Cene delova odredjuje uvoznik, svuda su iste cene, tako da ja tu nemam uticaja.
Vec sad ima mnogo jeftiniji delovi u aftermarketu, gde budu duplo jeftinije fakture, ali se stavljnjem aftermarket filtera odmah gubi garancija. Posle isteka garancije, moze slobodno sa tim filterima.
Realno, jesu vrhunski filteri, ali mislim da tu znak Isuzu pre svega nosi cenu.
Cena odrzavanja je u klasi svih pikapova konkurencije, kao i dzipova, ne racunam SUV segment.
Ujedno, opet ponavljam, pikap vozilo nije uopste za merenje sa putnickim ili SUV vozilom, to je robusna i radna masina, naspram cega su automobili igrackice..
S druge strane, to kosta, i naravno glavno pitanje je da li je to nekome potrebno..90% ovih vozila se uzima na kredit ili lizing na firmu, koja je u sistemu PDV, tako da jako retko imam zahtev da ga neko kupi kao fizicko lice, jer se ovde podrazumeva maltene da se PDV od 20% uopste ne racuna, vec da je odbitni.
Firmama je bitno da im ide mesecna lizing rata, jer ide u trosak poslovnanja, smanjuje dobit, svi troskovi se placaju..Tako da tih 6-7k evra koje ostave lizing kuci na petogodisnjem periodu zbog toga sto ga nisu uzeli za kes, vecini je vise nego prihvatljiv trosak.
Znaci, kad se odbaci razmisljanje o ovakvim tipovima vozila kao sto se misli pri putnickom, tek onda sve dodje do izrazaja.
U proseku, za vreme trajanja garancije, ti ces potrositi 1500 evra na redovne servise za 3 godine, a auto ce maltene do tada sebe otplatiti, i pride se ne kvari (na zalost servisera..
