Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po vama?
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Jeste al onda si bez gepeka u potpunosti
Brzine idu u H-a !!!




Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
To stoji, al ko ga koristi vecinom po gradu ili u uslovima kada mu ne treba gepek, super izbor.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Ajd da se i ja zapljunem sa dv a automobila(ako nisu bila pre spominjana).
Da ne idemo dalje od 2000g, mislim da nema smisla, realno svi znamo da su stariji automobili bili mnogo izdrzljiviji....
1. ford focus karavan 1.8 TDDi
2. fiat stilo 1.9 JTD
Zasto pod jedan: da li je do primerka koji smo mi imali, ali ovaj auto mi je potpuno promenio misljenje o fordu(koje u stvari nisam do tada ni imao): pouzdan kao Nemac(ili Japanac), bez nekih vecih kvarova je izdrzao jednu ozbilju torturu-preko 70 000km za manje od godinu dana, uglavnom preopterecen,na autoputu je bio cest gost-a tada je vozen gas-patos. Od ulaganja su bila samo redovna odrzavanja(veliki i mali servisi, lezajevi, kocnice i set kvacila). Ima jako izdrzljiv trap za nase uslove. Delovi su mu u cenovnom rangu konkurencije-osim pod dva.
Zasto pod dva: naravno, kao prosecan Italijan, na tabli izbacuje stalno neke greske. Trap mu je mekan(ali to je do nasih puteva), medjutim odrzavanje mu je jeftinije dosta od konkurencije. Motor nema potrebe da komentarisem.
Da ne idemo dalje od 2000g, mislim da nema smisla, realno svi znamo da su stariji automobili bili mnogo izdrzljiviji....
1. ford focus karavan 1.8 TDDi
2. fiat stilo 1.9 JTD
Zasto pod jedan: da li je do primerka koji smo mi imali, ali ovaj auto mi je potpuno promenio misljenje o fordu(koje u stvari nisam do tada ni imao): pouzdan kao Nemac(ili Japanac), bez nekih vecih kvarova je izdrzao jednu ozbilju torturu-preko 70 000km za manje od godinu dana, uglavnom preopterecen,na autoputu je bio cest gost-a tada je vozen gas-patos. Od ulaganja su bila samo redovna odrzavanja(veliki i mali servisi, lezajevi, kocnice i set kvacila). Ima jako izdrzljiv trap za nase uslove. Delovi su mu u cenovnom rangu konkurencije-osim pod dva.
Zasto pod dva: naravno, kao prosecan Italijan, na tabli izbacuje stalno neke greske. Trap mu je mekan(ali to je do nasih puteva), medjutim odrzavanje mu je jeftinije dosta od konkurencije. Motor nema potrebe da komentarisem.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Mogu da zamislim kako izgleda voznja sa -30% kapaciteta tog motora uz metan ako se pominje da sa punom snagom na benzin tek zadovoljava. Uz to metan je tu oko 100 dinara, nije ni to vise onako povoljno kao pre par godina.
Na metan pre bih gledao Multiplu, to je 1.6 motor a 400 kubika dosta znaci plus je to standardna fabricka verzija.
Na metan pre bih gledao Multiplu, to je 1.6 motor a 400 kubika dosta znaci plus je to standardna fabricka verzija.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Day Walker napisao:Ne znam zasto mislite da je servis za 1.3 skuplji...
Menjaju se iste stvari ma servisu kao i na benzincu.
1.2 ima i veliki servis, dizel ima lanac. Tu je u prednosti.
Ako je filter goriva (koji ni ne znam dal ima) skuplji, to je sigurno mizarna razlika
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Recino mjet trosi skuplje ulje, u 8v benzinca mozes da sipas bilo koju polu sintetiku. Razlika, skoro dupla. Filter goriva, nije nesto skup, ali opet, pravi razliku. Potencijalni kvarovi, turbina, egr, itd. ne moraju da se dese, ali sta ako se dese? Takvih stvari nema kod 8v motora.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Lanac kad crkne kosta ko djavo, koliko ja znam...
Kaisevi su 150 evra, na 120.000km, na FIRE motoru.
Kaisevi su 150 evra, na 120.000km, na FIRE motoru.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Moje iskustvo sa moja dva najekonomucnija auta su sledeca punto 1.2 benzin vs megane 1.5 dci .su u korist dci i megana.
Servis mali skoro isto kosta ali na meganu radim na 15 k a na fiatu sam radio na 10 k. Oba su oko 5 k din + -...
Potrosnja u korist megana naravno i to debelo...
Cene delova nisam nesro menjao puno ali nesto skuplje za megane. Plocice 2000din vs 700din za fiat npr.
Punto vs megane u mon slucaju pobedjuje mefane. Cak i skuplje gume anulira potrosnja. Regustracija oko 3 k skuplje za megane mada opet servis i gorivo to anuliraju...
Da dodam da su oba auta izuzetno dobro pokazala iako to nije slucaj za ove aute po forumima...
Daleki Bolje od npr.peugeota 96 i golfa 02 c3 itd
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Servis mali skoro isto kosta ali na meganu radim na 15 k a na fiatu sam radio na 10 k. Oba su oko 5 k din + -...
Potrosnja u korist megana naravno i to debelo...
Cene delova nisam nesro menjao puno ali nesto skuplje za megane. Plocice 2000din vs 700din za fiat npr.
Punto vs megane u mon slucaju pobedjuje mefane. Cak i skuplje gume anulira potrosnja. Regustracija oko 3 k skuplje za megane mada opet servis i gorivo to anuliraju...
Da dodam da su oba auta izuzetno dobro pokazala iako to nije slucaj za ove aute po forumima...
Daleki Bolje od npr.peugeota 96 i golfa 02 c3 itd
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Poslednja izmena od swemir u 25 Dec 2013, 18:26, izmenjeno 2 puta ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu
Recimo da je ulje za taj motor oko 700rsd po litri (GM 5w30), dakle nije skupo.botr napisao:
Recino mjet trosi skuplje ulje, u 8v benzinca mozes da sipas bilo koju polu sintetiku. Razlika, skoro dupla. Filter goriva, nije nesto skup, ali opet, pravi razliku. Potencijalni kvarovi, turbina, egr, itd. ne moraju da se dese, ali sta ako se dese? Takvih stvari nema kod 8v motora.
Naravno da postoje potencijalni kvarovi uvek. Ali ni ta turbina nije bauk, reparacije sada vise nisu paprene kao nekada.
Sve ima svoje za i protiv.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
JTD/Multijet su dž za svoju klasu. Takođe su sa velikim intervalom između kvarova i jako mnogo prelaze, ako se adekvatno održavaju i normalno koriste.
Stilo je džab džaba za jedan ozbiljan, a to fakat jeste. Od mene najtoplija preporuka. Šlag na tortu je da u svakoj verziji dobro ide. Godinama sam vozio 80KS, i on je sjajan. Jos uvek je ko puška, praktično isti kao kad je uzet 2007me.
Tapatalk 4
Stilo je džab džaba za jedan ozbiljan, a to fakat jeste. Od mene najtoplija preporuka. Šlag na tortu je da u svakoj verziji dobro ide. Godinama sam vozio 80KS, i on je sjajan. Jos uvek je ko puška, praktično isti kao kad je uzet 2007me.
Tapatalk 4
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Da samo kad bude nasao primerak dobar kao tvoj. Jer je masa njih bez duse od "bakutanera" koji su ih vozili.
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrless
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrless
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Ako su to oni iz uvoza sumnjam da su male km na njima pravljene, pitanje ko zna kvalitetno da ih odrzava ovde, da li ima delova po normalnim cenama. Mislim da je TNG ipak mnogo blize zdravom razumu kod nas.dzoni napisao:Ko u svom gradu ima da natoci metan, definitivno je najjeftinije sada voziti Punta 1.2 benz+metan![]()

