Dueli u klasama
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Jel ima neki ovlašćeni da valja?
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Dobro pitanje...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Delija napisao:Ovde trenutno za nekih 30-ak k evra nude sasvim ok paket iliti 320d ispadne nekih 6-7k evra skuplji u slicnom paketu opreme.
Dobicu kompletnu ponudu sa detaljima na mail za koji dan.
Za istih 30-ak k evra se nudi i Audi A4...
@maniaxxx
Tako sam i ja mislio dok nisam seo u isti...
Pa ja sam to mišljenje još produbio kad sam seo u svakoga..ali ukusi su različiti.
Konkretno CC mi je pre FL bio lep, sad mi je katastrofa...
Ni meni se nije preterano svidjao dok ga nisam provozao i detaljnije zagledaoDelija napisao:Ne svidja mi se GT, a kosta kao X3...

To je klasa i za X5 a ne za X3 ali necu da te ubedjujem...
Iako navijam za BMW kad god mogu, mislim da ti je za SUV mladji polovnjak sa budzetom do 30k evra, Q5 mnogo bolji izbor jer mozes da ukljucis i nesto starije primerke u izbor kojima je cena vec solidno pala. X3 je jos svez model i sa pritsojnom opremom je vec nesto skuplji...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Sve sam blizi tome da iskuliram sa menjanjem auta bar dok Civic ne izadje iz garancije (to je razum govorio i ranije
) pa da onda ganjam nesto od ovoga sto je ovde pomenuto, ukljucujuci i Q5, staro 2-3 godine... To ti je pametan savet, nema sta 
@maniaxxx
Ukusi se razlikuju, naravno. Sta ti se konkretno ne svidja?


@maniaxxx
Ukusi se razlikuju, naravno. Sta ti se konkretno ne svidja?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Kod passata CC što se tiče spoljašnosti zadnja svetla i pre svega prednji kraj, a šta se interijera tiče armatura, nije baš super sklopljena ( barem u primerku u kome sam ja bio ), dosadna je i previše slična onoj u passatu ( ista je čak mislim potpuno), naprimer u G7 mi je bolja. A i glavnom VW dizajn artmatura i unutrašnjosti meni ne odgovara nikako, G7 je več bolji ( u boljim oprema naravno ), ali još uvek nije to to. A golf 5 i 6 su mi blago rečeno katastrofa naprimer ( govorim samo o armaturi i mom ukusu da ne bude svađe
)
Kod Mazde se mi naprimer puno više svidja armatura kod najnovije 3 i 6 nego u njihovim predhodnicama.
BMW e90 mi ima unutrašnjost daleko izpod svog ranga, u novim serijama je to sve puno puno bolje. U seriji 5 ( najnovijoj ) sam sedeo u karavanu kad je izašao i stvarno je OK ali ponuda prostora je bila katastrofa, osim ako sam ja nešto zeznuo, accord je bio puno bolji u ponudi, iako je razred manji.
i tako napred i tako napred....mogu da nabrajam do kraja noči o SVOJIM pogledima i osečajima u avtu...a mislim da je i to najvažnije..kako se TI osečaš u avtu kad sediš, i kako se osečaš kad ga voziš, sve ostalo su detalji, stvarno loših avta danas i nema.

