Pa nije neka razlika izmedju njega i slabijeg, svega 20 ks...ovaj 165 za 0.4s brze stize do 100 sto je zanemarljivo.Laki021 napisao:Ova motorizacija je sasvim korektna, ali ne bih savetovao nista ispod, ovo je neki minimum da auto bude to sto treba.
Mazda 6 2013
Re: Mazda 6 2013
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7803
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda 6 2013
Potrošnja?
Ako si jako visok, to za retrovizor je sasvim logično. Kontam da ti na većini kola to predstavlja problem. Što se ostatka preglednosti tiče, isti sam utisak stekao kada sam u nju seo. Doduše, ja je nisam vozio...
Ako si jako visok, to za retrovizor je sasvim logično. Kontam da ti na većini kola to predstavlja problem. Što se ostatka preglednosti tiče, isti sam utisak stekao kada sam u nju seo. Doduše, ja je nisam vozio...
Re: Mazda 6 2013
Trenutna potrosnja je za ovih 4500km 7.6l. Ovo je vecinom autoput. Sve u svemu super.
Cesto mi smeta retrovizor ali ovde je bas posebno izrazeno. On nije samo zalepljen na staklo vec i oko njega ima dosta plastike sa raznim senzorima i sl (pogledaj na prvoj slici vidi se)...
Cesto mi smeta retrovizor ali ovde je bas posebno izrazeno. On nije samo zalepljen na staklo vec i oko njega ima dosta plastike sa raznim senzorima i sl (pogledaj na prvoj slici vidi se)...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7803
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda 6 2013
Još jedno pitanje:
Da li možeš da je uporediš sa bembarom? Koliko zaostaje Mazda?
Da li možeš da je uporediš sa bembarom? Koliko zaostaje Mazda?
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 6 2013
Nadam se da mislis na BMW 3, a ne 2 i po puta skuplji 5 GT 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Mazda 6 2013
Sa kojom? Sa ovim mojim sadasnjim ne mogu, prosto ne mogu da ih poredim jer su dva totalno razlicita sveta. Ne u smislu da je Mazda losija, vec potpuno neke dve razlicite filozofije, kategorije, velicine i sl...
Sa prethodnim vec mogu. E90 se cini cvrscim u voznji, on odaje utisak kao da je izliven iz jednog komada metala, Mazda je takodje utegnuta ali ne odaje taj utisak. E90 daje malo vise povratnih informacija u voznji.
Opet i ovde imam problem sa poredjenjem ova dva auta, postoji ogroman generacijski jaz, ali ni motorizacija nije uporediva. Moj stari E90 trosi mnogo vise, povlaci osetno jace, upravljiviji je, ima manje mesta unutra (zapravo i spolja je manji), pregledniji je, muzika je slicna, neki materijali su bolji u E90 neki u Mazdi (koza je dosta bolja u BMW-u).
Nju bi pre trebao porediti sa F30, sto takodje mogu da uradim. Generalno BMW je ispred, ali ne sad nesto ne znam ni ja koliko, ova Mazda je vrlo vrlo korektan auto (dakle kavlitativno zaostaje znatno manje nego cenovno). U Mazdi, bar karavan cini mi se da ima nesto vise mesta. Sedista u BMW, bar ona sportska su udobnija. E sad opet pitanje je kako opremljenje modele gledamo, i dalje mislim da Mazda nema konkurenta za F30 320D sa automatskim menjacem, to je prosto nesto cemu Mazda ne moze da ponudi konkurenta. Medjutm ako bi poredio npr 318i sa sa rucnim menjacem naspram ove Mazde, nije velika razlika.
Sta mi se najvise svidja kod ove Mazde? Pa to sto je sve unutra nekako skladno i nemate utisak da su stedeli kako bi pojeftinili auto u odnosu na neki skuplji model. Npr, kada sednete u Skodu, vidite na 100 mesta da su pojedini delovi uradjeni kako su uradjeni da bi bilo jeftinije, ovde je ceo auto nekako izbalansiran i vrlo lepo uklopljen. Dakle kupujes ga zato sto ti se auto svidja takav kakav je, a ne zato sto je jeftinija verzija nekog Audi-a ili sl...
Sa prethodnim vec mogu. E90 se cini cvrscim u voznji, on odaje utisak kao da je izliven iz jednog komada metala, Mazda je takodje utegnuta ali ne odaje taj utisak. E90 daje malo vise povratnih informacija u voznji.
Opet i ovde imam problem sa poredjenjem ova dva auta, postoji ogroman generacijski jaz, ali ni motorizacija nije uporediva. Moj stari E90 trosi mnogo vise, povlaci osetno jace, upravljiviji je, ima manje mesta unutra (zapravo i spolja je manji), pregledniji je, muzika je slicna, neki materijali su bolji u E90 neki u Mazdi (koza je dosta bolja u BMW-u).
Nju bi pre trebao porediti sa F30, sto takodje mogu da uradim. Generalno BMW je ispred, ali ne sad nesto ne znam ni ja koliko, ova Mazda je vrlo vrlo korektan auto (dakle kavlitativno zaostaje znatno manje nego cenovno). U Mazdi, bar karavan cini mi se da ima nesto vise mesta. Sedista u BMW, bar ona sportska su udobnija. E sad opet pitanje je kako opremljenje modele gledamo, i dalje mislim da Mazda nema konkurenta za F30 320D sa automatskim menjacem, to je prosto nesto cemu Mazda ne moze da ponudi konkurenta. Medjutm ako bi poredio npr 318i sa sa rucnim menjacem naspram ove Mazde, nije velika razlika.