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Selenija je oko 1000 dinara za litar, polusintetika oko 500.
@swemir,
Puntu ugradis plin, pa se vozis jeftinije.
@swemir,
Puntu ugradis plin, pa se vozis jeftinije.
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Ma nema sanse da se sa sekvent metanom izgubi toliko snage, vozio sam se u jednom punticu na metan i nije mi delovao da je slabiji u odnosu na Punta sa plinom. Citao sam bas jedan test ranije gde su uporedjivali Octaviju na benzinu i metanu, razlika u ubrzanju do 100km/h je bila manja od 0.5s.ljubitelj napisao:Mogu da zamislim kako izgleda voznja sa -30% kapaciteta tog motora uz metan ako se pominje da sa punom snagom na benzin tek zadovoljava. Uz to metan je tu oko 100 dinara, nije ni to vise onako povoljno kao pre par godina.
Na metan pre bih gledao Multiplu, to je 1.6 motor a 400 kubika dosta znaci plus je to standardna fabricka verzija.
A ovi stariji automobili sa karburatorom su bas dosta gubili sa metanom.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Ne znam koliko moze jeftinije da bude.. Vec smo imali takvu raspravu..botr napisao:Selenija je oko 1000 dinara za litar, polusintetika oko 500.
@swemir,
Puntu ugradis plin, pa se vozis jeftinije.
Brzine idu u H-a !!!




- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Najjeftiniji auto za eksploataciju u svakom smislu po va
Swemir, mozda je Megane jeftin za voznju sto se tice redovnih servisa, potrosnje, ono sto pruza i slicno, ali kada ti vanredno rikne neki deo onda je Megane sve samo ne jeftin automobil. Pocevsi od termostata koji je izliven sa kucistem i koji kosta 6, 7 hiljada, pa do elektronske brave volana koja je vise stotina evra, zbog koje moras da zoves slep sluzbu, ne mozes cak ni da vucea auto. Evo i primer prekidaca za rikverc svetlo koje se nalazi na zvonu menjaca i da bi ga promenio moras da zamenis ulje u menjacu. Uostalom znas i sam Renoova genijalna resenja za neke stvari.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk
Sent from my LG-P705 using Tapatalk
Poslednja izmena od Kuzmanovic u 25 Dec 2013, 20:22, izmenjeno 1 put ukupno.