Putevi u Srbiji

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od NexT »

Hoces da kazes da niko nista nije krao, a auto-put od Bg do Subotice i dalje ne postoji?
Zasto su onda ono parce od par km posle NS otvarali 25 puta do sad?
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

kako misliš, auto put Bg -Subotica ne postoji??
Trebali bi da se danas - sutra pusti i renovirani most na Beškoj, i da put postane komplet.

Tih otvaranja se mani. Ja pričam o putevima i putarima a ne o političkim marifetlucima, i političarima koji su smislili "floskulu" "kraducanje", A oni "briju" na koncesijama, kreditima, tenderima... 100 miliona €. Briju pre nego što i dođe do puta, putara i JP Putevi Srbije.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48367
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Putevi u Srbiji

Post od Geza »

Čisto terminološki. Nije most na Beškoj, nego most preko Dunava kod Beške.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od NexT »

Lepo, ne postoji.
Prvo, na mostu je suzenje vec godinama i nemas pun profil puta.
Drugo, iza NS prema SU postoji parce od 2-3 km koje i dalje nije pusteno u saobracaj nego se vozi putem sa dve trake i ogranicenje je 60 cini mi se.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

Da li su na AP ka Novom Sadu poskidali ona ograničenja od 60 km/h kod svih iskljčenja koja su stajala zbog navodnih radova?
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Ja nisam bio u NS zadnjih mesec dana, pa nemam informaciju. Most se pušta najdalje za par dana. Što se tiće NS i auto puta, ono je cirkus od količine asfaltnih površina. Ja mislim da ni NS, koji godinama minira auto put nije znao šta hoće. Moglo je se napraviti 2 međunarodna aerodroma od utrošenog asfalta.
Srbiji treba 600-700 mil €, za popravku postojeće putne mreže zajedno sa autoputevima, da bi se dovelo u zavidno stanje.
Cifra izgleda možda jaka, ali ako se uzme priča o kreditu za Južni Tok 1,5 milijardi € ili Srbija Gas, cifra je zanemarljiva.
Cene u putarstvu u Srbiji su smešno male i nije čudo da su ili propali ili će propasti izvođači radova - na žalost.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Putevi u Srbiji

Post od H4wkeye »

Vlada treba da usvoji predlog ministarstva saobracaja da se od akciza za gorivo izdvaja nekih 20-ak dinara za puteve, to bi donelo dosta para za odrzavanje i popravku puteva, ali oni i dalje cute...
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od NexT »

MAD MAX napisao:Ja nisam bio u NS zadnjih mesec dana, pa nemam informaciju. Most se pušta najdalje za par dana. Što se tiće NS i auto puta, ono je cirkus od količine asfaltnih površina. Ja mislim da ni NS, koji godinama minira auto put nije znao šta hoće. Moglo je se napraviti 2 međunarodna aerodroma od utrošenog asfalta.
Srbiji treba 600-700 mil €, za popravku postojeće putne mreže zajedno sa autoputevima, da bi se dovelo u zavidno stanje.
Cifra izgleda možda jaka, ali ako se uzme priča o kreditu za Južni Tok 1,5 milijardi € ili Srbija Gas, cifra je zanemarljiva.
Cene u putarstvu u Srbiji su smešno male i nije čudo da su ili propali ili će propasti izvođači radova - na žalost.
Koji most se pusta? Ja sam isao pre 10ak dana, ono ne izgleda ni blizu da je gotovo.
Ona iskljucenja su pravili kao da se iskljucujes za New York, a ne New Now, ali ajde.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20720
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Putevi u Srbiji

Post od Heinz »

Ako bude trećina toga biće super.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

NexT napisao:
MAD MAX napisao:Ja nisam bio u NS zadnjih mesec dana, pa nemam informaciju. Most se pušta najdalje za par dana.
Koji most se pusta? Ja sam isao pre 10ak dana, ono ne izgleda ni blizu da je gotovo.
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/4204 ... ne-nedelje
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8233
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Ji 4Tze »

MAD MAX napisao: A vi samo se držite floskule "kraducanja" i priče "držte lopova". A ove godine NI DINAR nije izdvojen za puteve od cene goriva, uveli PDV na putarinu (Dinkić) a cena ostala ista.
Pa nisam pitao o putevima već o stazi, teško da bi bila u državnom vlasništvu.
Je l postoje neke cifre za te standardne podloge i kako se one uopšte održavaju. Razumeo sam da je veće opterećenje po širini nego po dužini, znači ne kao kod običnog puta.
Ko je pravio NAVAK?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14354
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Putevi u Srbiji

Post od Saša »

