Ratna tehnika
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Ratna tehnika
kadasv ovo vidis onda ti sdpr sa onim svojim igrackama izgleda smesan

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Jbg i ti sad nasao da poredis Srbiju i Rusiju...



-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Hrvatska u 2014. ulazi bez ispravnih vojnih zrakoplova
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatsk ... fault.aspx
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatsk ... fault.aspx
Re: Ratna tehnika
Na ovom linku postoji tekst o nekakvom razmatranju Srpske strane za kupovinu Madjarskih konzerviranih migova 29 koji su uradjeni i po NATO standardu a za koje se trazi nekih 100 miliona dolara za jednu eskadrilu. Malo ne razumem ko ih zapravo nudi jer se pominju Rusi kao ponjudjaci a rec je o Madjarskim avionima. Zna li neko nesto vise o tome ili Hrvatski novinari pisu nesto random. http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatsk ... fault.aspx
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Te Migove godinama oni vec nude, koliko pise nisu u upotrebi i stoje. Samo u madjarskim medijima nema nista o tome da su i nasi zainteresovani.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Nudjeni su nama i Hrvatima.....nedavno su Madjari rekli da ipak nisu na prodaju.. 

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Učešće na tenkovskom bijatlonu
"Pripremamo se za učešće na tenkovskom bijatlonu u Rusiji. To je takmičenje u veštini upravljanja oklopnim vozilima", rekao je Diković.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... dnost.html

"Pripremamo se za učešće na tenkovskom bijatlonu u Rusiji. To je takmičenje u veštini upravljanja oklopnim vozilima", rekao je Diković.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... dnost.html

