Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moje saucesce.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moje saučešće.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Skroz odvratna situacija... Saucesce...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moje saucesce.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moje saucesce.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moje saucesce...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Uf, pridruzujem se...moje saucesce
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:37
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Hvala vam ljudi, nemate pojma koliko i znači vaših par reči...
Sutra ujutro krećem i prespavaću u Kateriniju što je otprilike na pola puta do Bg, jer mislim da je besmisleno izvoziti u jednom cugu 1600+ km
Sutra ujutro krećem i prespavaću u Kateriniju što je otprilike na pola puta do Bg, jer mislim da je besmisleno izvoziti u jednom cugu 1600+ km
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
U međuvremenu, brat sinove žene, koji živi u Nemačkoj prodaje A6 2.0 TFSI kompletna oprema sa sve kožom (koju ne volim), ali ostalo je ekstra oprema a ima i šiber što mi fali već 10 godina od kad sam prodao Audi 80 "jaje"...
Godište je 2006
Svestan sam da je kilometraža prava, sa sve servisnom knjižicom a prvi je vlasnik.
Problem je što je 180,000km ??? Pitaj Boga gde je to toliko nagurao
Video sam ga na slikama a i sin kaže da je u više nego perfektnom stanju (video ga prošle godine kad su bili u poseti)
Mene brine sledeće a treba mi mišljenje:
1. Kilometraža je dosta velika za 6 godina star benzinac
2. Koliko takvi motori uopšte mogu da izguraju uz dobro održavanje. Ja prelazim oko 20,000 godišnje ali auto redovno održavam. Znači za 4 godine ću preći najmanje 100,000 pa će tada biti na 280,000... Ako se i ne raspadne, kome to onda da prodam?...
3. Ne mogu da nađem podatak na koliko se vrši veliki servis
Kad sam pitao za cenu, biva ono - nema problema, tebi ću dati jeftino, samo ako ga ne prodaješ dalje
Rod je rod 
Verujem da mi neće zacepljivati.
To mi je sve manji problem od one 3 tačke pitanja...
Pre bih uzeo od njega nego od nekoga koga ne znam.
(Onaj drugar u Grčkoj traži 14,000. Pa kad na to nagruvam prevoz do BG, carinu, porez, registraciju, ispašće 18,000 - to mi se uopšte ne isplati)
Može malo pomoći i mišljenja.
Da li da ipak tražim neki TDI barem 2007 godište makar sa istom km (predpostavljam nije isto dizel i benzinac na 180,000km) ili da idem na ovaj provereni.
Godište je 2006
Svestan sam da je kilometraža prava, sa sve servisnom knjižicom a prvi je vlasnik.
Problem je što je 180,000km ??? Pitaj Boga gde je to toliko nagurao
Video sam ga na slikama a i sin kaže da je u više nego perfektnom stanju (video ga prošle godine kad su bili u poseti)
Mene brine sledeće a treba mi mišljenje:
1. Kilometraža je dosta velika za 6 godina star benzinac
2. Koliko takvi motori uopšte mogu da izguraju uz dobro održavanje. Ja prelazim oko 20,000 godišnje ali auto redovno održavam. Znači za 4 godine ću preći najmanje 100,000 pa će tada biti na 280,000... Ako se i ne raspadne, kome to onda da prodam?...
3. Ne mogu da nađem podatak na koliko se vrši veliki servis
Kad sam pitao za cenu, biva ono - nema problema, tebi ću dati jeftino, samo ako ga ne prodaješ dalje


Verujem da mi neće zacepljivati.
To mi je sve manji problem od one 3 tačke pitanja...
Pre bih uzeo od njega nego od nekoga koga ne znam.
(Onaj drugar u Grčkoj traži 14,000. Pa kad na to nagruvam prevoz do BG, carinu, porez, registraciju, ispašće 18,000 - to mi se uopšte ne isplati)
Može malo pomoći i mišljenja.
Da li da ipak tražim neki TDI barem 2007 godište makar sa istom km (predpostavljam nije isto dizel i benzinac na 180,000km) ili da idem na ovaj provereni.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24663
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ja bi se tu vise sekirao da ti nesto ne zvekne od naseg goriva koje je upitnog kvaliteta, a to je motor sa direktnim ubrizgavanjem. Sto se kilometraze tice mislim da nema mesta brizi, 30kkm godisnje na zapadu nije neka ekstremna km, nije ni prosecna, ali sto se tice raspadanja, narocito motora, mislim da tu nema potrebe sekiranciji. Ja bih se samo raspitao, ako je lik vec posten, gde je nagurao toliku km, po njivama ili autobahnu?
Sa druge strane, ekonomicnost generalno je na strani TDi, ali njega ako uzmes razvaljenog takodje ces imati igranku. Uglavnom, adekvatno nabijenoj km imas pad cene, pa sam moras da odlucis da li ces vise para dati za primerak sa manje km ili obrnuto.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32207
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Zašto je čudno da nemac prelazi 30.000km godišnje? To bi trebalo da je normalna kilometraža za jednog prosečnog nemca, osim ako ima 2-3 auta pa je već malo teže sa jednim to postići. Ja ću zgaziti preko 20k za godinu dana sa Hondom, a osim jednog puta do Krka i do Zlatibora nikakve duže rute nisam imao do sada. Tako da ja tome uopšte ne bi pridavao pažnju, jer bi ovde na bilo kom placu takav auto bio na oglasu sa 94.000km.
O tom motoru stvarno ne znam ništa, javiće se neko ko zna više. Međutim, nisam čuo ni za kakve velike probleme, a siguran sam da uz dobro održavanje prelazi najmanje još 200.000km, tako da si miran još dugo.
Kome ćeš ga prodati ovde za koju godinu? Pa ne bojim se da ćeš naći kupca, ako daš korektnu cenu. Ovde ima toliko likova koji gore od želje da sednu u Audi i uopšte ih ne zanima kilometraža ni stanje vozila, ma ništa, samo cena koju on može da dosegne i da uglavi dupe u Audi.
Za veliki servis potražićemo podatke na netu.
Ja bi uvek išao na tu proverenu varijantu, ako mi se auto sviđa i naravno, ako su mišljenja i iskustva pozitivna.

