Ако сам добро упућен онда су ово нове ознаке авиона Ер Србије:
YU-APC (former VT-KFH)
YU-APE (former XA-VAS)
N473TA (former A6-SAA)
EI-EYA
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Ne namece se nikakvo pitanje, privredno drustvo je srpsko ako je pravno lice registrovano kod nadleznog organa R. Srbije a to je APR.zuzazu napisao:Pa rekli su da ce kompanija poceti da leti kao AS na dan kada bude bio prvi let, mislim da je 27.Okt.
Nije problem sto Etihad ima 49% kompanije, ali ako su im data potpuna upravljacka prava a centar kompanije se izmesta u Abu Dabi, pa logicno se namece pitanje - cija je kompanija - Arapska ili Srpska ? E, ako je Arapska, nece moci.....
Ciji je osnivacki kapital po poreklu nijeje relavantno, kao ni koliki je udeo suosnivaca a jos manje je bitno ko je ovlasceno lice za upravljanje drustvom.
Ako je privredno drustvo registrovano kod nadleznog organa UAE onda je kompanija Emirata (ne postoji pojam arapska kompanija).
Air Serbia treba da bude registrovana u APR, u Beogradu na isti nacin na koji je i JAT bio registrovan.
Dakle, nema nikakvih dilema kako se osniva privredno drustvo i pod cijom je pravnom jurisdikcijom osim ako neko po svaku cenu pokusava da zamagli jednostavne stvari.
Pa naravno, tako se i inace radi. Svako stiti svoje interese a reciprocitet je pravilo koje se cesto koristi. A mozemo i da smanjimo broj tranzitnih kamionskih dozvola. Udara se po dzepu tamo gde boli.snork napisao:Pa lepo, sada mi treba da uradimo to isto. Da Turkish sa Surčina usmerimo npr. u Niš, ili još bolje Ponikve ili Lađevce ako su osposobljeni za putnički saobraćaj.
Ovo su sve dobri pokazatelji da se konkurencija oseca ugrozenim i da pokusava sto direktno sto preko glasnih bukaca da oteza rad domace firme.
Treba sacekati i videti sta su pravnici napisali u Ugovor(ima), osnivackim aktima i ostalim pratecim elementima starta privrednog drustva.
Sva ova buka koja pretezno potice iz inostranstva jasno ukazuje kakvi su interesi onih koji su glasni. Izgleda da je Etihad dosta veliki trn u oku, i da smo ovaj put dobro odabrali sposobnog partnera da brzo osposobi ostatke JATa.
Re: Vazduhoplovi
Tako je. Misteriju sa YU-APC smo vec resili, ostaju jos:
A6-SAA bio ranije sada je N473TA na lizing od Etihad Airways 13,9 godina star
A6-SAB bio ranije sada je N474TA na lizing od Etihad Airways 13.8 godina star
i
YU-APE ranije bio XA-VOS na lizing od CIT 6.1 godinu star i koji ce ujedno biti i najmladji u floti. Inace, fotke koje su na netu krenule da kruze iz Dizeldorfa i Dablina su upravo fotke N473TA koji jos uvek nosi tu registraciju.
A6-SAA bio ranije sada je N473TA na lizing od Etihad Airways 13,9 godina star
A6-SAB bio ranije sada je N474TA na lizing od Etihad Airways 13.8 godina star
i
YU-APE ranije bio XA-VOS na lizing od CIT 6.1 godinu star i koji ce ujedno biti i najmladji u floti. Inace, fotke koje su na netu krenule da kruze iz Dizeldorfa i Dablina su upravo fotke N473TA koji jos uvek nosi tu registraciju.