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Jedan lepotan i remek-delo vojne avijacije WW2:
http://youtu.be/p26NYiRXm2s
A evo i originalnog školskog uputstva (u obliku filma) kako se njime rukuje tj. leti:
http://youtu.be/PHSH1ZGSWe0
http://youtu.be/p26NYiRXm2s
A evo i originalnog školskog uputstva (u obliku filma) kako se njime rukuje tj. leti:
http://youtu.be/PHSH1ZGSWe0
Re: Ratna tehnika
Kinezi razvijaju hipersonične letelice.
http://rt.com/news/supersonic-china-del ... hicle-554/
http://rt.com/news/supersonic-china-del ... hicle-554/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ratna tehnika
Eksploziv neki? Vidim da dimi kako gori fitilj.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Zanimljiv text vojnopolitickog komentatora Miroslava Lazanskog .
Како су ме, због калашњикова, хапсили Руси
Обећао сам пуковнику Јовановићу да ћу учинити све да му донесем из Авганистана тај један метак
Нисам хтео да испричам ову причу док је Михаил Тимофејевич Калашњиков био жив. У августу далеке 1989. отправник послова амбасаде СФРЈ у Авганистану господин Момчило Драшковић јавио ми је из Кабула да је председник Авганистана Наџибулах позитивно одговорио на молбу за интервју. Наиме, у Београду је требала да се одржи Конференција покрета несврстаних земаља, а Наџибулах је најавио долазак на ту конференцију.
Шта да поклоним председнику Авганистана као сувенир, монографију о Југославији, али и нешто „јаче”? Сетих се мог пријатеља заставника Ђуре из Генералштаба, он је „дужио” подрум Генералштаба, а у том подруму било је свакаквих дрангулија. Одлучио сам се за плакету са ликом маршала Тита. Док сам тако са Ђуром ишао ходницима Генералштаба, налетео сам на пуковника Михајла Јовановића, заменика начелника Управе пешадије. Питао ме је шта то носим и за кога, куда путујем.
„Фино, кад већ идеш у Авганистан, донеси ми само један метак калибра 5,45 мм. Мени као сувенир”, био је конкретан пуковник Јовановић.
„У чему је проблем са тим метком?” упитао сам га.
„Тајна совјетског метка калибра 5,45 мм је у сферичном баруту, тај калибар нема нико други у свету. Наши нешто покушавају са тим калибром, али некако килаво иде. Покушавамо да направимо наш аутомат са тим калибром ради извоза, но проблем нам је и лежиште тог метка.”
Обећао сам пуковнику Јовановићу да ћу као свестан патриота и као војник ЈНА учинити све да му донесем из Авганистана тај један метак.
Председник Авганистана Наџибулах примио ме је у Кабулу 23. августа 1989. Пре почетка интервјуа поклонио сам му монографију о нашој земљи и плакету са Титовим ликом. Одмах ме је заскочио питањем – где је и писмено образложење уз такву плакету? Како да му објасним да после Тита плакете у подруму дужи заставник Ђуро? Некако сам се извукао на војну бирократију у ЈНА.
Наџибулах се осмехнуо са „разумевањем”. На крају интервјуа упитао ме је шта он мени да поклони.
„Један метак калибра 5,45 мм, знате, ја сакупљам метке за колекцију.”
„Ваљда желите аутомат који испаљује ту муницију?”
„Да, заправо, ја обожавам такве ствари”, био сам скроман.
„Нема проблема, добићете то што волите.”
Следећег дана у југословенску амбасаду у Кабулу стигао је мали дрвени сандук у којем је био аутомат „калашњиков” АК-47М, серијски број 161823, и четири оквира са 120 метака, калибра 5,45 мм. И пропратно писмо на енглеском, фарси и дари језику да је реч о личном поклону председника Авганистана војнополитичком коментатору југословенског недељника „Данас”. Наша амбасада у Кабулу такође ми је издала сличну потврду.
Претпостављао сам да би на аеродрому у Ташкенту, где сам мењао совјетски војни транспортни авион за путнички авион „Аерофлота” до Москве, могло бити проблема, па сам из сваког оквира извадио по један метак и ставио у ципеле. Нема смисла да разочарам пуковника Јовановића. На аеродрому у Кабулу рендген није регистровао метке у ципелама. Дао сам АК-47М посади совјетског војног транспортног авиона с упутством да они то проследе посади авиона „Аерофлота”, којим сам настављао лет за Москву.
Уместо тога, они су на аеродрому у Ташкенту одмах позвали официре КГБ-а да ухапсе „терористу из Југославије”. И ови су дошли и привели ме у просторије КГБ-а. Никакве потврде нису помагале. Тек када сам извадио бројеве „Данаса” са мојим интервјуима са маршалима СССР-а, Ахромејевом, Куликовом и Јазовом, заједничке фотографије са њима, а то сам увек имао са собом на путу за Авганистан, официри КГБ-а су мало „омекшали” наступ. Ипак, одузели су ми аутомат и четири оквира муниције, али и питали где су још четири метка. Но, нису тражили да скинем ципеле.
Чим сам стигао у Москву, тадашњи наш војни изасланик пуковник Лоренцини одмах ме је упитао имам ли барем један метак. Значи, метак је био тражена роба, а ја нисам хтео да га ико други има пре мог пријатеља пуковника Јовановића. Наша амбасада у Москви одмах се нотом обратила Министарству спољних послова СССР-а „да се деблокира поклон председника Авганистана југословенском новинару и омогући пренос до Београда”. Помогао је око тога и мој пријатељ Сергеј Гришенка, па је министар унутрашњих послова СССР-а Борис Пуго лично потписао решење да ми се враћа АК-47М и да са поклоном могу да полетим за Београд. Сео сам у авион и одлетео за свој рачун у Ташкент да преузмем АК-47М, који су иначе официри КГБ-а звали и АКС-74.
На повратку, на московском аеродрому „Демодедово”, сачекао ме је конзул из наше амбасаде Обрад Копривица. Како да са аутоматом шетам по Москви?
Сутрадан, на аеродрому „Шереметјево” опет је било телефонског проверавања ко то носи аутомат, онда је и посада авиона ЈАТ-а била забезекнута, па ме још нико, ко је требало, на Сурчину није дочекао. А био је последњи дан Конференције несврстаних у Београду, пун аеродром полиције и специјалаца. Треба проћи рендген на излазу, са аутоматом и четири оквира муниције.
Крај приче јесте да су мој аутомат уништили приликом испитивања у фабрици „Застава”, да је директор „Заставе” Маринко Петровић патентирао аутомат М-92, врло сличан мом аутомату, али у калибру 7,62 мм и да је за то узео лепе паре.
А ја сам добио на поклон пиштољ ЦЗ-99. И тапшање по рамену...
Мирослав Лазански
објављено: 28.12.2013.
Како су ме, због калашњикова, хапсили Руси
Обећао сам пуковнику Јовановићу да ћу учинити све да му донесем из Авганистана тај један метак
Нисам хтео да испричам ову причу док је Михаил Тимофејевич Калашњиков био жив. У августу далеке 1989. отправник послова амбасаде СФРЈ у Авганистану господин Момчило Драшковић јавио ми је из Кабула да је председник Авганистана Наџибулах позитивно одговорио на молбу за интервју. Наиме, у Београду је требала да се одржи Конференција покрета несврстаних земаља, а Наџибулах је најавио долазак на ту конференцију.
Шта да поклоним председнику Авганистана као сувенир, монографију о Југославији, али и нешто „јаче”? Сетих се мог пријатеља заставника Ђуре из Генералштаба, он је „дужио” подрум Генералштаба, а у том подруму било је свакаквих дрангулија. Одлучио сам се за плакету са ликом маршала Тита. Док сам тако са Ђуром ишао ходницима Генералштаба, налетео сам на пуковника Михајла Јовановића, заменика начелника Управе пешадије. Питао ме је шта то носим и за кога, куда путујем.
„Фино, кад већ идеш у Авганистан, донеси ми само један метак калибра 5,45 мм. Мени као сувенир”, био је конкретан пуковник Јовановић.
„У чему је проблем са тим метком?” упитао сам га.
„Тајна совјетског метка калибра 5,45 мм је у сферичном баруту, тај калибар нема нико други у свету. Наши нешто покушавају са тим калибром, али некако килаво иде. Покушавамо да направимо наш аутомат са тим калибром ради извоза, но проблем нам је и лежиште тог метка.”
Обећао сам пуковнику Јовановићу да ћу као свестан патриота и као војник ЈНА учинити све да му донесем из Авганистана тај један метак.
Председник Авганистана Наџибулах примио ме је у Кабулу 23. августа 1989. Пре почетка интервјуа поклонио сам му монографију о нашој земљи и плакету са Титовим ликом. Одмах ме је заскочио питањем – где је и писмено образложење уз такву плакету? Како да му објасним да после Тита плакете у подруму дужи заставник Ђуро? Некако сам се извукао на војну бирократију у ЈНА.
Наџибулах се осмехнуо са „разумевањем”. На крају интервјуа упитао ме је шта он мени да поклони.
„Један метак калибра 5,45 мм, знате, ја сакупљам метке за колекцију.”
„Ваљда желите аутомат који испаљује ту муницију?”
„Да, заправо, ја обожавам такве ствари”, био сам скроман.
„Нема проблема, добићете то што волите.”
Следећег дана у југословенску амбасаду у Кабулу стигао је мали дрвени сандук у којем је био аутомат „калашњиков” АК-47М, серијски број 161823, и четири оквира са 120 метака, калибра 5,45 мм. И пропратно писмо на енглеском, фарси и дари језику да је реч о личном поклону председника Авганистана војнополитичком коментатору југословенског недељника „Данас”. Наша амбасада у Кабулу такође ми је издала сличну потврду.
Претпостављао сам да би на аеродрому у Ташкенту, где сам мењао совјетски војни транспортни авион за путнички авион „Аерофлота” до Москве, могло бити проблема, па сам из сваког оквира извадио по један метак и ставио у ципеле. Нема смисла да разочарам пуковника Јовановића. На аеродрому у Кабулу рендген није регистровао метке у ципелама. Дао сам АК-47М посади совјетског војног транспортног авиона с упутством да они то проследе посади авиона „Аерофлота”, којим сам настављао лет за Москву.
Уместо тога, они су на аеродрому у Ташкенту одмах позвали официре КГБ-а да ухапсе „терористу из Југославије”. И ови су дошли и привели ме у просторије КГБ-а. Никакве потврде нису помагале. Тек када сам извадио бројеве „Данаса” са мојим интервјуима са маршалима СССР-а, Ахромејевом, Куликовом и Јазовом, заједничке фотографије са њима, а то сам увек имао са собом на путу за Авганистан, официри КГБ-а су мало „омекшали” наступ. Ипак, одузели су ми аутомат и четири оквира муниције, али и питали где су још четири метка. Но, нису тражили да скинем ципеле.
Чим сам стигао у Москву, тадашњи наш војни изасланик пуковник Лоренцини одмах ме је упитао имам ли барем један метак. Значи, метак је био тражена роба, а ја нисам хтео да га ико други има пре мог пријатеља пуковника Јовановића. Наша амбасада у Москви одмах се нотом обратила Министарству спољних послова СССР-а „да се деблокира поклон председника Авганистана југословенском новинару и омогући пренос до Београда”. Помогао је око тога и мој пријатељ Сергеј Гришенка, па је министар унутрашњих послова СССР-а Борис Пуго лично потписао решење да ми се враћа АК-47М и да са поклоном могу да полетим за Београд. Сео сам у авион и одлетео за свој рачун у Ташкент да преузмем АК-47М, који су иначе официри КГБ-а звали и АКС-74.
На повратку, на московском аеродрому „Демодедово”, сачекао ме је конзул из наше амбасаде Обрад Копривица. Како да са аутоматом шетам по Москви?
Сутрадан, на аеродрому „Шереметјево” опет је било телефонског проверавања ко то носи аутомат, онда је и посада авиона ЈАТ-а била забезекнута, па ме још нико, ко је требало, на Сурчину није дочекао. А био је последњи дан Конференције несврстаних у Београду, пун аеродром полиције и специјалаца. Треба проћи рендген на излазу, са аутоматом и четири оквира муниције.
Крај приче јесте да су мој аутомат уништили приликом испитивања у фабрици „Застава”, да је директор „Заставе” Маринко Петровић патентирао аутомат М-92, врло сличан мом аутомату, али у калибру 7,62 мм и да је за то узео лепе паре.
А ја сам добио на поклон пиштољ ЦЗ-99. И тапшање по рамену...
Мирослав Лазански
објављено: 28.12.2013.

- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd