Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Clio IV

Post od Uroš S. »

dragan napisao:i kod mene je blok motora nisanov, ali to ne znaci da ga je reno dobio za dz i da ga je ugradio kakvog ga je dobio. isto tako je i ovaj motor razvijan a verujem da je reno tu imao dosta udela, i troskova...uostalom, i output motora za nisan i reno je razlicit...
zanimljivo je da neke motore razvijaju potpuno odvojeno, sa potpuno razlicitim filozofijama ( recimo 1.2 tce u svojim varijantama i 1.2 od 98ks u mikri )...
neke motore reno direktno daje nisanu, dci posebno, uzima od nisana 4x4, i ko zna sta se jos desava izmedju...u svakom slucaju troskovi su na obe strane i sve sto jedna strana dobije, na neki drugi nacin da...

@uros - da, podsetio si me sad. Neka bude, jeste pisalo tako nesto, ne znam koliko je verovati tome. Ne kazem da nije ali to su novinari...
Ne kažem ni ja da nije ili jeste. Samo podsećam... Mislim da je Geza kačio, a on ima običaj da kači relevantne i pouzdane izvore, tipa neka Nadležna Komisija EU.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Renault Clio IV

Post od Geza »

Već je Floyd naveo koji je motor u pitanju.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#MR16DDT
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

dragan napisao:i kod mene je blok motora nisanov, ali to ne znaci da ga je reno dobio za dz i da ga je ugradio kakvog ga je dobio. isto tako je i ovaj motor razvijan a verujem da je reno tu imao dosta udela, i troskova...uostalom, i output motora za nisan i reno je razlicit...
zanimljivo je da neke motore razvijaju potpuno odvojeno, sa potpuno razlicitim filozofijama ( recimo 1.2 tce u svojim varijantama i 1.2 od 98ks u mikri )...
neke motore reno direktno daje nisanu, dci posebno, uzima od nisana 4x4, i ko zna sta se jos desava izmedju...u svakom slucaju troskovi su na obe strane i sve sto jedna strana dobije, na neki drugi nacin da...
Ako se ne varam kod tebe je F4R motor, koji se odavno provlači po Renaultovoj gami, naravno nakon malog miliona modifikacija. F motori se postepeno zamenjiju sa MR koje su razvili zajedno.
Širim haos!
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Renault Clio IV

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Da imam novca uzeo bih ga kao 2,3... auto, šta god RS puritanci mislili.
Širim haos!
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Renault Clio IV

Post od MAD MAX »

Clio 4 RS do 160 zakiva. Već posle 190 počinje da "putuje". Sve jedno nije RS mesto na auto putu. To je najgore mesto za pokazati ovaj auto.
Novi RS mi se sviđa. I menjač izgleda nije spor, a auto je elastičniji i lakoradniji od prethodnika.
Sve jedno, kad izađe Clio 6 RS, nadam se da kupim ovaj model :kezo:
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

methane.master napisao:Da imam novca uzeo bih ga kao 2,3... auto, šta god RS puritanci mislili.
Ma kakav RS, dci je zakon :)
Verujem da nije lep osecaj u ovom autu na autoputu pri brzini od 200 km/h.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Slažem se. Nije Clio RS za patosiranje na autoputu.

@Floyd
Slažem se. :)
Širim haos!
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Mislim da uopste nije tako loš za auto put...u tome je sigurno primetno bolji od prethodnika.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Htedoh reći nije nešto spektakularno. Većina dizelaša od 2l ima slični ili Vmax.

OT. Primio sam anesteziju pa ako zakaže i SwiftKey može da se desi da uđem u Stjepa mod. :kezo:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od swemir »

nama sta clio je munja :kezo:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Ja sam mislio na to sto je tisi, udobniji, ima jos jedan par vrata, ima menjac sa auto modom..komotno on moze da drzi visok tempo.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

starac vujadin napisao:Mislim da uopste nije tako loš za auto put...
Vozio sam ovaj auto (nije bas RS) na autoputu do 130 km/h i na toj brzini je ok ali opet s druge strane znam koja je razlika pri 200 km/h u C i D segmentu...tu B moze da bude samo gori.
methane.master napisao:Htedoh reći nije nešto spektakularno. Većina dizelaša od 2l ima slični ili Vmax.
Au Metan, pa ti se opet igras vatrom :mrgreen:
Gde nadje da poredis RS sa 2.0 dizelima :kezo:
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Naravno niti je taj segment namenjen stalnoj vožnji autoputem, jednostavno dimenzije su takve. To je mali gradski auto, pa makar bio i RS. Ipak, ne znači da ne može da posluži i za to.
Floyd napisao:Au Metan, pa ti se opet igras vatrom :mrgreen:
Gde nadje da poredis RS sa 2.0 dizelima :kezo:
:uf:

Sreća pa nisam pomenuo ni jednog proizvođača. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

nista ovaj auto nije posebno brzi na visim brzinama od prethodnog sporta, jedino se slazem da je u osetnoj prednosti pri duzim voznjama autoputem, vec sam pisao o tome kako izgleda putovati trojkom rs visokim brzinama autoputem u smislu udobnosti -
Floyd napisao: Verujem da nije lep osecaj u ovom autu na autoputu pri brzini od 200 km/h.
ali zato u smislu stabilnosti je potpuno druga prica, bar sto se tice trojke rs, i ovo citirano nikako ne stoji ako je cetvorka makar blizu trojke sto se tice stabilnosti. trojka je bukvalno zalepljena za put pri 200+kmh, aerodinamika kojoj je posveceno dosta paznje radi svoje, zato auto sa 200ks jedva dohvata 220kmh, ali je i na max brzini izvanredno stabilan. na 180kmh fokus koji se inace odlicno vozi, i koji je klasa vise od klija, nije mu ni prici po stabilnosti i kontroli...
inace, obecavaju 230kmh, ovde ni blizu ni brzinomerom nije prisao? rs197 navodno ide 215 i brzinomer pokaze bar toliko, ili koji kmh preko toga, realno koji kmh ispod, ali se vrti oko te neke brzine...
Odgovori