Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Može da se to desi, ali nije sad tako jednostavno o tome govoriti, zavisi od dosta faktora
Re: Chip-tuning
Baš tako, ali sa čipom višestruko verovatnije.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nema dileme da je opterećenje veće, a koliko će se to odraziti zavisi i od tvoje vožnje i stanja istog. Može da bude zanemarljivo, a možeš i da ga sa'ranišstefanan napisao:I da li ima posledica,ako ima koje su odnosu na menjac/kvacilo/zamajac?
Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Što se manje potrošnje tiče, iako se to tako priča iskreno iz priča drugih ja to nisam baš shvatio kao uobičajenu pojavu. Sad ili više cepaju kola ili je nešto drugo

Re: Chip-tuning
Meni se na focusu smanjila potrošnja kod svakodnevne vožnje, kad sam ga više cepao, trošio je i više nego pre čipovanja
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
U početku nakon čipovanja sam imao utisak da manje troši.
Posle sam ustanovio da troši maltene u dlaku isto, što mi odgovara, jer sa istom potrošnjom imam mnogo bolje rezultate.
Naravno, pazim šta radim jer nema potrebe da gazim mašinu kad nije bitno i uništim kvačilo pre vremena. Čipovanje sam uradio radi bezbednog preticanja.
Prešao evo preko 45K sa čipom bez i najmanjeg problema.
Posle sam ustanovio da troši maltene u dlaku isto, što mi odgovara, jer sa istom potrošnjom imam mnogo bolje rezultate.
Naravno, pazim šta radim jer nema potrebe da gazim mašinu kad nije bitno i uništim kvačilo pre vremena. Čipovanje sam uradio radi bezbednog preticanja.
Prešao evo preko 45K sa čipom bez i najmanjeg problema.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Cuo sam za par slucajeva neuspesnog chip-tuning-a na Audi-ju (raspitivao sam se zbog svog pazara) - kvacilo je proklizavalo. Kao da je vec na "ivici".
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Chip-tuning
Toga se i plasim. Auto ce bolje da vuce na nizim obrtajima, terace da se gazi, sto nikako nije dobro.
Probacu, pa nek ide zivot
Sent from my LG mobile
Probacu, pa nek ide zivot

Sent from my LG mobile
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Ako se cip tjuning uradi kako valja i kod nekog ko ce to valjano odraditi, ne bi trebalo da imas problema.Naravno, auto bi trebalo da je u dobrom stanju i svi sklopovi da su optimalnk.
E sad, ako ces se izzivljavati, i auto bez cipa ce ti otici dodjavola.
Ja evo guram preko 45 (sad pogledah, tacno 51,000 km) i nemam nikakvih problema a vozi se i po gradu i po autoputu, bez selekcije. Jedino sto se prema autu po asam kao da je moj
Ali ga ni ne stedim preterano, kad mi zatreba, nagazim ga bez mnogo milosti, mada to nije cesto i najvise prilkom preticanja i uzbrdo, tada koristim pun potencijal za to kratko vreme,
Ako ces ga gaziti na niskim obrtajima i visokim prenosima, onda jbg...
E sad, ako ces se izzivljavati, i auto bez cipa ce ti otici dodjavola.
Ja evo guram preko 45 (sad pogledah, tacno 51,000 km) i nemam nikakvih problema a vozi se i po gradu i po autoputu, bez selekcije. Jedino sto se prema autu po asam kao da je moj

Ali ga ni ne stedim preterano, kad mi zatreba, nagazim ga bez mnogo milosti, mada to nije cesto i najvise prilkom preticanja i uzbrdo, tada koristim pun potencijal za to kratko vreme,
Ako ces ga gaziti na niskim obrtajima i visokim prenosima, onda jbg...
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Chip-tuning
U kakvom ti je stanju turbina? Kontam da jos uvek nije radjena, ali nije vise to tako mlad auto, tako da misli i na nju.Milos_kg napisao:Toga se i plasim. Auto ce bolje da vuce na nizim obrtajima, terace da se gazi, sto nikako nije dobro.
Probacu, pa nek ide zivot
Sent from my LG mobile
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Chip-tuning
Iskren da budem, nemam pojma, nisam proveravao.Kuzmanovic napisao:U kakvom ti je stanju turbina? Kontam da jos uvek nije radjena, ali nije vise to tako mlad auto, tako da misli i na nju.

