I? Samo mi molim te u jednoj recenici objasni STA TI HOCES? Meni je POTPUNO JASNO da su oni u debelom + i da su usli u posao zato sto ce ZARADITI. E sad aj ti meni objasni kakv si ti scenario zamislio da pokojni JAT bude profitabilna kompanija? Shvati da ti zivis u ILUZIJAMA. Nemas ljude koji ce voditi JAT. Kad nemas ljude nemas nista. Ono sto ti je ljubitelj rekao je tacno: svako bi se ponasao isto. I Rusi (koje vidim preferiras) i Amerikanci i Arapi i Nemaci i prokleti Kinezi. Pises ovde po 100 puta isto, oni dobijaju ovo ono, pa da svakom sa 2 gr mozga koji ne pada u nesvest i ne onanise na prvog nam podpredsednika vidi o cemu se radi. Opet, ne moze drugacije. Imao si 3 opcije sa 2 rezultata. Ovo sto uradjeno i na kraju ta kompanija uspe da prezivi ili ne, ili da nastave kako je bilo i da propadnu ili da ih odmah propadnu.zuzazu napisao: Etihad za kredit od 100 milona (necega, niko tacno ne zna USD ili EUR) dobio od Jat Airways (Srbija)
7 slotova leti i 9 slotova zimi za London. Slot br.2, odmah posle British Airways!!!
ne znam koliko slotova za Frankfurt
ne znam koliko slotova za Pariz
ne znam koliko spavajucih slotova za Ameriku
i sve ostalo sto ide uz ugovor koji niko nije video...
Stvarno covek mora da zesce slep da bi ovo prevideo. Normalno, tebi kao coveku koji nije iz struke kao i dobrom delu pucanstva, mora da totalno blesavo izgleda da se trguje vremenima i da se to placa desetinama miliona.
Saopstenje YALPA pre dve godine:
Можда највећа вредност ЈАТ-а лежи у правима за летење (слотови). Поједине слотове имамо већ више од 50 година, а они су од скоро постали предмет трговине у свету. Они ће тек добијати на вредности обзиром на пораст саобраћаја и нове европске регулативе које ће произвети дејство од 1. јануара 2014 године. За сада су на берзи слотови у Америци и на аеродрому Хитроу у Лондону. Амерички слотови толико вреде да је чак једна емиратска компанија нудила куповину флоте ЈАТ-у за предавање права коршћења на летење. Само слот за аеродром Лондон Хитроу вреди 40 милиона евра. Од 2014. вредноваће се и слотови за Амстердам, Диселдорф, Франкфурт и Париз. Процењује се да укупна вредност слотова износи између 250-300 милиона евра. Ова права не могу се пренети на нову компанију.
Vesti online:
Unosna trgovina slotovima
Sve slotove, odnosno dozvoljeno vreme sletanja i poletanja, koje Jat ima na evropskim aerodromima, dobio je besplatno. Da se to može dobro unovčiti svedoči i primer Alitalije koja je pre dve godine prodala tri slota na rimskom aerodromu za 90 miliona evra. Na pojedinim aerodromima teško je dobiti zeleno svetlo. To su Hitrou u Londonu, "Šarl de Gol" u Parizu, Šeremetjevo u Moskvi kao i frankfurtski i bečki aerodrom. Nekoliko godina unazad veliki aerodromi sve više zatvaraju vrata malim aviokompanijama. Mogućnost da biraju vreme sletanja i poletanja ne postoji, a to je za aviokompanije najvažnije.
Da ti meni ovako neukom, objasnis sta je ovde dobro, mozda ja letim suvise visoko pa ne vidim?
To sto ti imas neku tvoju licnu nit ka JATu to je samo tvoje. Potez koji je povucen daleko je od idealnog, ali je NESTO uradjeno. Ako uspe super ako ne uspe, drzava ce izgubiti novac (koji bi izgubila i da ih subvencionisala beskonacno) i zatvorice ih. Problem je resen. Samo se jos uvek ne zna na koji nacin.