuej krivine koje ranije nije, ulazi u kritične situacije tamo gde ranije nije ni pomislio da može da se desi iznenađenje. Tako je autoput bezbrižan na 120km/h (130-140 po cajgeru), na mokrom - klizavijem asfaltu. Na većim brzinama na autoputu neiskusni ljudi mogu doći u veliki rizik, jer običan i neiskusan vozač za veće brzine na autoputu praktično ne vrši procenu krivime, jer i cilj vožnje autoputem opuštena i kontinualna vožnja. Znači postoje krivine u kojima su veće brzine nebezbedne po računu.
Bilo je govora o povećanju brzine max 130 na autoputevima i 90 na običnim putevima, ali da bi se to primenjivalo, moralo bi se ući u detaljno snimanje, bez malo projektovanje, da bi se obeležile deonice sa takvim ograničenjima. U Srbiji praktično ne postoje projekti postojećih puteva, saobraćajne signalizacije i opreme puteva. Bojim se da bi pri takvim analizama pre došlo do smanjenja i postojećih ograničenja.
kako bi ti odredio dozvoljenu brzinu na nekom putu, a da nije aerodrom?
Od čega bi to zavisilo, ako misliš da uopšte zavisi od nečega? Ili misliš da to uopšte nije ni bitno? Da vozimo kao u Saudiskoj Arabiji, pa onda da se gazimo kad smatramo odokativno da bi trebalo, kao što ono neki predlagaše neki dan?
Mnogi od vas nisu nikada probali jako brz automobili ili motorcikl. U tim uslovima vožnje čovek počne da primećuej krivine koje ranije nije, ulazi u kritične situacije tamo gde ranije nije ni pomislio da može da se desi iznenađenje. Tako je autoput bezbrižan na 120km/h (130-140 po cajgeru), na mokrom - klizavijem asfaltu. Na većim brzinama na autoputu neiskusni ljudi mogu doći u veliki rizik, jer običan i neiskusan vozač za veće brzine na autoputu praktično ne vrši procenu krivime, jer i cilj vožnje autoputem opuštena i kontinualna vožnja. Znači postoje krivine u kojima su veće brzine nebezbedne po računu.
Bilo je govora o povećanju brzine max 130 na autoputevima i 90 na običnim putevima, ali da bi se to primenjivalo, moralo bi se ući u detaljno snimanje, bez malo projektovanje, da bi se obeležile deonice sa takvim ograničenjima. U Srbiji praktično ne postoje projekti postojećih puteva, saobraćajne signalizacije i opreme puteva. Bojim se da bi pri takvim analizama pre došlo do smanjenja i postojećih ograničenja.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Ne brže od života!
Ničim se naš autoput ne kvalifikuje da bude autoban, a najmanje važan u celoj priči je kvalitet asfalta.NexT napisao:Najbolje bi bilo da imamo pistu umesto auto-puta, da bi moglo da se vozi preko 120.
Npr, zamisli da pukneš kera sa 230 na sat?
Tapatalk 4
Re: Ne brže od života!
Jel vi shvatate da ja nigde ne kazem da je ok voziti 200+ i da to tako treba?
Ja samo kazem da nisu najveci problem u saobracaju ti koji voze brze na auto-putu, da ne treba njih nuzno na kolac, vec da postoje mnogo opasnije budale.
Na auto-putu mozes da vozis i 100, zaspis za volanom i izgines ili potencijalno ubijes jos nekoga.
Ja samo kazem da nisu najveci problem u saobracaju ti koji voze brze na auto-putu, da ne treba njih nuzno na kolac, vec da postoje mnogo opasnije budale.
Na auto-putu mozes da vozis i 100, zaspis za volanom i izgines ili potencijalno ubijes jos nekoga.
Re: AW: Ne brže od života!
Meni je interesantniji onaj X6 sa drugog snimka koji je snimljen na 259 a po izduvima bih rekao da je dizlo ili 35i a oni ne mogu ni 240 da dohvate.ftj napisao:Veća mi je misterija koji to presretač ide 260 kmh osim bentlija i evo-a.
Gesendet von meinem GT-I9505
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Možda je 5.0i?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Mozda je ciping cuning.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ne brže od života!
Mislim da ni jedan X6, a ni X5 ne moze preko 250 u fabrickoj verziji. Doduse, svi su oni ograniceni na 250, zavisi sta se desava kad se skine blokada...
Re: Ne brže od života!
5.0 nije sigurno, vidi se po auspusima koji su okrugli a ne kockasti kao na 5.0 . Moguce da je chiptuning nekog 3.0d ili 3.5d jer je logicno da uz cip skines i blokadu
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ja zaspao pa nit' sam izgin'o nit' ubio nekog, a vozio sam i manje od 100. Samo sam ga malo prevrnuo.NexT napisao: Na auto-putu mozes da vozis i 100, zaspis za volanom i izgines ili potencijalno ubijes jos nekoga.

