Alfa Romeo - generalna tema
Re: Kvalitet Alfa Romea
Meni 147 1.9 JTDm od 120 konja nije mogla u gradu da trosi ispod 9.5.
Kad kazem grad mislim guzve mislim semafori i naravno saltanje na 2000.
Kad kazem grad mislim guzve mislim semafori i naravno saltanje na 2000.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Kvalitet Alfa Romea
Potpuno su različito baždareni automobili. Koliko bi tvoj L trošio u ovom režimu:
http://youtu.be/vleqJFbDlFw
http://youtu.be/vleqJFbDlFw
Re: Kvalitet Alfa Romea
Izvestavao sam vec o kumovoj 147jtdm 150ks.
Doslo vreme da se zatvara ta knjiga... Auto ide u penziju u roku od odmah na kilometrazi od 185 000km.
Sve u svemu, utisci su, nakon 160 000km auto pocinje da se nacisto raspada. Nema dela koji nije popustio, jedino jos uvek motor vuce kako treba.
U poslednjih 25 000km na autu je menjano mnogo toga, pocev od stabiliatora, lezajeva tockova, creva za vazduh... ebem li ga cega jos. Ali sada se doslo do situacija da vise ne vredi sipati pare u nju a vise prakticno ne moze ni da se vozi...
Sta sve otkazuje...
Auto je pre 20 dana bio na tehnickom (iako sam ih lepo upozoravao da ga prodaju pre tehnickog), pao je na vise stavki... Prednji trap je raskliman, viljuske ne valjaju i jos ne znam sta... Letos su u Srbiji rekli da bi delovi kostali 400e za to, ali kao sto bi to popravljao prodaj auto... Takodje amortizeri su izgleda takodje zreli.
Zatim, par sitnica kojih se ne secam i kao najbtnije auto je pao na testu izduvnih gasova. Ovo otvara mnogo mogucih delova za zamenu, pocev od lambda sonde, neispravan EGR (ovo sam mu cak dva puta cistio, bio je svojevremeno potpuno zaglavnjen, ali do tada je OK), katalizatora, injektora (cisceni su injektori pre 6 meeci u Srbiji, kazu bili su prljavi).
Ovde je vec bilo jasno da ne vredi popravljati je, ali onda kao slag na tortu i faktor koji je zacementirao odluku je to da se od pre par dana cuje neki dosta glasan i cudan zvuk prilikom okretanja volana, a ceo volan vibrira cim se samo malo pomeri iz nulte tacke (moze i u mestu), ko zna sta otkazuje, servo pumpa, letva...
Sve u svemu, sada na 185 000 je smehotresno sesti u taj auto, kakofonija zvikova koji se javljaju pri voznji je neverovatna... prosto je unisten auto...
Sada po hitnom postupku, bukvalno u roku od par dana moraju kupe drugi auto, bice ili nova mazda 6 ili novi Superb.
Doslo vreme da se zatvara ta knjiga... Auto ide u penziju u roku od odmah na kilometrazi od 185 000km.
Sve u svemu, utisci su, nakon 160 000km auto pocinje da se nacisto raspada. Nema dela koji nije popustio, jedino jos uvek motor vuce kako treba.
U poslednjih 25 000km na autu je menjano mnogo toga, pocev od stabiliatora, lezajeva tockova, creva za vazduh... ebem li ga cega jos. Ali sada se doslo do situacija da vise ne vredi sipati pare u nju a vise prakticno ne moze ni da se vozi...
Sta sve otkazuje...
Auto je pre 20 dana bio na tehnickom (iako sam ih lepo upozoravao da ga prodaju pre tehnickog), pao je na vise stavki... Prednji trap je raskliman, viljuske ne valjaju i jos ne znam sta... Letos su u Srbiji rekli da bi delovi kostali 400e za to, ali kao sto bi to popravljao prodaj auto... Takodje amortizeri su izgleda takodje zreli.
Zatim, par sitnica kojih se ne secam i kao najbtnije auto je pao na testu izduvnih gasova. Ovo otvara mnogo mogucih delova za zamenu, pocev od lambda sonde, neispravan EGR (ovo sam mu cak dva puta cistio, bio je svojevremeno potpuno zaglavnjen, ali do tada je OK), katalizatora, injektora (cisceni su injektori pre 6 meeci u Srbiji, kazu bili su prljavi).
Ovde je vec bilo jasno da ne vredi popravljati je, ali onda kao slag na tortu i faktor koji je zacementirao odluku je to da se od pre par dana cuje neki dosta glasan i cudan zvuk prilikom okretanja volana, a ceo volan vibrira cim se samo malo pomeri iz nulte tacke (moze i u mestu), ko zna sta otkazuje, servo pumpa, letva...
Sve u svemu, sada na 185 000 je smehotresno sesti u taj auto, kakofonija zvikova koji se javljaju pri voznji je neverovatna... prosto je unisten auto...
Sada po hitnom postupku, bukvalno u roku od par dana moraju kupe drugi auto, bice ili nova mazda 6 ili novi Superb.
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Možda je ne vredi popravljati s tamošnjeg gledišta stvari, ali je to daleko od "raspada".
Re: Kvalitet Alfa Romea
Raspad je po svim standardima.
Ne zaboravi da taj auto vredi oko 3000e, i onda ako je potrebno u nju utuci 1500-2000e da se dovede u pristojno stanje (bez sredjivanja izduvnih gasova) onda to ne vredi prebijene pare...
Olaksavajuca, ali isto i razocaravajuca okolnost je da u Srbiji ne bi imala problem sa izduvnim gasovima jer to nikoga ne znaima...
Zaboravih reci, cini mi se da je i turbina pocela da zvizdi pri dodavanju gasa...
Ne zaboravi da taj auto vredi oko 3000e, i onda ako je potrebno u nju utuci 1500-2000e da se dovede u pristojno stanje (bez sredjivanja izduvnih gasova) onda to ne vredi prebijene pare...
Olaksavajuca, ali isto i razocaravajuca okolnost je da u Srbiji ne bi imala problem sa izduvnim gasovima jer to nikoga ne znaima...
Zaboravih reci, cini mi se da je i turbina pocela da zvizdi pri dodavanju gasa...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Otkud sad Superb?
Mislio sam da Skoda otpada u svakom slucaju.
Mislio sam da Skoda otpada u svakom slucaju.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Razum je prevladao.
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Meni deluje da je taj auto loše održavan i ništa više. Prosto nije moguće da je odjednom ceo trap raskliman, otišla servo letva, turbina...To je neko ko jednostavno sedne i vozi auto ne razmišljajući mnogo da li je treba ponekad promeniti ulje, prekontrolisati auto...Sa stanovišta modernog potrošačkog društva to je ok, voziš nov auto dok ne počne da se kvari i onda lepo prodaš i kupiš nov. Sa druge strane malo tehničke kulture nije na odmet.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Re: Kvalitet Alfa Romea
To bese ona prica, koga zanima Mazda nema sanse da pogleda Superb?Floyd napisao:Otkud sad Superb?
Mislio sam da Skoda otpada u svakom slucaju.