Sta mi se najvise svidja kod ove Mazde? Pa to sto je sve unutra nekako skladno i nemate utisak da su stedeli kako bi pojeftinili auto u odnosu na neki skuplji model. Npr, kada sednete u Skodu, vidite na 100 mesta da su pojedini delovi uradjeni kako su uradjeni da bi bilo jeftinije, ovde je ceo auto nekako izbalansiran i vrlo lepo uklopljen. Dakle kupujes ga zato sto ti se auto svidja takav kakav je, a ne zato sto je jeftinija verzija nekog Audi-a ili sl...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7803
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda 6 2013
Hvala!
Naravno da sam nisam mislio na poređenje sa GT-om. Znam da si svašta probao, imao si trojku, a između ostalog si verovatno imao uvid i u Floydovu novu, pa me je zanimalo poređenje. Više sam mislio na izradu i sam utisak o kolima, nego na motore...
Naravno da sam nisam mislio na poređenje sa GT-om. Znam da si svašta probao, imao si trojku, a između ostalog si verovatno imao uvid i u Floydovu novu, pa me je zanimalo poređenje. Više sam mislio na izradu i sam utisak o kolima, nego na motore...
Re: AW: Mazda 6 2013
Laki, brines me koliko postajes toleranatan prema ne-premiumima, posebno onih nize klase...da bar poredis sa VW-om pa da te covek razume 
Salu na stranu, Mazda jeste osetno veca od serije 3, C klase i sl.
Gesendet von meinem GT-I9505

Salu na stranu, Mazda jeste osetno veca od serije 3, C klase i sl.
Gesendet von meinem GT-I9505
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 6 2013
Ja vec pisah da je na mene enterijer ostavio utisak vece Honde Civic i to je to (nazalost), a da su mi VW CC, Audi A4 i BMW 3 (F30) dosta iznad...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dag81
- Postovi: 7529
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Mazda 6 2013
Pa naravno da su iznad. Zoom zoom bum kao sa svakom Mazdom u poslednjih 10ak godina i to prodje na polovini zivotnog veka.
Sto ne znaci da mi se ne svidjaju sve om3, 6, mx 5, ali da li bi bila moja kupovina siguran sam da ne.
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Sto ne znaci da mi se ne svidjaju sve om3, 6, mx 5, ali da li bi bila moja kupovina siguran sam da ne.
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Mazda 6 2013
"Mana" ove Mazde je što je ogroman auto, i ljudi sad od nje očekuju kvalitet 2,3x skupljih modela.
Dakle, mnogo je veća od konkurenata, fizički je u višoj srednjoj klasi, dok je cenom u srednjoj klasi (čak i nižoj srednjoj premijum klasi).
Žao mi je, ali ne može veličina E klase (možda i veća koji cm), oprema Lexusa LS, kvalitet A6 po ceni BMW 1.
Ipak je nerealno.
Sa druge strane, dobija se veliki i udoban auto, tih, i što je najbitnije NE krade se.
Dizajn je (barem u jačim paketima) slobodno mogu reći vrhunski, i mogu se kladiti da će u narednim godinama biti sve bolji. Auto izgleda kao malo jeftiniji Maserati. Zadnji deo je odlično rešen. Viđao sam u onoj njihovoj plavo/ljubičastoj sa belom/sivom/bež koja već kožom i većim felnama, za svaku pohvalu.
Mazda da hoće može napraviti kvalitetniji auto nego gore pomenute, ali je po toj ceni niko ne bi kupio.
Velika je šteta što se nisu više angažovali kada su pokretali svoj Premium brand "Amati", u svoje vreme izgledale su 10g novije od konkurencije. Bile su priče i o velikim kupeima sa zadnjom vučom...
Dakle, mnogo je veća od konkurenata, fizički je u višoj srednjoj klasi, dok je cenom u srednjoj klasi (čak i nižoj srednjoj premijum klasi).
Žao mi je, ali ne može veličina E klase (možda i veća koji cm), oprema Lexusa LS, kvalitet A6 po ceni BMW 1.
Ipak je nerealno.
Sa druge strane, dobija se veliki i udoban auto, tih, i što je najbitnije NE krade se.
Dizajn je (barem u jačim paketima) slobodno mogu reći vrhunski, i mogu se kladiti da će u narednim godinama biti sve bolji. Auto izgleda kao malo jeftiniji Maserati. Zadnji deo je odlično rešen. Viđao sam u onoj njihovoj plavo/ljubičastoj sa belom/sivom/bež koja već kožom i većim felnama, za svaku pohvalu.
Mazda da hoće može napraviti kvalitetniji auto nego gore pomenute, ali je po toj ceni niko ne bi kupio.
Velika je šteta što se nisu više angažovali kada su pokretali svoj Premium brand "Amati", u svoje vreme izgledale su 10g novije od konkurencije. Bile su priče i o velikim kupeima sa zadnjom vučom...
Pozdrav
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 6 2013
Samo jedan model radara, najstariji u upotrebi u HR (TraffiPatrol) ima problem sa Mazdom i njihov MUP to zna, tako da ne verujem da će biti problema.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- carov2
- Postovi: 4967
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mazda 6 2013
http://www.youtube.com/watch?v=SZMjbmlYSRM
Je l' provalio neko dokle se "vrti" ovaj dizelas u Mazdi? :trljamoci:
Je l' provalio neko dokle se "vrti" ovaj dizelas u Mazdi? :trljamoci: