Vazduhoplovi
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Putuju svuda i uvek 

Re: Одг: Vazduhoplovi
To sam se I ja pitao, koja budala putuje, ali pun avion. Mozda su karte bile povoljnije? Za bivse sovjetske republike isla su I dva leta.... inace, ukupan saobracaj je bio prilicno redukovan.swemir napisao:Pa zar neko putuje i za novu godinu. Jel bio polu prazan avion
Steta sto nisi snimio
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
A ovo sa vatrometom je trebalo zaista doziveti, I koliko sam poludeo sto radim za Novaka, zbog ovog je vredelo.... dozivljaj koji se pamti. Cela posada je usla u kokpit, pogasili smo sva svetla I uzivali. U prizoru, mislim....
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Одг: Vazduhoplovi
Da neko ne pomisli nesto drugo.zuzazu napisao: pogasili smo sva svetla I uzivali. U prizoru, mislim....


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
http://www.pressonline.rs/info/hronika/ ... abiju.html
Avion prinudno sleteo na pistu u Abu Dabiju!
Avion Er Srbije erbas A 319 prinudno je sleteo na pistu u Abu Dabiju, nakon što je pilot kazao da na avionu postoji kvar. Putnici su za Beograd krenuli Etihadovim avionom, saznaje Pressonline!
Novi avion Er Srbije morao je prinudno da sleti na pistu u Abu Dabiju!
Naime, avion erbas A 319 sa aerodroma u Abu Dabiju redovnim letom je, po našem vremenu, za Beograd krenuo u sedam sati. Svega sat vremena nakon uzletanja pilot je putnike obavestio da postoji kvar na avionu, te da se vraćaju za Abu Dabi.
Tada je, priča za Pressonline putnik iz aviona, nastala panika.
- Ljudi su zaista bili uznemireni. Samo je sat vremena prošlo i morali smo da se vratimo nazad. Naravno, niko u tom trenutku nije verovao da je neki sitan kvar u pitanju, već nešto ozbiljno - govori naš sagovornik.
Nakon što je se avion Er Srbije uspešno spustio na pistu, putnicima je saopšteno da će se kvar otkloniti za 15 minuta. Pola sata nakon tog obaveštenja putnici su ipak napustili avion.
- Izašli smo iz aviona jer su ustanovili da se ipak radi o kvaru koji zahteva više vremena. Tri sata smo čekali na aerodromu, da bi nam kazali kako ipak za Beograd idemo Etihadovim avionom. Krenuli smo u 10.10 sati - dodaje naš sagovornik i putnik.
Etihadov avion sa putnicima na aerodrom "Nikola Tesla" treba da sleti oko 16 časova, opet po našem vremenu.
Avion Er Srbije trebalo je da u Beogradu bude u 11.30 sati.
Avion prinudno sleteo na pistu u Abu Dabiju!
Avion Er Srbije erbas A 319 prinudno je sleteo na pistu u Abu Dabiju, nakon što je pilot kazao da na avionu postoji kvar. Putnici su za Beograd krenuli Etihadovim avionom, saznaje Pressonline!
Novi avion Er Srbije morao je prinudno da sleti na pistu u Abu Dabiju!
Naime, avion erbas A 319 sa aerodroma u Abu Dabiju redovnim letom je, po našem vremenu, za Beograd krenuo u sedam sati. Svega sat vremena nakon uzletanja pilot je putnike obavestio da postoji kvar na avionu, te da se vraćaju za Abu Dabi.
Tada je, priča za Pressonline putnik iz aviona, nastala panika.
- Ljudi su zaista bili uznemireni. Samo je sat vremena prošlo i morali smo da se vratimo nazad. Naravno, niko u tom trenutku nije verovao da je neki sitan kvar u pitanju, već nešto ozbiljno - govori naš sagovornik.
Nakon što je se avion Er Srbije uspešno spustio na pistu, putnicima je saopšteno da će se kvar otkloniti za 15 minuta. Pola sata nakon tog obaveštenja putnici su ipak napustili avion.
- Izašli smo iz aviona jer su ustanovili da se ipak radi o kvaru koji zahteva više vremena. Tri sata smo čekali na aerodromu, da bi nam kazali kako ipak za Beograd idemo Etihadovim avionom. Krenuli smo u 10.10 sati - dodaje naš sagovornik i putnik.
Etihadov avion sa putnicima na aerodrom "Nikola Tesla" treba da sleti oko 16 časova, opet po našem vremenu.
Avion Er Srbije trebalo je da u Beogradu bude u 11.30 sati.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Nije prinudno ako je sleteo sa istim brojem delova sa kojim je uzleteo 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Uhvatio pilot deo koji je otpao pa je sumarno sve tu. 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Pogledah tekst u kome nema puno detalja o dogadjaju, i zatim otvorih T6 koji ekskluzivno donosi najnovije informacije iz sveta avijacije a pogotovo srpske.
Po obicaju, u desavanjima u AS, ni rec. Kada je trebalo pljunuti Jat oko pootpadalih srafova i ostalih stvari, tu je bio prvi.
Aviokompanije imaju obicaj da novinarima (ili wannabe novinarima) daju besplatne karte, pozivaju ih na prezentacije sa krkanlucima, mozda i placaju (to ne znam) a mali Perica zna odakle vetar duva....
U Jat-u je press sluzba imala pravo da svojim kolegama deli besplatne karte, dok su piloti kao u ostalom i svi drugi radnici placali 50% vrednosti karte obracunate po najvisoj tarifi (sto daje regularnu cenu karte po redovnoj tarifi).
Po obicaju, u desavanjima u AS, ni rec. Kada je trebalo pljunuti Jat oko pootpadalih srafova i ostalih stvari, tu je bio prvi.
Aviokompanije imaju obicaj da novinarima (ili wannabe novinarima) daju besplatne karte, pozivaju ih na prezentacije sa krkanlucima, mozda i placaju (to ne znam) a mali Perica zna odakle vetar duva....
U Jat-u je press sluzba imala pravo da svojim kolegama deli besplatne karte, dok su piloti kao u ostalom i svi drugi radnici placali 50% vrednosti karte obracunate po najvisoj tarifi (sto daje regularnu cenu karte po redovnoj tarifi).
Re: Vazduhoplovi
Imam jedno pitanje...
Sedim sa covekom i on kaze njegov prijatelj je postao pilot air srbije. Kako znam da mu je taj lik pilot vojnog aviona nije mi jasno kako moze vec da pilotira...
Prosao je neke psiho testove i sad ide u abu dhabi .
Kaze da u februaru pocinje da pilotira...
Zar je ovo moguce, ja mislim da prvo mora da polaze za airbus ko to placa srbija ili etihad ?.. pa tek posle da bude kopilot na komercijjalnim letovima godinu dve?.
Gresim li da bi postao pilot airbusa 319 treba dosta od vojnog pilota....
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sedim sa covekom i on kaze njegov prijatelj je postao pilot air srbije. Kako znam da mu je taj lik pilot vojnog aviona nije mi jasno kako moze vec da pilotira...
Prosao je neke psiho testove i sad ide u abu dhabi .
Kaze da u februaru pocinje da pilotira...
Zar je ovo moguce, ja mislim da prvo mora da polaze za airbus ko to placa srbija ili etihad ?.. pa tek posle da bude kopilot na komercijjalnim letovima godinu dve?.
Gresim li da bi postao pilot airbusa 319 treba dosta od vojnog pilota....
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Kako, pa vidi Air Italiju, tu se jos na poletanju vidi ko je dosao iz vojske 

Re: Vazduhoplovi
Nasi vojni piloti zavrsetkom Akademije ne dobijaju pilotsku dozvolu. Paradoksalno, ali je tako. Svakako to mogu da urade u privatnom aranzmanu, ako poloze odredjene ispite kao sto su npr. "Pravila i propisi". To je iz tog razloga sto oni ne ucestvuju u saobracaju.
U mnogim drzavnim kompanijama, npr. Lufthansa, vojni piloti nikada ne mogu postati piloti civilnog aviona. To je stvar internih propisa, i sigurno nije bez razloga.
Druge kompanije uzimaju bivse vojne pilote.
Kako je to regulisano u Air Serbia, ne znam. Ono sto znam je da skolovanje nije u Abu Dabiju, a da bi kolega delovao malko matoro i ako u konkursu nije postavljen limit u godinama. Takodje, jos nije pocela da leti ni prva grupa kapetana i kopilota koja je zapocela skolovanje negde u Septembru - Oktobru, a u avijaciji postoji tzv. Seniority List ili ti redosledna lista...
U mnogim drzavnim kompanijama, npr. Lufthansa, vojni piloti nikada ne mogu postati piloti civilnog aviona. To je stvar internih propisa, i sigurno nije bez razloga.
Druge kompanije uzimaju bivse vojne pilote.
Kako je to regulisano u Air Serbia, ne znam. Ono sto znam je da skolovanje nije u Abu Dabiju, a da bi kolega delovao malko matoro i ako u konkursu nije postavljen limit u godinama. Takodje, jos nije pocela da leti ni prva grupa kapetana i kopilota koja je zapocela skolovanje negde u Septembru - Oktobru, a u avijaciji postoji tzv. Seniority List ili ti redosledna lista...
Re: Vazduhoplovi
Ako zavrsi specalizaciju za 319 kad moze da pilotira... prvo mora biti pretposravljam kopilot par godina...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Cim se zavrsi type rating (ili specijalizacija, kako je zoves) moze da sedne u kokpit tog aviona.
AS posade se skoluju u Berlinu a ne u UAE.
Novoprimljeni kopiloti su poslati na ATR a ne direktno na Airbus, jer upgrade sa Boinga na Airbus vec cekaju piloti Jat zaposleni kad-ikad, te zbog toga sumnjam u ovu pricu.
I kopilot (prvi oficir) je pilot i ravnopravno upravlja avionom. A da postane kapetan (vodja vazduhoplova) direktno po ulasku u A.S. tesko da ce desi....
AS posade se skoluju u Berlinu a ne u UAE.
Novoprimljeni kopiloti su poslati na ATR a ne direktno na Airbus, jer upgrade sa Boinga na Airbus vec cekaju piloti Jat zaposleni kad-ikad, te zbog toga sumnjam u ovu pricu.
I kopilot (prvi oficir) je pilot i ravnopravno upravlja avionom. A da postane kapetan (vodja vazduhoplova) direktno po ulasku u A.S. tesko da ce desi....
Re: Vazduhoplovi
Da budem iskren i meni je klimava prica... zato sam i pitao...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk