Javni prevoz
- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Stari dvozglobni MAN je bio na 16, ako se ne varam, ali su jos tada ustanovili da nije to za nas.
Tek sada ne bi mogao da se provuce kroz grad, osim mozda na nekim linijama gde zbog manje frekvencije putnika i nema potrebe za istim.
Meni je bitno da bus ima mesta za stajanje. Ostalo me ne zanima.
Ovi Volvo busevi na 78 uopste nisu prakticni po tom pitanju. Spolja gledam, kroz ona tamna stakla, deluje prazan bus. Udjes, nema mesta, jer je mali razmak medju sedistima, jos uslo par njih sa torbama (do stanice) i pun bus...
Tek sada ne bi mogao da se provuce kroz grad, osim mozda na nekim linijama gde zbog manje frekvencije putnika i nema potrebe za istim.
Meni je bitno da bus ima mesta za stajanje. Ostalo me ne zanima.
Ovi Volvo busevi na 78 uopste nisu prakticni po tom pitanju. Spolja gledam, kroz ona tamna stakla, deluje prazan bus. Udjes, nema mesta, jer je mali razmak medju sedistima, jos uslo par njih sa torbama (do stanice) i pun bus...
Re: Javni prevoz
Ma taj garant nije vozio niskopodne ranije, pa mu sad čudno.NexT napisao: Pricao sam jednom prilikom sa vozacem GSP-a, kukao je na niskopodne Ikarbuse kao taljige da vozi. (za reper, pre toga je vozio japanca) par godina.
Jeste veća firma, jesu u EU, jesu ih Nemci uzeli pod svoje,ftj napisao:Solaris je trenutno neuporedivo ozbiljnija firma od ikarbusa i stvarno ne znam kako se može porediti sa ikarom. Valjda su vozači ti koji treba da kažu šta je bolje a do sad ne znam da li je iko rekao da mu nedostaje ikar.

Nama treba najpre da povećamo nivo samopoštovanja i izgradimo domaću industriju. Lako je izabrati iz kataloga stranu robu i platiti je evrima.... Samo te evre mora neko prethodno da zaradi. Da se ja pitam, ne bi se toliko kupovao ni Ikarbus, već bih forsirao FAP (iako imaju lošiji kvalitet sklapanja i završne obrade). Ljudi napravili i niskopodni i zglobni niskopodni, sve to po super ceni, u Nišu je prodato par komada, a Beograd nije bio zainteresovan. Sad vidim da tih niskopodnih više i nema na sajtu.Day Walker napisao:Nama treba ovako nesto![]()
A ni zvučno ime nije garancija da je proizvod dobar. Zagreb je kupio Mercedes Citaro (najbolji model), made in Germany. Ubrzo počela da ispadaju stakla, posle 20 hiljada km zaribali motori, ne znaju ljudi šta da rade. A nekoliko generacija stariji Mercedes Conecto made in Turkey rade bez greške...

Ђенерал Јанковић
- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Taj Conecto je fantastican. Ovi kod nas sibaju kao ludi.
Privatnici su ih mrzeli, kad su se pojavili, a karte se naplacivale u busu od strane konduktera. Nijedan Conecto nije ispadao iz reda voznje, sto su ovi zeljno iscekivali.
Privatnici su ih mrzeli, kad su se pojavili, a karte se naplacivale u busu od strane konduktera. Nijedan Conecto nije ispadao iz reda voznje, sto su ovi zeljno iscekivali.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Man sa 2 zgloba je bio na testu i u NS 80-ih cini mi se, ali je bio prevelik za manevrisanje. Inace otkad su u NS ovi moderniji busevi sa puno konja i automaticima to je izivljavanje kako ih voze. Povlace oni lepo, ali mozes misliti kako je putnicima i koliko trose pod tim rezimom. Inace sam bio nedavno u GSPu ovde da pogledam kako se rade remonti motora i menjaca. Voithovi automatici su velicine recimo v8 od 5000 kubika.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
Evo malo razonode u skladu sa temom
http://www.tarzanija.com/50-razloga-zas ... ija-gsp-a/
Da dodam: Ko se nije vozio na liniji 50 ne zna sta je pakao

Da dodam: Ko se nije vozio na liniji 50 ne zna sta je pakao

- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Danas sam bas zagledao, jer sam do sada obicno sedeo u busu i nisam imao potrebu da arcim sipku.snork napisao:Pogledaj kod Solarisa one šipke u sredini što idu ispod donje ivice prozora, umesto preko njih. Pa to je toliko nisko, da za njih mogu da se drže samo mala deca.
Ono mi je je tu nesto malo iznad kolena, a glavom udaram u onu gornju sipku. Za koga su ovo pravili, za zemlju gde je prosecna visina 1,6m?

Nista gore nego kada prosecan covek ne moze da sedne, a da mu kolena ne stradaju, ili kada ne mozes ni da stojis kao covek. Ja cesce stojim u busu, iz vise razloga, ali kod ovih novih buseva i ne mogu da sednem, barem ne na vecinu sedista.
Solaris je definitivno lepse sklepan, tj zavrsna obrada je odlicna (bar dok je nov). Nadam se da ce biti OK u eksploataciji i nekako mi je neverovatno da ih jos nisu isarali...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Javni prevoz
Zar nisu poceli da uvode kamere za nadzor u autobusima? Neki imaju cini mi se. Mozda je to razlog sto nema isaranih ili mozda su se ljudi profinili 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Solarisi imaju kamere unutra. Sto je jos bolje, imaju ih i na prikolici spolja, pa vozac ima bolji pregled vrata.
Sto se nadzora tice: pa odvalili su validator onomad, ispred kamere. Ko ima kratak spoj u glavi, ili nedostatak elementarne kulture, dzabe mu i stotinu kamera.
TT
Sto se nadzora tice: pa odvalili su validator onomad, ispred kamere. Ko ima kratak spoj u glavi, ili nedostatak elementarne kulture, dzabe mu i stotinu kamera.
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
U NS isto hoce da uvedu video nadzor. Toboz zbog dzeparosa, ali mislim jos vise zbog fantomskih povreda, to mi bas pricao covek koji radi vestacenje u takvim slucajevima.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Sa obzirom da je broj odstetnih zahteva u NS ogroman, isplativost ugradnje kamera uopste nije upitna.
TT
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Jeste, medjutim i gubi sporove GSP na sudu. Jedan asistent bas radi vestacenje tahografa, i desi se da ovi sto tuze sve nameste da bude kako se i jeste desilo i onda izgubi GSP spor.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
Pre neki dan sam se vozio Solarisom gar. broj. 3002 na liniji 17 (to je onaj što je par dana kasnije ostao u kvaru), imao je na crnoj gumi oko vrata ispisano belom bojom "Punk is not dead" i još neke crteže.pedja napisao: Solaris je definitivno lepse sklepan, tj zavrsna obrada je odlicna (bar dok je nov). Nadam se da ce biti OK u eksploataciji i nekako mi je neverovatno da ih jos nisu isarali...

U NS ljudi tuže GSP što su se kao povredili prilikom naglog kočenja, i sl.?dragvorl napisao:U NS isto hoce da uvedu video nadzor. Toboz zbog dzeparosa, ali mislim jos vise zbog fantomskih povreda, to mi bas pricao covek koji radi vestacenje u takvim slucajevima.

Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Dasta. Evo kako to slikovito izgleda.snork napisao: U NS ljudi tuže GSP što su se kao povredili prilikom naglog kočenja, i sl.?

http://www.youtube.com/watch?v=PmaD78a3 ... XX0npYN9tZ
Cak sad kad sam bio u radionici kod njih da gledam remonte su mi rekli da mogu da ostanem samo jedan dan, inace moram da idem na neku obuku iz zastite na radu, jer ih je neko tuzio i za takav tip povrede pa su morali i to da resavaju.
http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi ... 46548.htmlTužbe odnesu 10 miliona dinara
Kao posebno bizaran podatak Balać je istakao činjenicu da se JGSP trenutno suočava sa više od 300 tužbi putnika zbog povreda navodno zadobijenih tokom vožnje, a u ogromnoj većini slučajeva se, po njemu, radi o "trzajnoj povredi vrata".
"Na osnovu tih tužbi godišnje isplatimo i do 10 miliona dinara što je apsurd", rekao je Balać dodajući da je broj navodno povređenih putnika sve veći i da će JGSP ubuduće podnositi tužbe protiv lekara koji budu postavljali takve dijagnoze.
Kao "posebno nelogično" Balać naglašava što sud prilikom donošenja presude ne uzima u obzir to da li se radi o putniku koji se "švercovao" u autobusu, odnosno da li je u trenutku povređivanja imao kartu ili nije.
Prema Balaću, visina sredstava koja se u toku jedne godine utroše na uplatu obeštećenja putnicima na osnovu pomenutih povreda dovoljna je da budu "pokriveni" troškovi ugradnje po najmanje dve video kamera u svaki autobus gradskog prevoza kojima bi, smatra generalni direktor JGSP, bio rešen problem "trzajnih povreda vrata".

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
Strašno čega se sve neki ljudi neće setiti... A sudovi... kako mogu da donose takve presude ako nije bilo saobraćajne nezgode i uviđaja policije? Veruju nekim lekarskim nalazima napisanim ko zna kako i kada? 

Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money