Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48082
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Globalizacija je kučka.
Alfa je nekada davno imala u planu sa predstavi GTA verziju modela 159. Od toga se iz nepoznatih razloga odustalo. GM-ov 3.2-litarski benzinac je još uvek živ, a evoluciju tog motora možemo da očekujemo u modelu Cadillac ATS-V. Uz pomoć turbopunjača motor bi razvijao od 450-500 KS.

http://rumors.automobilemag.com/cadilla ... z2k2fuFJd6

A moglo je biti svašta sa Alfom. :)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q4Q5n72iDE
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48082
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Lincoln MKC

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2459
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Woodoo »

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... kvalitetom

Slika

Hyundaijevi ambiciozni globalni planovi predstavljaju veoma ozbiljan izazov za južnokorejskog proizvođača. Da bi u nameri osvajanja većeg udela na ključnim svetskim tržištima ostvarili zapaženiji napredak u Hyundaiju već niz godina rade na unapređenju kvaliteta konačnih proizvoda, automobila. Šta će se u takvom okruženju dogoditi sa onima koji ugrožavaju napredak i nepovoljno utiču na kvalitet? Pogodite!

Predsednik grupacije Hyundai Motor Chung Mong-koo potvrdio je raskid poslovnog odnosa sa šefom odeljenja za razvoj i istraživanje, Kwonom Moon-sikom. Osim Moon-sika otkaze su dobili, tačnije ostavke su podneli još neki visoko pozicionirani ljudi razvojnih odeljenja.

Hyundai je ove godine opozvao milione vozila zbog različitih problema, od poteškoća sa kočnicama na modelu Genesis do curenja vode u kabinu na modelima Santa Fe i Elantra.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od nuk »

Xepoj87 napisao:Povraca mi se.
methane.master napisao:Što? Zamisli da su uzeli TDI motor pa da je isti kao i kod polupremijuma. :kezo:
Ili jos gore :D

http://www.worldcarfans.com/11306175889 ... cedes-benz
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

Jbg...euro norme :)

Iz istog razloga i BMW ugradjuje onaj 1.6 sto su razvili sa PSA.

Gesendet von meinem GT-I9505
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

nuk napisao:
Xepoj87 napisao:Povraca mi se.
methane.master napisao:
Ili jos gore :D

http://www.worldcarfans.com/11306175889 ... cedes-benz
Već smo u par navrata pričali o tom partnetstvu i uzrocima. Ponoviću da je taj 1,6 dCi fenomenalan motor. Po meni bolji izbor od 1,5 dCi koji već ugrađuju. E sad.. džabe ti dobar mali motor ako ga ugradiš u mauzolej od 2t. ;)

Sent using Tapatalk
Širim haos!
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od milosdoktorabs »

jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od NexT »

A od kad motor (pogotovo bazni dizeli) izdvajaju premijum od ostalih?

Pa svi proizvodjaci prave dobre motore (u principu) i svi su imali i poneki propust.
Mercedes od ostalih izdvaja enterijer, preciznost izrade, ukupan kvalitet, blablabla. Motor (u ovim slucajevima) nikako nije taj najbitniji detalj. Da je rec o nekom 5.0 V8, pa da razumem.

C klasa ce sa ovim motorom biti best buy medju klotarama, pogotovo zbog Co2, a i na trzistima slicnim nasem zbog zapremine.

Vito je isao u sadasnjoj generaciji sa 2.2 CDi od 110 konja, tako da ne vidim zasto bi ovo bio problem. Jedino sto je taj 2.2 bukvalno neunistiv motor.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od nuk »

Realno, ko kupuje C klasu sa 1600ccm i treba da dobije Renault motor :D
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

milosdoktorabs napisao:jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.
Po toj logici, je*eš Audi sa Škodinim delovima, je*eš BMW sa PUG motorom, je*eš RollsRoyce sa BMW-ovim motorom, Bentley sa Audijevim...

Obični proizvođači odavno rade takve transfere, sada i premijum. Propisi oštri, razvoj je preskup, a industrija u krizi. :nemampojma:

NexT napisao:C klasa ce sa ovim motorom biti best buy medju klotarama, pogotovo zbog Co2, a i na trzistima slicnim nasem zbog zapremine.

Vito je isao u sadasnjoj generaciji sa 2.2 CDi od 110 konja, tako da ne vidim zasto bi ovo bio problem. Jedino sto je taj 2.2 bukvalno neunistiv motor.
Slažem se sa tobom, snage je iste kao bazni 2,2 CDI, ići će ko alva u flotnim nabavkama, a i motori se odavno prave da ne budu neuništivi. Naravno, opet... treba biti budala pa staviti ga u auto veći od C klase.


Sent using Tapatalk
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Xepoj87 »

Naravno,to je po meni krajnja granica gde treba da ide taj motor,a ja licno da se pitam,ni u C klasu ga ne bih stavio...
Kao ni 1.6 u Bmw-a 3.
A C klasa ce sa tim motorom ima oko 1450kg,sto nije strasno za taj motor.

Iskreno,ja kapiram te motore,kao i 2.2 u S klasi,2.0 u A8 i slicno.
Ne bi bili nikada moj izbor,ali kapiram zasto bi ih neko pazario.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od nuk »

Zato sto mu jace ne treba a hoce da vozi bas taj auto. takve i ne interesuje da ciji je i kakav taj motor, prosto i logicno.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od HKS »

milosdoktorabs napisao:jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.

Dobro sad, da su Laguna i C klasa isti - nisu.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48082
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

Mon dieu! :pop:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Odgovori