Šta se radi kad je vetar u dupe prejak? "Obrne" se pista pa slećeš s vetrom u lice?zuzazu napisao:Nije "samo". Vecini aviona je dozvoljena ledjna komponenta 10kts (18kmh).
Kako da kompenzujes vecom brzinom, pa vec te gura 20-30 kmh u doope, izleteces sa piste..?
Kada se slece sa ledjnim, brzina se drzi u cvor i hvata se pocetak piste (vrlo rizicno, ako se ledjnjak brzo smanji).
Verovatno si pobrkao brzinu aviona u odnosu na vazduh i brzinu aviona u odnosu na zemlju.
Normalno, moze to i sa jacim ledjnim, ali ako se bilo sta desi - obrao si bostan.
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Ili kontrola obrne pistu, ili ako nema sletanja u drugu stranu - gas , pa dovidjorno.paja napisao:Šta se radi kad je vetar u dupe prejak? "Obrne" se pista pa slećeš s vetrom u lice?zuzazu napisao:Nije "samo". Vecini aviona je dozvoljena ledjna komponenta 10kts (18kmh).
Kako da kompenzujes vecom brzinom, pa vec te gura 20-30 kmh u doope, izleteces sa piste..?
Kada se slece sa ledjnim, brzina se drzi u cvor i hvata se pocetak piste (vrlo rizicno, ako se ledjnjak brzo smanji).
Verovatno si pobrkao brzinu aviona u odnosu na vazduh i brzinu aviona u odnosu na zemlju.
Normalno, moze to i sa jacim ledjnim, ali ako se bilo sta desi - obrao si bostan.
U Africi moze kako hoces

Re: Vazduhoplovi
JAT OTIŠAO U ISTORIJU: Registrovana Air Serbia! : http://www.telegraf.rs/vesti/865794-jat ... air-serbia
TT
TT
Re: Vazduhoplovi
Mozda je firma registrovana, ali trenutnim uvidom u spisak ovlastenih operatera na sajtu Direktorata za Civilnu Vazdusnu Plovidbu, Air Serbia nema pravo da obavlja prevoz putnika i robe:
http://www.cad.gov.rs/docs/operations/R ... racaju.pdf
EDIT:
post sa T6
Sale
Vidim veliki entuzijazam i euforiju povodom prevog leta za Abu Dabi.
Na zalost ne vidim Air Serbia kao privredni subjekt u zvanicnom registru Agenciji za privredne registre (APR).
Takodje, ne vidim Air Serbia u registru operatera koji su ovlasceni za obavljanje delatnosti u vazdusnom saobracaju – javni avio prevoz i pruzanje usluga iz vazduha, to jest ne vidim da je Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (DCV) izdao Uverenje o osposobljenosti za obavljanje javnog avio transporta, tzv. AOC.
Nekako mi sve to lici na fantomsko preduzece, a kako jedno neregistrovano preduzece moze da pocne sa radom, pitanje je za nekoga iz Vlade.
Uz to, upravljanje kompanijom Air Serbia suprotno je ECAA sporazumu o Zajednickom vazduhoplovnom podrucju Evropske unije sa okolnim zemljama, ciji je Srbija potpisnik. Za Evropsku komisiju je sporno sto je Etihad, iako manjinski gazda, dobio upravljacka prava u Jatu u narednih pet godina, a Emirati nisu clanica ECAA.
Protivno zakonu, ali i samom dogovoru, kao i zdravoj pameti je, uz ostalo i imenovanje Daneta Kondica istovremeno i na mesto generalnog direktora i predsednika borda direktora. Kondic je verovatno i srpski drzavljanin, ali je Etihadov kadar koji ga je i postavio na mesto generalnog. Kako po dogovoru arapski partner postavlja generalnog, srpska strana je trebala da postavi svog coveka na celo borda direktora, a njen kandidat je arapski miljenik Kondić! Postavljajuci Kondica na ovo mesto, srpska Vlada ne samo da je prekrsila sopstveni zakon po kome niko ne moze samog sebe da kontrolise (jer je u sukobu interesa), ves ruglu izvrgla i uveravanja kako cemo mi, ipak, da nadgledamo rad nacionalnog avio-prevoznika.