Kod Mazde se mi naprimer puno više svidja armatura kod najnovije 3 i 6 nego u njihovim predhodnicama.
BMW e90 mi ima unutrašnjost daleko izpod svog ranga, u novim serijama je to sve puno puno bolje. U seriji 5 ( najnovijoj ) sam sedeo u karavanu kad je izašao i stvarno je OK ali ponuda prostora je bila katastrofa, osim ako sam ja nešto zeznuo, accord je bio puno bolji u ponudi, iako je razred manji.
i tako napred i tako napred....mogu da nabrajam do kraja noči o SVOJIM pogledima i osečajima u avtu...a mislim da je i to najvažnije..kako se TI osečaš u avtu kad sediš, i kako se osečaš kad ga voziš, sve ostalo su detalji, stvarno loših avta danas i nema.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Meni se bash svidja "tabla" (varijanta sa aluminijumskim detaljima u crnoj unutrasnjosti auta) - elegantna, pregledna. Audi i BMW mi deluju nekako prenatrpano (u BMW-u su malo preterali sa onim crvenim detaljima u tom paketu opreme), a Mazda mi deluje nekvalitetno i jeftino
- ipak to vise nije jeftin auto - u odnosu na prethodnu seriju je skuplji 5-6k evra za isti paket opreme i slican motor...
Na Mazdi 6/CX-5 displej je kaNtastrofalno uklopljen - daleko lepse mi taj deo izgleda u Mazdi 3.
BTW, pretpostavljam da je u voznji BMW najbolji...

Na Mazdi 6/CX-5 displej je kaNtastrofalno uklopljen - daleko lepse mi taj deo izgleda u Mazdi 3.
BTW, pretpostavljam da je u voznji BMW najbolji...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Verovatno, možda mu je mazda konkurentna, ali nove 6 i 3 još nisam vozio, a stara je na putu fenomenalna.
Šta se tiče tog monitora u 6, tu si u pravo, moglo je malo manje kineski da se to uradi
Šta se tiče tog monitora u 6, tu si u pravo, moglo je malo manje kineski da se to uradi

Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Delija evo prebacujem diskusiju ovde. Definitivno ne bih uzeo CC koja god da je cena u pitanju. Dizajn mi je nepodnošljiv.
Možda ne bih uzeo ni BMW zbog razlike u ceni već bih išao na nešto treće, al CC ne bih sigurno. Al to sam samo ja.
Možda ne bih uzeo ni BMW zbog razlike u ceni već bih išao na nešto treće, al CC ne bih sigurno. Al to sam samo ja.
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Meni je CC na prvu loptu bio sjajan, volim tu liniju "CLS-ovsku". Sad mi se ne sviđa... Em sam samo džulovane prve klase viđao za volanom, em su ona zadnja svetla preterano velika. Mora to diskretnije, sa više ukusa da se odradi...
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Malo si omasio.Delija napisao:Meni se bash svidja "tabla" (varijanta sa aluminijumskim detaljima u crnoj unutrasnjosti auta) - elegantna, pregledna. Audi i BMW mi deluju nekako prenatrpano (u BMW-u su malo preterali sa onim crvenim detaljima u tom paketu opreme), a Mazda mi deluje nekvalitetno i jeftino- ipak to vise nije jeftin auto - u odnosu na prethodnu seriju je skuplji 5-6k evra za isti paket opreme i slican motor...
Na Mazdi 6/CX-5 displej je kaNtastrofalno uklopljen - daleko lepse mi taj deo izgleda u Mazdi 3.
BTW, pretpostavljam da je u voznji BMW najbolji...
Mazda 6 sa istim motorom,samo prosli model je bila 31.500e u revolution paketu,tako da razlike u ceni nema.
Racunaj da je konkurentna C klasa,a o i ostali premiumi sa takvom opremom,oko 50.000e minimum.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Nisi bas u pravu - tada sam gledao 2.0. benzinca sa GTA opremom i bio je oko 24000 evra... To je pandan danasnjem Revolution-u koji kosta koliko? 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Ne,GTA je bio slabiji paket opreme. Bio je sportski,ali manje opreme islo.
U GT navi(setio sam se naziva paketa) su isle 18" felne,keyles entry i go,memorija sedista,full koza,bose ozvucenje,senzor mrtvog ugla,bi xenoni,touch navigacija(po zelji,sto sam i ja uzeo,stavljaju touch multimedia centar sa hard diskom i jos nekih sto cuda,aftermarket deo) i jos sto sta.
GTA je tada,barem 2009-e isao samo sa 2.5 motorom i isli su drugi stopovi i jos neke sportske stvari uz njega,bio mi je lepsi,ali nije imao ni blizu opreme kao najjaci paket,zato ga nisam uzeo,a i bio je jeftiniji.
Posle su tu nesto menjali,ali je cena najjaceg modela ostala ista do kraja.
Ne bih znao,da nisam rezervisao bas jednu tu belu 6-icu u najjacem paketu.
Ja ne verujem da neko zaista ocekuje da auto sa takvom opremom bude jeftiniji.
Jeste,nije osecaj kao u Bmw-u 3 i ostalim premiumima,ali je 20% veci auto,kosta barem 20.000e manje od ekvivalentnog premiuma,ima sve od opreme sto moze da ti padne na pamet,dizajn cista 10-ka,a i prosla je bila kada je izasla.
Ono sto se sada doplacuje,jesu navigacija i siber,a isli su u taj GT navi paket,ali zajedno izlaze tacno na tih 31.500e.
Takodje,tada automatika nije bilo u ponudi.
U GT navi(setio sam se naziva paketa) su isle 18" felne,keyles entry i go,memorija sedista,full koza,bose ozvucenje,senzor mrtvog ugla,bi xenoni,touch navigacija(po zelji,sto sam i ja uzeo,stavljaju touch multimedia centar sa hard diskom i jos nekih sto cuda,aftermarket deo) i jos sto sta.
GTA je tada,barem 2009-e isao samo sa 2.5 motorom i isli su drugi stopovi i jos neke sportske stvari uz njega,bio mi je lepsi,ali nije imao ni blizu opreme kao najjaci paket,zato ga nisam uzeo,a i bio je jeftiniji.
Posle su tu nesto menjali,ali je cena najjaceg modela ostala ista do kraja.
Ne bih znao,da nisam rezervisao bas jednu tu belu 6-icu u najjacem paketu.
Ja ne verujem da neko zaista ocekuje da auto sa takvom opremom bude jeftiniji.
Jeste,nije osecaj kao u Bmw-u 3 i ostalim premiumima,ali je 20% veci auto,kosta barem 20.000e manje od ekvivalentnog premiuma,ima sve od opreme sto moze da ti padne na pamet,dizajn cista 10-ka,a i prosla je bila kada je izasla.
Ono sto se sada doplacuje,jesu navigacija i siber,a isli su u taj GT navi paket,ali zajedno izlaze tacno na tih 31.500e.
Takodje,tada automatika nije bilo u ponudi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Nije me mrzelo da isceprkam cenovnik na papiru iz oktobra 2011. godine 
GTA je bio jos jeftiniji nego sto sam napisao - 2.0 je bio 22990 evra.
GTA Top koji dodaje samo kozu, elektricno podesavanje sedista i navigaciju je sa 2.5 motorom kostao tacno 25590 evra.
Sada Revolution paket opreme uz 2.0 motor kosta 27990 evra + 500 evra za navigaciju + to sto sa 2,5 motorom ide samo automatski menjac i sa njim kosta 31690. S obzirom da u ceni automatski menjac doprinosi sa nekih 2000 evra dodje mu da bi 2.5 sa navigacijom kostao 31690 - 2000 + 500 = 30190 evra sto je u odnosu ne prethodnu generaciju skuplje za tacno 4600 evra
Eto, ipak nije 5-6k razlike, nego za dlaku ispod 5k...
Najskuplji dizel (GTA Top, 180 KS) je tada kostao 27490 evra sa manuelnim menjacem, a sada je njegov pandan 30190 evra (+500 za navigaciju). Tu je manja razlika - 3200 evra.
Da dodam jos da me koza totalno ne zanima (sta vise - smeta mi), kao i elektricno podesavanje sedista i navigacija, tako da je za mene "najjaci" paket opreme za benzinca skuplji 6600 evra, a ne 4600...
Ako se gleda identicna oprema to i ne moze da se napravi jer meni od Revolution opreme treba iskljucivo Bose audio sistem (koji je ranije isao uz TE PLUS paket), alarm i eventualno felne - pored toga mi je Attraction paket savrsen. To sve (i vise) je ranije islo uz GTA paket koji je kostao pomenutih 22990 evra, a sada je Attraction 25790 evra, a nema nista od toga i jos ima obogaljeni motor (145 KS)...
Naravoucenije: Da sada postoji GTA paket i da kosta tih 23k evra pazario bih ga bez da trepnem...
p.s. Ako mi ne kazu kao prosli put da cu cekati na auto min 6 meseci...

