Evo par slika, zona pozarnog zida je radjena sa ultra kvalitetnim celicima, tj 3 puta kvalitetnijim od visoko cvrstog celika.
Upucuje da je upravo to, zona od kriticnog znacaja na bezbednost vozila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Ovde bi verovatno moralo, samo je pitanje da li se ovakav posao uopste isplati raditi da bude OK odradjeno a ne zbudzeno. Mislim da je cela ta prica nastala kada je Dag rekao da pozarni lim ponovo tackasto zavaruju, na sta je krenula sumnja kako to ne drzi i sta ti ja znam. Nije bas sve sto se napravi u fabrici sveto pismo .
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ok
procitah sve postove
uzeo sam vauxhall(vectra c)2004g 2.0 dti
kod koga oterati da prepravi sve kako treba da nema posle neuspojava...
i koja je okvirno cena za to
poz zoran
trojanac napisao:Pozdrav Zorane. Odakle si?
Ja znam jedino za Dagovog drugara iz Zrenjanina, kome bi ostavio auto po preporuci.
Tapatalk with Desire 500
iz Mladenovca ali nije mi problem bilo gde kad je neko pouzdan i lepo radi svoj posao
jer ja posle treba da stavim zenu i decu u kola pa bas ne bih da razmisljam
poz