Po svemu izgleda da je neko JAT poklonio Arapima. Za data ulaganja Srbija je mogla i sama da zadrzi vlasništvo nad nacionalnom avio-kompanijom, bez da se svadja sa svetom koji, ocigledno je, ne zeli da odobri ovaj poslovni aranžman.
http://www.cad.gov.rs/docs/operations/R ... racaju.pdf
EDIT:
post sa T6
Sale
Vidim veliki entuzijazam i euforiju povodom prevog leta za Abu Dabi.
Na zalost ne vidim Air Serbia kao privredni subjekt u zvanicnom registru Agenciji za privredne registre (APR).
Takodje, ne vidim Air Serbia u registru operatera koji su ovlasceni za obavljanje delatnosti u vazdusnom saobracaju – javni avio prevoz i pruzanje usluga iz vazduha, to jest ne vidim da je Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (DCV) izdao Uverenje o osposobljenosti za obavljanje javnog avio transporta, tzv. AOC.
Nekako mi sve to lici na fantomsko preduzece, a kako jedno neregistrovano preduzece moze da pocne sa radom, pitanje je za nekoga iz Vlade.
Uz to, upravljanje kompanijom Air Serbia suprotno je ECAA sporazumu o Zajednickom vazduhoplovnom podrucju Evropske unije sa okolnim zemljama, ciji je Srbija potpisnik. Za Evropsku komisiju je sporno sto je Etihad, iako manjinski gazda, dobio upravljacka prava u Jatu u narednih pet godina, a Emirati nisu clanica ECAA.
Protivno zakonu, ali i samom dogovoru, kao i zdravoj pameti je, uz ostalo i imenovanje Daneta Kondica istovremeno i na mesto generalnog direktora i predsednika borda direktora. Kondic je verovatno i srpski drzavljanin, ali je Etihadov kadar koji ga je i postavio na mesto generalnog. Kako po dogovoru arapski partner postavlja generalnog, srpska strana je trebala da postavi svog coveka na celo borda direktora, a njen kandidat je arapski miljenik Kondić! Postavljajuci Kondica na ovo mesto, srpska Vlada ne samo da je prekrsila sopstveni zakon po kome niko ne moze samog sebe da kontrolise (jer je u sukobu interesa), ves ruglu izvrgla i uveravanja kako cemo mi, ipak, da nadgledamo rad nacionalnog avio-prevoznika.
Po svemu izgleda da je neko JAT poklonio Arapima. Za data ulaganja Srbija je mogla i sama da zadrzi vlasništvo nad nacionalnom avio-kompanijom, bez da se svadja sa svetom koji, ocigledno je, ne zeli da odobri ovaj poslovni aranžman.
Re: Vazduhoplovi
Taj registar je od pre 15 dana, možda samo nisu update uradili, odnosno možda ga urade danas posle registracije u APR.
Re: Vazduhoplovi
Registrovani su u APR, ali nije u pitanju novo pravno lice vec samo promena imena iz Jat airways u Air Serbia, zadrzani su svi prethodni podatci PIB, Mat. broj.
Za sada jedini vlasnik Air Serbia je "Akcijski kapital" odn. Srbija, nema pominjanja bilo kog drugog vlasnika.
Za sada jedini vlasnik Air Serbia je "Akcijski kapital" odn. Srbija, nema pominjanja bilo kog drugog vlasnika.
Sa druge strane kod NBS jos ta promena nije uradjena, bod maticnim brojem se jos uvek vodi Jat.Основни подаци
Назив: Air SERBIA
Пословно Име: Akcionarsko društvo za vazdušni saobraćaj Air SERBIA Beograd
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 07044275
Правна форма: Акционарско друштво
Седиште: Општина: Београд-Нови Београд | Место: Београд-Нови Београд | Улица и број: Булевар Уметности 16А
Датум оснивања:29.02.1992
ПИБ: 100001765
Re: Vazduhoplovi
Ovi samo preimenovali JAT u APR-u:
Назив: Air SERBIA
Пословно Име: Akcionarsko društvo za vazdušni saobraćaj Air SERBIA Beograd
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 07044275
Правна форма: Акционарско друштво
Седиште: Општина: Београд-Нови Београд | Место: Београд-Нови Београд | Улица и број: Булевар Уметности 16А
Датум оснивања:29.02.1992
Назив: Air SERBIA
Пословно Име: Akcionarsko društvo za vazdušni saobraćaj Air SERBIA Beograd
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 07044275
Правна форма: Акционарско друштво
Седиште: Општина: Београд-Нови Београд | Место: Београд-Нови Београд | Улица и број: Булевар Уметности 16А
Датум оснивања:29.02.1992
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Pa verovatno misle da prvo samo promene ime i da vežu te slotove za novo ime a posle samo usput promene vlasništvo i to je to.
Re: Vazduhoplovi
Ali nije tako receno.
Ер Србија
Из Википедије, слободне енциклопедије
Ер Србија
Датум оснивања 1. септембар 2013.[2]
Чвориште Аеродром Никола Тесла
Филијале Јат ервејз АВИО такси
Број дестинација 45
Седиште Сурчин, Београд,
Застава Србије Србија
Водеће личности Дане Кондић
http://www.air-serbia.com
Ер Србија[3][4][5][6] (енгл. Air Serbia) је национална авио-компанија Републике Србије[7]. Компанија је формирана[8] 1. августа 2013. потписивањем уговора између авио-компаније Итихад ервејз и Јат ервејз. Хаб авио-компаније је београдски Аеродром Никола Тесла. Већински власник је Влада Републике Србије (51%), а сувласник (са 49%) је Итихад ервејз, национални авио-превозник Уједињених Арапских Емирата.
На конференцији за новинаре, одржаној 1. августа 2013, саопштено је да ће се авиопарк Ер Србије састојати од 10 нових авиона типа Ербас А319 и да ће унутрашњост авиона бити уређена по узору на авионе Итихад ервејза. На истој конференцији саопштено је да су у току преговори са Боингом и Ербасом о набавци неколико нових авиона за краће летове и да се планира набавка широкотрупних авиона за интерконтиненталне летове.
Ер Србија
Из Википедије, слободне енциклопедије
Ер Србија
Датум оснивања 1. септембар 2013.[2]
Чвориште Аеродром Никола Тесла
Филијале Јат ервејз АВИО такси
Број дестинација 45
Седиште Сурчин, Београд,
Застава Србије Србија
Водеће личности Дане Кондић
http://www.air-serbia.com
Ер Србија[3][4][5][6] (енгл. Air Serbia) је национална авио-компанија Републике Србије[7]. Компанија је формирана[8] 1. августа 2013. потписивањем уговора између авио-компаније Итихад ервејз и Јат ервејз. Хаб авио-компаније је београдски Аеродром Никола Тесла. Већински власник је Влада Републике Србије (51%), а сувласник (са 49%) је Итихад ервејз, национални авио-превозник Уједињених Арапских Емирата.
На конференцији за новинаре, одржаној 1. августа 2013, саопштено је да ће се авиопарк Ер Србије састојати од 10 нових авиона типа Ербас А319 и да ће унутрашњост авиона бити уређена по узору на авионе Итихад ервејза. На истој конференцији саопштено је да су у току преговори са Боингом и Ербасом о набавци неколико нових авиона за краће летове и да се планира набавка широкотрупних авиона за интерконтиненталне летове.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi

leleKomentar uz fotografiju:
Kiki Kralj
Follow · 21 hours ago
Slika je autenticna od kolege sa apt beg....slova N i O su "odletela" vec tokom prvog leta ....ako neko nadje da posteno vrati barem slovo N !!

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vazduhoplovi
otpo djoka 

Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
Re: Vazduhoplovi
Sleteo i Kusturica iz Dizeldorfa.
Reg je trenutno A6-SAA, lizovan je iz Etihada.
Reg je trenutno A6-SAA, lizovan je iz Etihada.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Jest čuli da je Kusturica prekin'o snimanje u Dizeldorf? 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!