Sto bi se pravio englez, provericu kad crkne

---------------------
@codemaker
Ja sam programer junior, od prve plate sam poceo da stedim za auto, i bile su vaskolike muke skupiti i isplatiti ga pored svih ostalih drazi koje su mi se nudile

To je ono sto me sprecava da se (konstantno) izivljavam nad autom, i da se prema njemu ophodim bas onako kako on voli


Ne bi trebalo da bude promene u nacinu koriscenja, mada ne bih smeo da obecam dok ne probam

--------------------
@trojanac
Ako je meni bilo upuceno, sl. vikenda idem za Bg, pa sam planirao u Bg-u da odradim odmah dok sam kod sestre. Imam jos dovoljno vremena da razmislim, nije iskljuceno i da odustanem, mada sam vrlo tezak kad nesto zacrtam

1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Chip-tuning
Imas u bobosportu odlicnu akciju sad u januaru. Sa merenjima pre i nakon chipovanja. Tako da grafik ti kaze kako stoje stvari.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32199
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Kontaktiraj Markonija, on je cipovao Alteu skoro.
Tapatalk with Desire 500
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Mladji referentMilos_kg napisao:Ja sam programer junior

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Chip-tuning
Evo informacija od mene vezanih za chiptuning.... Dakle u pitanju je moja Altea XL 1.9 TDI PD 105.
Izmerena snaga pre/posle cipa:
98 KS / 129 KS
Izmeren obrtni moment pre/posle cipa:
235 Nm / 308 Nm
Evo i dijagrama...

Izmereno ubrzanje pre/posle cipa od 60-90 km/h u 3. stepenu prenosa:
5.4 sek. / 3.6 sek.
Izmereno ubrzanje pre/posle cipa od 80-120 km/h u 4. stepenu prenosa:
11.2 sek. / 7.4 sek.
Masa auta je na oba merenja bila ista, gorivo isto, spoljna temperatura ista, oba puta bez vetra. Svako ubrzanje je mereno minimum 4 puta, i izvucena je srednja vrednost.
Ubrzanja merena GPSom VBOX Sport.
Auto je cipovan u BoboSportu u Smederevu, u saradnji sa slovenackom firmom Tunerc.
Inace auto je proban sa Toledom 2.0 TDI 140 KS (identicna masa), i zakljucili smo da idu isto, cak je u nekom opsegu Altea za nijansu brza.
Izmerena snaga pre/posle cipa:
98 KS / 129 KS
Izmeren obrtni moment pre/posle cipa:
235 Nm / 308 Nm
Evo i dijagrama...

Izmereno ubrzanje pre/posle cipa od 60-90 km/h u 3. stepenu prenosa:
5.4 sek. / 3.6 sek.
Izmereno ubrzanje pre/posle cipa od 80-120 km/h u 4. stepenu prenosa:
11.2 sek. / 7.4 sek.
Masa auta je na oba merenja bila ista, gorivo isto, spoljna temperatura ista, oba puta bez vetra. Svako ubrzanje je mereno minimum 4 puta, i izvucena je srednja vrednost.
Ubrzanja merena GPSom VBOX Sport.
Auto je cipovan u BoboSportu u Smederevu, u saradnji sa slovenackom firmom Tunerc.
Inace auto je proban sa Toledom 2.0 TDI 140 KS (identicna masa), i zakljucili smo da idu isto, cak je u nekom opsegu Altea za nijansu brza.