Set za reparaciju guma
Re: Set za reparaciju guma
Radi posao. Dokle ce ne znam.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Set za reparaciju guma
Radi odlično. Duvao sam više puta gume kolegama sa posla i komšijama (nisam do sada imao nijedan gumi defekt, hvala bogu) i brzo naduva gumu, jedino što dosta vibrira pa ga moram pridržavati da ne skakuće okolo... Izgleda da je kvalitetan - do sada mi je crklo nekoliko kineskih, kratko traju, no ovaj se baš "ne da". Takođe je kineske proizvodnje, naravno, ali ipak brendiran za neku italijansku firmu (u stvari ceo taj komplet), ne mogu da se setim sada kako se zove, pa je verovatno zato i malo boljeg kvaliteta.Ji 4Tze je napisao:Saša, jesi li probao taj kompresor nekad, je l radi kako treba?
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Set za reparaciju guma
Citajuci ovu temu sticem utisak da sprej moze da posluzi samo kao dezodorans. Zanima me jel neko nekada probusio gumu i onda uspesno uspeo da je zkrpi/naduva sa sprejom za gume i tako stigne do prvog vulkanizera? Pricam o sprejevima koji se kod nas mogu kupiti, racunam da su oni koji su dosli sa kolima fabricki ipak nesto pouzdaniji.
Re: Set za reparaciju guma
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Set za reparaciju guma
Teta je malo prepumpana za moj ukus, ali ne bi oklevao da joj dodam jos 1 bar
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Set za reparaciju guma
Teta je super, ne zezaj, a bogami i ovaj komplet je mnogo ozbiljniji od onog kojeg ja imam. Sviđa mi se ova varijanta kada kompresor prebaci zaptivnu tečnost u gumu i nastavlja sa duvanjem, to je super rešeno i genijalno jednostavno. Ja ima verovatno mečku da rodim dok sve to ne uspem u gumu na ono crevce što sam dobio u kompletu.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Set za reparaciju guma
Danas sam skinuo letnje gume i felne i imao sta da vidim:
Dobro dihtuje pa nije ispustila i nije bilo potrebe za set za reparaciju.
Da li ovo moze da se sredi i sacuva guma? Presla je samo 6,000 km.
Guma je na felni inace.
Dobro dihtuje pa nije ispustila i nije bilo potrebe za set za reparaciju.
Da li ovo moze da se sredi i sacuva guma? Presla je samo 6,000 km.
Guma je na felni inace.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Set za reparaciju guma
trebalo bi da moze bez problema, meni su bar 7-8 puta uspesno vadili srafove, eksere pa cak i burgije iz guma, ima ovde i strucnijih, nadam se da ce da potvrde moje pisanije
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Set za reparaciju guma
Pošto je teta premlada za njegov ukus, čekam DW da ishvali auto i naročito boju.
Inače dobro je zamišljen set. Bolje nego na Renaultu.
Sent using Tapatalk
Inače dobro je zamišljen set. Bolje nego na Renaultu.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Set za reparaciju guma
@ikac idi kod vulkanizera nek izvadi šraf stavi fleku (zakrpu) i vozi
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Set za reparaciju guma
Ovo se resava bez problema kod vulkanizera. Nema potrebe da brines.
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Set za reparaciju guma
Prvi put citam ovu temu pa cu da napisem par stvari.
Octavia i Shevrolet Kalos fabricki imaju rezervni tocak dimanzije koja ke na autu kad ga kupis, takodje dobijas po jedan kljuc, srafciger i po jednu dizalicu koja je na Kalosu toliko komplikovana da za zamenu setova guma uvek koristim dizalicu iz Pola. Kod Skode se jos dobija nastavak za sigurnosni sraf i ono sranje sa skidanje cepova sa felni.
A Polo je posebna prica. Uz mog Pola sam dobio taj fabricki repair ser koji se sastoji od: neka smesa u nekoj plasticnoj flasi kao sto se kupuje alkohol u apotekama, original VW konpresor koji je genijalan i odlicno radi, dizalica, srafciger, nastavak za sigurnosni sraf, onda opet ta kukica za skidanje poklopaca cepova, 5 rezervnih cepova i mislim da je to.
Stariji clanovi znaju da sam jednom probio gumu, nesto sam pokusavao da je repariram sa tim setom i nije islo pa sam pobacao to po putu jer sam bio ljut i supijan Da ne duzim pricu, nisam imao srafciger za skidanje unutrasnjeg dela ventila tako da je sve bilo suvisno. Posle toga sam kupio polovnu celicnu felnu i polovnu gumu koja mi od tad stoji na mestu repair kit-a. Jes da je 14" naspram 17-ki, ali sam uveren da ce mi vise ona pomoci nego repair kit!
Octavia i Shevrolet Kalos fabricki imaju rezervni tocak dimanzije koja ke na autu kad ga kupis, takodje dobijas po jedan kljuc, srafciger i po jednu dizalicu koja je na Kalosu toliko komplikovana da za zamenu setova guma uvek koristim dizalicu iz Pola. Kod Skode se jos dobija nastavak za sigurnosni sraf i ono sranje sa skidanje cepova sa felni.
A Polo je posebna prica. Uz mog Pola sam dobio taj fabricki repair ser koji se sastoji od: neka smesa u nekoj plasticnoj flasi kao sto se kupuje alkohol u apotekama, original VW konpresor koji je genijalan i odlicno radi, dizalica, srafciger, nastavak za sigurnosni sraf, onda opet ta kukica za skidanje poklopaca cepova, 5 rezervnih cepova i mislim da je to.
Stariji clanovi znaju da sam jednom probio gumu, nesto sam pokusavao da je repariram sa tim setom i nije islo pa sam pobacao to po putu jer sam bio ljut i supijan Da ne duzim pricu, nisam imao srafciger za skidanje unutrasnjeg dela ventila tako da je sve bilo suvisno. Posle toga sam kupio polovnu celicnu felnu i polovnu gumu koja mi od tad stoji na mestu repair kit-a. Jes da je 14" naspram 17-ki, ali sam uveren da ce mi vise ona pomoci nego repair kit!
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Set za reparaciju guma
Taj "šrafciger" za ventil dolazi u kompletu, kako to da ga nisi imao? Bez njega stvarno ne možeš ništa jer ne možeš sipati tečnost u gumu...
Inače, i ja sam ovako jednom "fasovao" šraf u gumu, i to kupio sve 4 nove za Yuga i drugi dan nađem šraf za drvo od jedno 5 cm kao da je šrafcigerom uvrnut. Ala sam bio popizdeo... No majstor izvadio, čepovao i taj sam set guma u zdravlju poderao posle xxxxx km pa kupio drugi...
Inače, i ja sam ovako jednom "fasovao" šraf u gumu, i to kupio sve 4 nove za Yuga i drugi dan nađem šraf za drvo od jedno 5 cm kao da je šrafcigerom uvrnut. Ala sam bio popizdeo... No majstor izvadio, čepovao i taj sam set guma u zdravlju poderao posle xxxxx km pa kupio drugi...
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Set za reparaciju guma
Ikac ovo je nista, opalice cep unutra i kraj.
Mislim da cak nije lose naci komplet za cepovanje pa nositi sa sobom.
Sta koji djavo sprej, kad mozes i sam odma da cepujes gumu....
Mislim da cak nije lose naci komplet za cepovanje pa nositi sa sobom.
Sta koji djavo sprej, kad mozes i sam odma da cepujes gumu....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.