O tom motoru stvarno ne znam ništa, javiće se neko ko zna više. Međutim, nisam čuo ni za kakve velike probleme, a siguran sam da uz dobro održavanje prelazi najmanje još 200.000km, tako da si miran još dugo.
Kome ćeš ga prodati ovde za koju godinu? Pa ne bojim se da ćeš naći kupca, ako daš korektnu cenu. Ovde ima toliko likova koji gore od želje da sednu u Audi i uopšte ih ne zanima kilometraža ni stanje vozila, ma ništa, samo cena koju on može da dosegne i da uglavi dupe u Audi.
Za veliki servis potražićemo podatke na netu.
Ja bi uvek išao na tu proverenu varijantu, ako mi se auto sviđa i naravno, ako su mišljenja i iskustva pozitivna.
Posetite www.garaza.rs !
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
+1trojanac napisao:Ja bi uvek išao na tu proverenu varijantu, ako mi se auto sviđa i naravno, ako su mišljenja i iskustva pozitivna.
Markoni i @ftj imaju iskustva sa ovim motorom.

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Zupčasti se menja na 180k, svećice na 90. Ulje mora podržavati 502 vw specifikaciju ali je 504 preporučeno a s obzirom da je Nemačka u pitanju ja bih proverio koje je ulje sipano(svakako je bolje ako je sve vreme sipano 504).
Proverio bih da li je menjan cam follower odnosno cilindar na pumpi za gorivo koja pogoni bregastu. Ako nije, obavezno zameniti jer ako on ode onda strada i bregasta a to je već skuplja popravka. To nije zvanično predviđeno servisnim intervalom ali ćeš svuda na netu naći informacije o tome. Zatim proveriti verziju diverter ventila jer je i on česta stavka koja odlazi i obavezno staviti najnoviju verziju. Takođe poznati problem je PCV intake ventil i tu treba staviti najnoviju verziju. Proveriti i bobine(coilpack) i po potrebi zameniti(ima ih 4 i ako nisu menjane za 180k verovatno su za zamenu).
Generalni problem sa benzincima koji imaju direktno ubrizgavanje je prljanje usisne grane i samim tim smanjivanje performansi. Na 180,000 je verovatno već zreo za čišćenje i to je dosta veliki posao. Problem se smanjuje korišćenjem kvalitetnog ulja i aditiva za čišćenje a postoji mogućnost ugradnje tzv. oil catch can-a ali tu postoje razna mišljenja o tome da li to stvarno i koliko pomaže kao i dodatno održavanje u vidu pražnjenja te boce i mogućnost zamrzavanja zimi.
tfsi je generalno poznat i kao dobar potrošač ulja pa računaj da na svakih 1,000 km proveravaš i da se ne iznenadiš ako ti na 10k potroši i po 3 litra. Ako ti sve ove navedene stavke ne predstavljaju problem onda samo napred jer ćeš dobiti veoma uglađen motor sa velikim obrtnim momentom, finim zvukom i odličnom potrošnjom(za benzinca) za tu snagu.
Proverio bih da li je menjan cam follower odnosno cilindar na pumpi za gorivo koja pogoni bregastu. Ako nije, obavezno zameniti jer ako on ode onda strada i bregasta a to je već skuplja popravka. To nije zvanično predviđeno servisnim intervalom ali ćeš svuda na netu naći informacije o tome. Zatim proveriti verziju diverter ventila jer je i on česta stavka koja odlazi i obavezno staviti najnoviju verziju. Takođe poznati problem je PCV intake ventil i tu treba staviti najnoviju verziju. Proveriti i bobine(coilpack) i po potrebi zameniti(ima ih 4 i ako nisu menjane za 180k verovatno su za zamenu).
Generalni problem sa benzincima koji imaju direktno ubrizgavanje je prljanje usisne grane i samim tim smanjivanje performansi. Na 180,000 je verovatno već zreo za čišćenje i to je dosta veliki posao. Problem se smanjuje korišćenjem kvalitetnog ulja i aditiva za čišćenje a postoji mogućnost ugradnje tzv. oil catch can-a ali tu postoje razna mišljenja o tome da li to stvarno i koliko pomaže kao i dodatno održavanje u vidu pražnjenja te boce i mogućnost zamrzavanja zimi.
tfsi je generalno poznat i kao dobar potrošač ulja pa računaj da na svakih 1,000 km proveravaš i da se ne iznenadiš ako ti na 10k potroši i po 3 litra. Ako ti sve ove navedene stavke ne predstavljaju problem onda samo napred jer ćeš dobiti veoma uglađen motor sa velikim obrtnim momentom, finim zvukom i odličnom potrošnjom(za benzinca) za tu snagu.