
i ja se nadam da cemo po nasem starom, dobrom, obicaju sve da resimo nekako, u minut do dvanaest. Takodje mislim da ce ovo mnogo da nas kosta.
Samo se na kraju bojim Bugarskog scenarija.
Da napustim politicki i ekonomski deo ove price, pa da spomenem i izbor motora.
Potpuno nelogicna odluka za izbor V2500 pored Tehnike koja je doktorirala na CFM. Treba reci i da smo prvi kupac CFM56 u Evropi, sto oni (za razliku od nas) znaju da cene, te su nam ponudili i posebne povoljnosti sto se tice cene, ako bi uzeli avione sa njihovim motorima.
Neko je negde spominjao da je izbor pao na V2500 radi unifikacije sa flotom Etihada, u kom slucaju se postavlja pitanje zasto Air Berlin kao podruznica Etihada koristi CFM?
Jako je tesko porediti ova dva motora jer postoje njihove podvarijante, ali su iskustva pilota takva da su gotovo jednoglasni u izboru CFM (pouzdanost, robustna izrada, otpornost na FOD, brzina startovanja, i td i td)
Sa strane mehanicara, na internetu kaze da je im je nocna mora skidanje V2500.