GTA je bio jos jeftiniji nego sto sam napisao - 2.0 je bio 22990 evra.
GTA Top koji dodaje samo kozu, elektricno podesavanje sedista i navigaciju je sa 2.5 motorom kostao tacno 25590 evra.
Sada Revolution paket opreme uz 2.0 motor kosta 27990 evra + 500 evra za navigaciju + to sto sa 2,5 motorom ide samo automatski menjac i sa njim kosta 31690. S obzirom da u ceni automatski menjac doprinosi sa nekih 2000 evra dodje mu da bi 2.5 sa navigacijom kostao 31690 - 2000 + 500 = 30190 evra sto je u odnosu ne prethodnu generaciju skuplje za tacno 4600 evra

Eto, ipak nije 5-6k razlike, nego za dlaku ispod 5k...

Najskuplji dizel (GTA Top, 180 KS) je tada kostao 27490 evra sa manuelnim menjacem, a sada je njegov pandan 30190 evra (+500 za navigaciju). Tu je manja razlika - 3200 evra.
Da dodam jos da me koza totalno ne zanima (sta vise - smeta mi), kao i elektricno podesavanje sedista i navigacija, tako da je za mene "najjaci" paket opreme za benzinca skuplji 6600 evra, a ne 4600...

Ako se gleda identicna oprema to i ne moze da se napravi jer meni od Revolution opreme treba iskljucivo Bose audio sistem (koji je ranije isao uz TE PLUS paket), alarm i eventualno felne - pored toga mi je Attraction paket savrsen. To sve (i vise) je ranije islo uz GTA paket koji je kostao pomenutih 22990 evra, a sada je Attraction 25790 evra, a nema nista od toga i jos ima obogaljeni motor (145 KS)...
Naravoucenije: Da sada postoji GTA paket i da kosta tih 23k evra pazario bih ga bez da trepnem...

p.s. Ako mi ne kazu kao prosli put da cu cekati na auto min 6 meseci...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Superb vs ostatak sveta - globalizam - dueli u klasama
Dobro,poredimo auto koi je tek izasao i cene automobila koji je 2011. bio star 3 godine. Ja ti kazem koliko je bila Mazda 6 kada je izasla,pa narednih godinu dana,kada sam je ja kaparisao. I ovom ce za 3 godine sigurno jos opasti cena.
O tome sam ti pricao,posle su promenili pakete i oborili cene,ti prvi paketi su bili: te,te plus,gta,gt i gt navi.
I cena je bila ova sto sam ti rekao. Takodje su gt paketi isli samo uz 2.2 dizela i 2.5 benzinca,a gta samo uz 2.5 benzinca,ali je bio slabiji paket sa lepsim izgledom automobila,nesto kao i sport(s ili kako se vec zove), i executive kod Honde.
O tome sam ti pricao,posle su promenili pakete i oborili cene,ti prvi paketi su bili: te,te plus,gta,gt i gt navi.
I cena je bila ova sto sam ti rekao. Takodje su gt paketi isli samo uz 2.2 dizela i 2.5 benzinca,a gta samo uz 2.5 benzinca,ali je bio slabiji paket sa lepsim izgledom automobila,nesto kao i sport(s ili kako se vec zove), i executive kod Honde.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.