1000 zašto - 1000 zato!
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ti si stalno na otvorenom, sumnjam da će kod tebe ikada morati da uradi prinudnu regeneraciju. Ona je podešena da se radi npr. na 50% zapušenosti DPF-a, ako je ispod toga nema potrebe. Obzirom da ga ti često voziš na otvorenom neće ni doći do tih (npr.) 50%.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne radi regeneraciju kada se auto gazi,vec kada dugo radi na istim obrtajima,a naravno,pre toga je temperatura ulja na normalnom nivou...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Cek, stani 
Jel imaju veze obrtaji?
Odnosno da li ce odraditi regen. i na 2500 obrtaja ili mora na 3k

Jel imaju veze obrtaji?
Odnosno da li ce odraditi regen. i na 2500 obrtaja ili mora na 3k
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jbg,pogledaj u uputstvu,posalji proizvodjacu pitanje ako zelis da budes aiguran,za Mercedes ne mora.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Polako, bre:mrgreen:
Meni nista ne znaci, vozim na benzin. ;-)
Nego se svuda provlaci tih 3k obrtaja, pa cisto da se razjasni
Meni nista ne znaci, vozim na benzin. ;-)
Nego se svuda provlaci tih 3k obrtaja, pa cisto da se razjasni
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nije poenta u obrtajima nego u opterecenju motora, tj da temperatura u izduvu dostigne neophodnih xxx stepeni. Negde se provlacila prica 800-900 stepeni valjda. Znam da su ogromne cifre i da nema sanse to da dohvati relativno laganom voznjom od 130 na sat. To me jedino buni.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zbog toga se i preporucuje da se auto drzi u visokim obrtajima, kako bi lakse spalio te dzedaje
Brzine idu u H-a !!!




Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja mislim da to treba posteno da se izgazi. Posle toga ima da bude ki nov 

- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja mislim da te automobile treba izbegavati!
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne, nego te sa tim DPF-om, iako se ne razumem u potpunosti cemu sluzi ta zajebancija, cini mi se jako glupavo i sta bi se meni dogodilo sa regeneracijom kad sam od 70k km - 60k presao u gradu sa Polom?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Isto sto i meni,nista.
Ljudi vole da preuvelicavaju.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Ljudi vole da preuvelicavaju.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 03 Dec 2013, 12:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne razumem? A one zajebancije sa razredjivanjem ulja sto je DW imao? Ili sam ja nesto pomesao?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Isto kao i ostalo,sve ce se nekome pokvariti...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.