Pogledah ovaj video, moram reci da sam zaprepascen koliko ljudi malo vode racuna ne samo o ulju vec o svemu.
A onda malo razmislim i kod mene na parkingu mozda dvoje troje ljudi redovno dizu haubu i proveravaju, i naravno uvek isti ljudi.
Rekao sam više u kontekstu lanca, tako sam čitao na briskoda.net. Tamo imaju podforum Ask A Tech, pa sam tu negde našao, kao ako je uvek ulje na max, onda mnogo brže postiže potreban pritisak, ili nešto tako, i onda neće da se čuje. Ja od kada tako radim zaista se ne čuje, doduše ni ranije se nije čuo osim nekolicinu puta, a i promenjen je lanac, ti si upoznat sa svim detaljima.
Možda je generalno ceo motor jako osetljiv na niži nivo ulja... Ko zna.
Kod mene je ulje na max. pa se lanac čuje kada startujem motor, sve više i sve češće, a set lanca je već zamenjen pre oko 12.000 km. Pumpa crpi ulje sa dna kartera i nivo je tu nebitan. Bitno je da bude bar na minimumu zbog podmazivanja karika.
I meni su isto pricali (Peugeot 1,6VTI) da ulje mora da bude uvek na max zbog podmazivanja lanca pri jutarnjem startu, ali sam ja eto na 182.000km i do sada nisam cuo lanac ni u najavi - ni najmanji ekstra zvuk. Na staroj almeri 2.2dCi se uvek cuo malo ujutro - i na kraju je prezubcio i unistio motor, a njega sam bas cuvao, a pezo na 10.000km samo dolijem po 0,8L ulja... i menjam isto na 30.000
Pa to je smesno, kako je to palo na niske grane, sto se tice kvaliteta...
Mani ti kola, kad mora da im dajes specijalni tretman, pa to bi se kao sluzbeni auto, raspalo posle prve sezone...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Evo vesti. Vi kazite koliko je ovo realno.
Prvo su izvadili ulje i skontali da je nešto ređe. Onda su sipali novo. Kad je došlo na radnu temperaturu pritisak pumpe pao sa 3 na 1.5 bar.
Sad misle da je problem u pumpi goriva koja brlja i ubacuje gorivo u ulje, pa ulja ima previše pa opada pritisak. Treba da stigne nova i onda će testirati.
Navodno motor je ok.