DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Interesantno da za svaku tehnologiju u autoindustriji volvo ima rešenje a najčešće ga je imao pre 30ak godina.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
I morase dva puta da preprodaju brend ne bi li se izbeglo gasenje
Poslednja izmena od nuk u 19 Sep 2013, 11:30, izmenjeno 1 put ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Ma cudo je Volvo, napravili taj DPF bez odrzavanja, a onda odustali valjda. Evo sta kazu ljudi, ali mozda ne bi bas taj prvi 2.4, on je izgled bio neunistiv. https://www.google.rs/search?q=volvo+d5 ... e&ie=UTF-8

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: DPF i regeneracija
Ako je to istina, što bi ljudi skidali DPF i na Volvu? Čukni u gugl:
https://www.google.com/search?q=volvo+2 ... e&ie=UTF-8
Videćeš bezbroj firmi koji uklanjaju DPF, tj ništa manje nego za ostale brendove.
Princip rada DPF je u načelu isti, tako da je očekivano da svi imaju slične probleme, bar što se zapušenja tiče. Isto se tiče i EGR.
DPF koji naliva gorivo iz cilindara je možda najgori princip, ali i najčešći - jer je, barem za prvog vlasnika, potpuno bez održavanja. E, sad, automobili se i prave za prvog vlasnika pre svega, tako da im se ne može uzeti za zlo. Štos sa dodatnom diznom je skroz dobar, ako se time izbegava da nesagorelo gorivo dospeva u karter.
https://www.google.com/search?q=volvo+2 ... e&ie=UTF-8
Videćeš bezbroj firmi koji uklanjaju DPF, tj ništa manje nego za ostale brendove.
Princip rada DPF je u načelu isti, tako da je očekivano da svi imaju slične probleme, bar što se zapušenja tiče. Isto se tiče i EGR.
DPF koji naliva gorivo iz cilindara je možda najgori princip, ali i najčešći - jer je, barem za prvog vlasnika, potpuno bez održavanja. E, sad, automobili se i prave za prvog vlasnika pre svega, tako da im se ne može uzeti za zlo. Štos sa dodatnom diznom je skroz dobar, ako se time izbegava da nesagorelo gorivo dospeva u karter.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Svakako se izbegava jer ubrizgava gorivo u izduvni sistem.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
A kako znate da motor radi regeneraciju DPF? Ovo mi je prvi moderni dizel pa cisto da znam...
- Day Walker
- Postovi: 23525
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Meni poveca trenutnu potrosnju i podigne obrtaje, motor postaje bucniji.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ja jos uvek nisam osetio nista.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Od mnogo faktora zavisi frekvencija regeneracije, tako da je vrlo neprecizno gledati od rezervoara do rezervoara. Treba duže pratiti.
Ko vozi na otvorenom, njemu regeneracija nije ni potrebna, iz razloga što DPF postigne u normalnom režimu motora dovoljnu temepraturu da razloži čađ.
Tapatalk 4
Ko vozi na otvorenom, njemu regeneracija nije ni potrebna, iz razloga što DPF postigne u normalnom režimu motora dovoljnu temepraturu da razloži čađ.
Tapatalk 4
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Cisto sumnjam...mada napominjem ovo sam samo cuo od vozaca, ne mogu 100% da tvrdim.
Situacija u mojoj firmi. Nova oktavija TDI sa DPF filterom. Za par meseci presla je 35 000 km. Auto se 90% vozi na otvorenom. Prosle nedelje je zamenjen ceo DPF filter. Pre toga par puta bila u servisu zbog istog problema.
Znaci auto se vozi na otvorenom, zustro pa se opet DPF zacepio.
Situacija u mojoj firmi. Nova oktavija TDI sa DPF filterom. Za par meseci presla je 35 000 km. Auto se 90% vozi na otvorenom. Prosle nedelje je zamenjen ceo DPF filter. Pre toga par puta bila u servisu zbog istog problema.
Znaci auto se vozi na otvorenom, zustro pa se opet DPF zacepio.