Pustili su konačno u saobraćaj to parče koje je nedostajalo prema Subotici (odsekli su onu krivinu sa dve trake punu rupa i uključili potpun nov prav deo sa novim nadvožnjakom) tako da su sada pune četiri trake, no i dalje ima nekih čunjeva koji malo sužavaju saobraćaj jer nisu rešili silaske odnosno priključenje na tom mestu koje je planirano da se autoput tu spoji sa novim bulevarom prema Novom Naselju odnosno kružnim tokom na Rumenačkom putu. Tu nedostaje i nadvožnjak preko pruge i most preko kanala DTD (radi se na tome).
No prema Beogradu i kada asfaltiraju most kod Beške opet neće biti pun profil autoputa jer još nije završen viadukt kod Batajnice (a kad će ne zna se). I da kraduckaju (ili bar ošljare) - naravno da kraduckaju, ja još nigde nisam video da je nešto ljudski urađeno već se i tamo gde se kao nešto rekonstruiše samo navlači tanak i loš sloj koji potraje godinu dve i ćao, ajmo opet preko rupa. Pokazaću vam kasnije slike rekonstrukcije jednog inače po našim "merilima" sasvim dobrog puta u Hrvatskoj (magistrala koja od Zagreba vodi prema BiH, odnosno Bihaću) pa da vidite kako ljudi pošteno rade i naprave nešto što će trajati, a ne ovo što se radi kod nas. Nije ni kod njih sve bajno i sjajno ali su im putevi u poređenju sa našim nebo i zemlja.

Tapatalk
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Ji 4Tze napisao:
MAD MAX napisao: A vi samo se držite floskule "kraducanja" i priče "držte lopova". A ove godine NI DINAR nije izdvojen za puteve od cene goriva, uveli PDV na putarinu (Dinkić) a cena ostala ista.
Pa nisam pitao o putevima već o stazi, teško da bi bila u državnom vlasništvu.
Je l postoje neke cifre za te standardne podloge i kako se one uopšte održavaju. Razumeo sam da je veće opterećenje po širini nego po dužini, znači ne kao kod običnog puta.
Ko je pravio NAVAK?
Ja sam predlagao više puta da se par aerodroma po Srbiji pretvori - izda u autodrom ali to apsolutno nikoga u Srbiji ne zanima.
Alvirović je ušao sa pričom u par ministarstava i JP odakle je dobijao veliku pomoć (ne zna se).
Što se tiče projektovanja, gradnje i održavanja staze - autodrma, stvar je ovakva.
U Srbiji niko nema iskustva u projektovanju tako nečega. U prvom redu mislim na geometriju staze u planu i profilu. Naši inžinjeri putari, su školovani za šrojektovanje upravo obrnute stvari, kontinualnih krivninskih oblika. Takvom stvari bi se mogao baviti inžinjer putar i "trkač" a takvih nema možda izuzev :rofl:
Što se kolovozne konstrukcije tiče, nema ona bilo kakve posebne zahteve. Glavna razlika je možda u habajućem sloju asfalta, posebno po pitanju koeficijenta trenja i abrazivnosti prema pneumatiku. Eventualno, postoji mogućnost klizanja slojeva asfalta po krivinama i odnošenje zrna agregata, ali se to nekada rešavalo nekorišćenjem staze po izradi asfalta, i do godinu dana, dok se ne završi inicijalna oksidacija i stabilizacija bitumena u asfaltu. Danas se koriste razne vrste polimer bitumena, SMA asfaltnih masa (kao i na auto putu kroz BG) tako da to nije tajna. Radove kod Alvirovića je izvela neka firma iz BG (predpostavljam) PZP Beograd ili Beograd put. Ništa posebno.



Saša
Treba da shvatiš da izvođač radi po nalogu investitora - nadzora. A oni rade u skladu sa planom i budžetom, da bi se sve postiglo ia da negde neko ne bi stradao. Ako nešto izgleda loše, ne znači da je "kraduckano", niti su završni slojevi asfalta trebali da budu debeli. Završni sloj asfalta se radi od 5cm, mah 6. Sve drugo bi bilo katastrofa.
Izvođač bi voleo da bude debljina 1m asfalta.
Što se tiče Batajnice i vijadukta, problem je što bi se objekat morao zatvoriti na par meseci, što bi izazvalo kolaps. Problem je betonska kolovozna ploča koja je imala i proboje, + drugih problema. Radove koje vidiš su samo na redovnom održavanju da bi se saobraćaj odvijao kako tako. Asfalt na takvoj betonskoj ploč i saobraćajnim opterećenjemi ne može da opstane dugu pa da je od zlata.
Neću opet da pominjem "pare" da ih nema.
Shvatite da nije lako nikome. Sad se pokušava da sastavi zimsko održavanje. Rupe koje se krenu otvarati, biće aktuelne tamo do proleća, pa obratite pažnju po lošim putevima.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Putevi u Srbiji

Post od Paja »

Par puta sam prolazio preko petlje kod Batajnice od letos i uglanom nisam viđao radnike. Meni deluje da se tamo ništa ne radi.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Ja pričam za stari vijadukt.
Radovi na obilanici u zoni batjnice ne znam gde su. Tu je radilo više firmi a glavni deo je radio Strabag, najveća putarska firma Evrope. Verovatno je stalo oko finansiranja, kredita, tendera, a ne bi me čudilo da je opet vezano za stečaj Alpine. Verujte, Strabag ne ošljari. Ošljariti može samo investitor sa finasiranjem.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Odgovori