nuk napisao:e da, kada sam polagao voznju, instruktor me je ucio da prilikom parkiranja unazad sa desnim motanjem tako da kazem, uvek gledam dijagonalno kroz zadnje leptir staklo i kad se tu pojavi potencijalna prepreka (npr. vozilo pored kojeg parkiram) tad pocnem da motam jer sam ga sigurno zaobisao. to mi je dosta koristilu na pocetku vozacke karijere 

 
Ovo je i mene ucio instruktor.
Tako sam i parkirao u kosu garazu na poligonu. Bukvalno nisam gledao nista osim kada ce se kroz staklo pojaviti stubic (na ivici garaze), cim se pojavi smotam i eto ga  

   A okolo bacam pogled da pandur vidi da kao obracam paznju  
 
 
Ja sam od onih koji automobil uvek uparkiravaju u rikverc, osim ako iz nekog razloga mora biti uparkiran unapred (recimo otvaranje gepeka).
I da, teze mi je paralelno parkirati na "vozacevu" stranu. Valjda zato sto vrlo retko radim.
I na kraju: senzori su keva, pogotovo u sedan varijantama, gde pojma nemate di vam je rep... Karavani su nesto laksi, jer uvek znas gde ti je kraj. Ja sam za to da senzore ugrajuju i na manje automobile. Izgleda smesno i nepotrebno, ali kome treba, zasto da ne. Desice se cak i najiskusnijem da previdi neki stubic, ili neka druga skrivena prepreka (posebno u mraku, ili "upitnim" stanjima uma), a ugradnja senzora je isuvise jeftina u odnosu na stetu koja moze da se napravi.