Posetite www.garaza.rs !
Re: Ne brže od života!
Prvi moj susret sa srpskim presretačem je bio upravo u BMW X seije (ne znam ni koji) pre par godina kod Niša. Zaustavio nas je presretač sa nekih blizu 250 (zvaniočno 24...). Ja nisam bio vozač, a "vozač" je sad u pritvoru u okviru neke "privredne mafije". Presretač je bio PUG 607.
Sličnu avanturu sam imao pre 1-2god, sa A4 3,0 TDI S Line, na nekih 240, samo što sam sad ja bio vozač a presretač "sranje" Skoda Supeb.
Tako da pamet u glavu, oko na retrovizor, i čim se neko primiče, nogu sa gasa, neka ide, pa ga opet preteći na kraju...
Sličnu avanturu sam imao pre 1-2god, sa A4 3,0 TDI S Line, na nekih 240, samo što sam sad ja bio vozač a presretač "sranje" Skoda Supeb.
Tako da pamet u glavu, oko na retrovizor, i čim se neko primiče, nogu sa gasa, neka ide, pa ga opet preteći na kraju...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Pretpostavljam da slavis novi rodjendan...trojanac napisao:Ja zaspao pa nit' sam izgin'o nit' ubio nekog, a vozio sam i manje od 100. Samo sam ga malo prevrnuo.NexT napisao: Na auto-putu mozes da vozis i 100, zaspis za volanom i izgines ili potencijalno ubijes jos nekoga.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Ko kaze da ne postoje projekti puteva?
TT
TT
Re: Ne brže od života!
Ja kažem da ne postoje projekti puteva
Ni katastri opreme, signalizacije, a kamo projekti.
I oni što se naprave, brzo se zagube. To i jeste glavni javašluk. A povrh, ne znaju ni gde su im pojedini putevi, a međe putne da ne pominjem.
Što bi rekli, haos. Nije toliki haos što "kraducaju" na asfaltu kao neki maštaju, nego ne znaju gde im je šta. Kao u kući gde se stvari zagube, gde vlada lom i haos, gde luda žene baci doikumente i pare a čuva stare novine

Ni katastri opreme, signalizacije, a kamo projekti.
I oni što se naprave, brzo se zagube. To i jeste glavni javašluk. A povrh, ne znaju ni gde su im pojedini putevi, a međe putne da ne pominjem.
Što bi rekli, haos. Nije toliki haos što "kraducaju" na asfaltu kao neki maštaju, nego ne znaju gde im je šta. Kao u kući gde se stvari zagube, gde vlada lom i haos, gde luda žene baci doikumente i pare a čuva stare novine

Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Nije bilo tako strašno, prošao sam bez ogrebotine, čak nisam bio ni ugruvan nešto. Vezan kao i uvek, to me definitivno spasilo povreda. Ali da je moglo biti svašta, moglo je. Kad se samo setim tog jutra, naježim se. I naučio sam lekciju, na teži način. Opet srećan što se sve završilo samo štetom na autu i plaćenom kaznom jer sam morao da zovem pandure, obzirom da je pauk morao da diže auto. Zato uvek ponavljam da je umor najveći neprijatelj vozača, pored alkohola naravno.Delija napisao:Pretpostavljam da slavis novi rodjendan...
Posetite www.garaza.rs !