1000 zašto - 1000 zato!
- TheWickerMan
- Postovi: 11382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
ta 195/55 je meni fabrička. Cene guma? malo bolji modeli idu od 11k din pa na gore
uživajte u vašim 185/65 balonjerkama 
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Stjepo normalna dimenzija je 185/65 i 195/60... A ne te tvoje izmisljene 
Brzine idu u H-a !!!




Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Taman kažem sebi "vreme za krevet"... Oš da sad jurimo tabele i prebcujemo u cm (da se lakše uoči) koliko je 185/65 balon za 195/55?
Vizuelno, kad se stave jedna pored druge 185/65 i 195/65 ova druga je višlja za odokativno ~1cm od prvo pomenute. Tako da je tvoj balon tu negde sa 185.

I jopet ovaj Night Walker
Normalne ti na nenormalnom Opelu. 
I jopet ovaj Night Walker
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Meni bi legle nove 235/45r18 ako imas pri ruci za letnju sezonu 
Brzine idu u H-a !!!




Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako nisi bacao iskorišćene kondome probaj da skrpiš za goodyear, ako ne ide moraćeš da se kotrljaš na manjem prečniku. 
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zasadio sam drvo kaucuka pa cu da napravim dimenziju i saru po sopstvenoj volji 
Brzine idu u H-a !!!




Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Meni fabricka 195/55 i ako su pozadi 185/65, mogu da vozim samo po evropskim putevima. Ipak je balon. 
Имам једно потпитање...
- TheWickerMan
- Postovi: 11382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
^^^ najviša što sam vozio je 195/60 i što kažeš, samo za ravne puteve. Kačila je solidno pa sam je brzo zamenio...
velika je razlika, i u udobnosti i u izgledu. Na papiru je razlika mala ali u stvarnosti je dosta velika. Na istom autu (Alfi) sam vozio 195/60 , 195/55 , 195/50 , 185/55 , ima razlike u svakoj dimenziji a kamoli u odnosu na balon 185/65
A 195/65 je tek balon klasičan.
Ja se samo nadam da si otišao da spavaš i da nisi čekao da ti odgovorim
Malo više od 1 cm po strani, tj. 13 mm .znači 26 mm ukupno (pričam o uporednosti 195/55 i 185/65,tj. koliko je 195ica niža)Stjepa napisao:Taman kažem sebi "vreme za krevet"... Oš da sad jurimo tabele i prebcujemo u cm (da se lakše uoči) koliko je 185/65 balon za 195/55?Vizuelno, kad se stave jedna pored druge 185/65 i 195/65 ova druga je višlja za odokativno ~1cm od prvo pomenute. Tako da je tvoj balon tu negde sa 185.
![]()
![]()
Ja se samo nadam da si otišao da spavaš i da nisi čekao da ti odgovorim
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Oka nisam mogao sklopiti 
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pricam nesto sa ortakom i ubedjujemo se oko nivoa antifriza.
Ja od kad vozim proveravam antifriz kada je hladan auto (ujutru, pre prvog paljenja) i gledam da uvek bude blizu max nivoa.
Dakle mrvicu ispod, ali na max.
On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Koliko sam upucen, kada je hladan na max, vruc ce biti malo preko, ali to je valjda poenta ekspanzione posude, i toga sto od max nivoa do vrha posude ima bar 2cm. Da ne treba tako, motor bi isterao antifriz kroz cep?
Jel sam u pravu ili radim opasno pogresno?
Ja od kad vozim proveravam antifriz kada je hladan auto (ujutru, pre prvog paljenja) i gledam da uvek bude blizu max nivoa.
Dakle mrvicu ispod, ali na max.
On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Koliko sam upucen, kada je hladan na max, vruc ce biti malo preko, ali to je valjda poenta ekspanzione posude, i toga sto od max nivoa do vrha posude ima bar 2cm. Da ne treba tako, motor bi isterao antifriz kroz cep?
Jel sam u pravu ili radim opasno pogresno?
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Na svim vozilima koja sam imao, na toj posudi gde se sipa antifriz, pise lepo da se gleda kada kada je hladno, da li na nemackom, da li na engleskom, ali lepo pise cold ili kälte 
Ja sibnem uvek malo preko te linije, ali ja imam bolne uspomene sa manjkom vode. Sad cesce to proveravam, nego jel ima ulja
Ja sibnem uvek malo preko te linije, ali ja imam bolne uspomene sa manjkom vode. Sad cesce to proveravam, nego jel ima ulja
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Sad sam pogledao uputstvo Mercedesa.
Kad je hladan nivo treba da bude do "max"-a, tj do spoja providnog i crnog dela posude, a kada se zagreje nivo poraste za oko 1-1.5 cm.
Nema nikakvih natpisa na posudi...
Kad je hladan nivo treba da bude do "max"-a, tj do spoja providnog i crnog dela posude, a kada se zagreje nivo poraste za oko 1-1.5 cm.
Nema nikakvih natpisa na posudi...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15598
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Malopre sam gledao na Cliu.
Nivo je malo preko pola min/max. Idem na Kop sutra, razmisljam da zveknem ono Glacelf-a sto mi je u kancelariji... Samo je bitno da bude bar 30% vode, po specifikaciji, ostalo nece da skodi
Nivo je malo preko pola min/max. Idem na Kop sutra, razmisljam da zveknem ono Glacelf-a sto mi je u kancelariji... Samo je bitno da bude bar 30% vode, po specifikaciji, ostalo nece da skodi
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Čekaj bre, otvara čep po potrebi za dosipanjem na vruć motor?NexT napisao:On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Imam ja takvog jednog druga koji je to pokušao na moje oči na mom autu, pa sa m se bacao panično na njegao kao u akcionim filmovima.