Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Delija
Reactions:
Postovi: 18946 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:
Post
od Delija » 28 Okt 2013, 23:38
Al je ruuuuuzan
BTW, odlican posao. Koliko otprilike kosta jedan "detailing" tretman? Moze i na PM, naravno...
NexT napisao: Videh ga u gradu danas, kao ogledalo je. Al je vec popio straftu po vozacevim vratima na parkingu izgleda...
Kad malo bolje razmislim vrlo retko vidjam da je "odradjen" neki Audi, BMW, Mercedes... Gresim li?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
NexT
Reactions:
Postovi: 13017 Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd
Post
od NexT » 28 Okt 2013, 23:55
Rekao bih da gresis i da oni namerno popiju one teze oziljke, iz zavisti.
Druga stvar je sto vlasnici takvih kola, rekao bih, malo vise paze kako parkiraju ili neretko imaju garaze...
E klasa (osim strafte po celoj suvozacevoj strani) nema ni jednu recku od parkinga, jer uvek parkiram 50m dalje od najblizeg auta, a i garaziran je...
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 29 Okt 2013, 00:04
Delija napisao:
Al je ruuuuuzan
BTW, odlican posao. Koliko otprilike kosta jedan "detailing" tretman? Moze i na PM, naravno...
NexT napisao: Videh ga u gradu danas, kao ogledalo je. Al je vec popio straftu po vozacevim vratima na parkingu izgleda...
Kad malo bolje razmislim vrlo retko vidjam da je "odradjen" neki Audi, BMW, Mercedes... Gresim li?
Ima puno opcija,od make up-a,preko malo ozbiljnijeg poliranja pa do visednevnog tretmana.
Sve zavisi od stanja laka i tvojih zelja po pitanju krajnjeg rezultata,od vrste zastite na kraju itd....
Prema tome se formira cena.
Delija
Reactions:
Postovi: 18946 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:
Post
od Delija » 29 Okt 2013, 00:27
Recimo ako bih pazario test vozilo:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... bmw_320_d/
hteo bih da se isto dovede u stanje novog (i eksterijer i enterijer)...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD
Post
od Uroš S. » 29 Okt 2013, 09:52
Uroš S. napisao: rele napisao: Ne bih se ni ja zalio
3000 na satu,poliranje jednom a na pojedinim delovima sa dve paste i zastita sintetickim sealantom.
Kakav je lak generalno na japancima? Tvrd, mek, tanak, dobar, loš?
HUAWEI P6 via TT
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 29 Okt 2013, 10:11
Sorry Uki,prevideo sam tvoje pitanje....
Konkretno na ovoj hondi je lak izuzetno mekan i veoma zahtevan da se uradi bez greske.
Delija-p.p
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD
Post
od Uroš S. » 29 Okt 2013, 10:35
Hvala
Znam da sam negde naišao na podatak da oni imaju tanji lak od EU automobila, npr. 200 vs. 150 mikrona, pa sam zato pitao.
Darko
Reactions:
Postovi: 9463 Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare
Post
od Darko » 02 Nov 2013, 20:24
Moze mali savet oko poliranja. Imam pastu ali nemam nikakav pribor uz nju. Cime je najbolje polirati, neki sundjer? Posle prelaziti sa vatom ili pamucnom majicom?
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 02 Nov 2013, 21:13
Sve sto planiras da radis rucno moze imati samo make-up efekat,bez pravih rezultata.
Nacin rada ti zavisi od toga sta koristis.
Darko
Reactions:
Postovi: 9463 Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare
Post
od Darko » 02 Nov 2013, 22:37
Recimo oko rucki za otvaranje vrata, povrsinske linije od noktiju?
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 02 Nov 2013, 23:59
Za to moze da posluzi,to su plitka ali veoma vidna ostecenja i dosta lako se skidaju.
Darko
Reactions:
Postovi: 9463 Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare
Post
od Darko » 03 Nov 2013, 00:26
Hvala
Onda je ok da koristim sundjer pa vatu?
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32197 Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Post
od trojanac » 03 Nov 2013, 09:33
Zavisi kakav sunđer. Možda bolje pamučna krpa ako se radi ručno.
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 03 Nov 2013, 09:40
Nikako da kaze konkretno koju pastu ima ili sta vec ima pa prema tome zavisi sta je adekvatno za aplikaciju datog proizvoda.
rele
Reactions:
Postovi: 392 Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
Kontakt:
Post
od rele » 08 Nov 2013, 10:37
Kako vam se cini fotka
jpg images