Ovaj restilizovani je

Mazdu sto vise gledam, sve mi je manje lepa. Kao da su je prvo dizajnirali normalnu i onda nakljukali steroidima, pa se razbacala na sve strane.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Pa oni su probali novu Octaviu i na keca je odbacili kao opciju, pa mi je sad cudno zasto hoce Superb.
Mada svako ima pravo da se zajebe u kupovini...istina u ovom slucaju se nece puno zajebati jer ce dobiti kvalitetan ali dosadan auto.
Vise bih razumeo da kupuje Passata jer su ovde manje-vise iste cene.
Mada svako ima pravo da se zajebe u kupovini...istina u ovom slucaju se nece puno zajebati jer ce dobiti kvalitetan ali dosadan auto.
Vise bih razumeo da kupuje Passata jer su ovde manje-vise iste cene.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Naravno da su potpuno različiti. Evo odgovora na pitanje viewtopic.php?f=2&t=2191&start=450#p200793nidza napisao:Potpuno su različito baždareni automobili. Koliko bi tvoj L trošio u ovom režimu:
Re: Kvalitet Alfa Romea
Off topicNexT napisao:To bese ona prica, koga zanima Mazda nema sanse da pogleda Superb?Floyd napisao:Otkud sad Superb?
Mislio sam da Skoda otpada u svakom slucaju.![]()
Ovaj restilizovani je![]()
Mazdu sto vise gledam, sve mi je manje lepa. Kao da su je prvo dizajnirali normalnu i onda nakljukali steroidima, pa se razbacala na sve strane.
viewtopic.php?f=60&t=522&p=223921#p223921
Poslednja izmena od Velja u 21 Nov 2013, 13:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Kvalitet Alfa Romea
sErGiO napisao:Meni deluje da je taj auto loše održavan i ništa više. Prosto nije moguće da je odjednom ceo trap raskliman, otišla servo letva, turbina...To je neko ko jednostavno sedne i vozi auto ne razmišljajući mnogo da li je treba ponekad promeniti ulje, prekontrolisati auto...Sa stanovišta modernog potrošačkog društva to je ok, voziš nov auto dok ne počne da se kvari i onda lepo prodaš i kupiš nov. Sa druge strane malo tehničke kulture nije na odmet.
Auto je dobro i redovno odrzavan, u to nema nikakve sumnje. Jednostavno u zdnje vreme je dotrajao i sve je pocelo da se kvari brze nego sto je moguce popravljati.
Postoje dve pretpostavke zasto se zadjnih par stvari (letva i turbina ili sta je vec) pocele bas sada i zasto je stanje celog auta odjedno propalo dodatno.
Prvo, na tehnickom se auto stavi na masinu za testiranje amortizera gde ga par minuta dobrano drndaju, ako je nesto bilo blizu da popusti tu popusti.
Drugo, sada je naglo zahledilo, ulje se zgusne, zazori prosire... I volan manje drnda kada se auto zagreje.
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Verujem da sa vašeg stanovišta u CH nema računice popravljati ali u Srbiji se to sve sredi za 500-600€ i teraj 

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