Re: Vazduhoplovi
Imali smo srecu pa nisu izvrsili probno presretanje na nama...
Sletanje na N. Tesla aerodrom. Pista u upotrebi 12 (iz pravca Srema prema Beogradu).
Radarsko vektorisanje u downwind.
Poletanje, takodje u 12, preko Ade prema Avali.
http://www.youtube.com/watch?v=omLpQyyj9W8

Sletanje na N. Tesla aerodrom. Pista u upotrebi 12 (iz pravca Srema prema Beogradu).
Radarsko vektorisanje u downwind.
Poletanje, takodje u 12, preko Ade prema Avali.
http://www.youtube.com/watch?v=omLpQyyj9W8
Re: Vazduhoplovi
Sta bi sa onim da je zabranjen prelet grada ispod 10.000 ft?
Jako me nervira to bespotrebno letenje juce, kao da se deca igraju parade
Jako me nervira to bespotrebno letenje juce, kao da se deca igraju parade
Re: Vazduhoplovi
Na kojoj je visi avion u trenutku kada prelece auto-put?
Re: Vazduhoplovi
Šta je ono carbon nešto. Nisam dobro video?
Mogao bi da okačiš snimak kad je krš vreme da vidimo kako to izgleda iz tvoje erspektive, ako je uopšte moguće snimati o tom vremenu.
Mogao bi da okačiš snimak kad je krš vreme da vidimo kako to izgleda iz tvoje erspektive, ako je uopšte moguće snimati o tom vremenu.
Re: Vazduhoplovi
Poletanje i sletanje obavlja kopilot?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
paja napisao:Šta je ono carbon nešto. Nisam dobro video?
Mogao bi da okačiš snimak kad je krš vreme da vidimo kako to izgleda iz tvoje perspektive, ako je uopšte moguće snimati o tom vremenu.
Karbon bremze, ono sto ti nemas na biciklu

Probali smo Go Pro kameru, ali se u opste nije pokazala kao prakticna. Prvo je zaludjuje svetlo, treba da snimi kokpit koji je zapravo u mraku u odnosu na svetlo koje dopire spolja. I ako proizvodjac pise da sa onom vakuum gumom moze da stoji i na napadnoj ivici krila do neke brzine - padala nam je sa mesta gde smo je kanda zalepili.
Tako da bih ja snimio i to sto kazes, al su mi malo pune ruke posla.
@Geza, pa i kopilot (prvi oficir) je pilot - sto ne bi poletao i sletao?
Re: Vazduhoplovi
Ne zbog toga, mislio sam da su to najopasniji delovi leta, koji zahtevaju pažnju oba pilota.
Ali je očigledno da će aviokompanije u budućnosti držati samo jednog pilota u avionu.
Ali je očigledno da će aviokompanije u budućnosti držati samo jednog pilota u avionu.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Imaću! Kad tad!zuzazu napisao:Karbon bremze, ono sto ti nemas na biciklu![]()

Pretpostavio sam. Zato sam i napisao "ako je moguće".zuzazu napisao:Tako da bih ja snimio i to sto kazes, al su mi malo pune ruke posla.
Nego, redpostavljam da je ceo dan ista posada u avionu. Da li se dogovarate ko gde sleće, poleće.... ili kako se zadesi?
Re: Vazduhoplovi
Cist dogovor, ako imamo 4 leta, dam mu 75% letova, ako su dva delimo pola-pola.
Taj dan sam pre Beograda leteo jedan kritican aerodrom, gde je kompanijska procedura da slece i polece kapetan, pa je kolega dobio Beograd i nazad...
Kad je lose vreme ili kratki letovi ili uslovi smanjene vidljivosti (CAT II ili CAT III), ja uzimam... i tako... Uglavnom se dogovorimo pre leta, a sve je promenjivo pa moze kako hoces...
Nekada davno, kapetan poleti, u krstarenju da komande kopilotu, a onda ih ponovo preuzme i sleti - tako da ovaj mucenik samo omirise komande.
Danas su to dva ravnopravna pilota
Taj dan sam pre Beograda leteo jedan kritican aerodrom, gde je kompanijska procedura da slece i polece kapetan, pa je kolega dobio Beograd i nazad...
Kad je lose vreme ili kratki letovi ili uslovi smanjene vidljivosti (CAT II ili CAT III), ja uzimam... i tako... Uglavnom se dogovorimo pre leta, a sve je promenjivo pa moze kako hoces...
Nekada davno, kapetan poleti, u krstarenju da komande kopilotu, a onda ih ponovo preuzme i sleti - tako da ovaj mucenik samo omirise komande.
Danas su to dva ravnopravna pilota

Re: Vazduhoplovi
Pa i logično je da kopilot "više radi". Njemu je potrebnija praksa.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Bogme vidi se i Clio. Postaće simbol Beograda kao i druge nepokretnosti (Most na adi, Avalski toranj...) 
