
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Auuuu, nemačka nameštaljka... Ko bi rekao 
http://www.dw.de/da-li-je-golf-zaista-n ... 44-html-cb
Da li je Golf zaista najomiljeniji?
Da se u potpunosti ne može verovati čak ni najvećem nemačkom Auto-moto klubu (ADAC), koji ispituje, na primer, popularnost pojedinih automobila ili testira puteve i tunele, potvrđuje i najnoviji slučaj manipulacije.
Ono što trenutno dopire do javnosti, nemačkom auto-moto klubu ADAC baš i ne služi na čast. Dosadašnji šef i glavni i odgovorni urednik časopisa „Svet motora“ (ADAC Motorwelt)“, Mihael Ramšteter godinama je „frizirao“ brojke učesnika u anketama na temu „Najomiljeniji automobil među nemačkim vozačima“. To je u međuvremenu potvrdio i direktor ADAC-a Karl Obermair nemačkim novinama „Zidojče cajtung“. Sam Ramšteter je, međutim, priznao da nije „frizirao“ brojke samo za prošlu, već je broj učesnika u anketama izmislio i tokom proteklih godina. Osim njega lično, niko o svemu tome nije imao pojma, navode u ADAC-u. „Ramšteter je preuzeo punu odgovornost, a naš Klub će sada pokrenuti istraživanje o ispravnosti izbora proteklih godina“, rekao je Obermair.
ADAC pomaže kada se dogodi kvar ili neka nesreća
Međutim, upravo bi to naknadno ispitivanje moglo da bude veoma teško. Naime, veliki deo statistike je, nakon objavljivanja imena najomiljenijeg automobila u Nemačkoj i dodele nagrade, uništen. Prevara je zato i mogla toliko dugo da ostane neotkrivena jer je, navodno, Ramšteter bio jedini koji je imao pristup podacima, odnosno, izbornim listićima.
Katastrofa za odnose s javnošću
ADAC se sada nalazi pred krizom poverenja i to ne toliko zbog prevare s brojem učesnika u anketama, već pre svega zbog toga što suviše kasno priznaje manipulacije. Najveći nemački klub generalno (19 miliona članova), u početku se branio od napada i optuživao one koji su objavili te informacije da šire neistine.
Nemački „Zidojče cajtung“ je još u utorak prošle nedelje (14.1), pozivajući se na interna dokumenta, objavio da su brojke učesnika u anketi za 2013. godinu bile povećavane. U četvrtak (16.1.) se zatim oglasio Obermair koji je izjavio da je reč o „neistinama“.
Savezni ministar saobraćaja Aleksander Dobrint
Prema informacijama spomenutog dnevnika, u glasanju za najomiljeniji automobil 2013. godine za pobednika (Folksvagen Golf) glasalo je samo 3.409 osoba, dok je ADAC objavio da je za njega glasalo 34.299 osoba. ADAC je naveo da je u glasanju učestvovalo ukupno 290.000 članova Kluba, dok ih je u stvarnosti najverovatnije bilo oko 76.000. ADAC sada ističe da je „friziran“ samo broj glasova, ali ne i poredak odabranih automobila, i da se to odnosi samo na kategoriju najomiljenijeg automobila, a nikako na preostalih osam kategorija nagrade „Žuti anđeo“ (Gelber Engel).
Kako povratiti poverenje?
U međuvremenu, od ADAC-a objašnjenje zahtevaju i mnogi političari, kao i saobraćajni stručnjaci. Savezni nemački ministar saobraćaja Aleksander Dobrint na primer, tom Klubu savetuje da što pre povrati izgubljeno poverenje i to tako što će odgovoriti na pitanja koja su još uvek otvorena. „ADAC sada mora sve karte da stavi na sto“, rekao je Dobrint.
Član stranke Zelenih, Anton Hofrajter izjavio je da „ovakav auto-moto klub, sa gotovo 19 miliona članova, uopšte ne sme da dozvoli sebi jednu takvu prevaru“. „S obzirom na toliki broj članova, ADAC snosi veliku javnu odgovornost. To se ne odnosi samo na izbor najomiljenijeg automobila u Nemačkoj, već pre svega na sprečavanje pokušaja političkog uticanja na Klub“, dodao je Hofrajter.
Manipulacije i kod testiranja tunela i puteva?
Da li je Golf zaista najomiljeniji automobil u Nemačkoj?
Ono što je posebno problematično u celoj priči jeste, kako kaže Ferdinand Dudenhefer sa Univerziteta Duisburg-Esen, da te manipulacije s rezultatima izbora za najomiljeniji automobil bacaju senku i na druge testove i statistike. „Sada se moraju ispitati i testiranja tunela, statistike saobraćajnih nesreća i dr“, navodi Dudenhefer. Prema mišljenju tog stručnjaka za saobraćaj, očigledno je da je kompletan sistem ADAC-a loš, budući da nema kontrolnih mehanizama kao i generalno pravila kada je reč o rukovođenju tog auto-moto kluba.
Ovih dana oglasio se i koncern „Folksfagen“ zahtevajući konkretna objašnjenja. „Mi ADAC-u želimo, naravno, prvo da pružimo šansu da razjasni celu situaciju i tek onda ćemo da odlučimo kako dalje. Još uvek smo uvereni da je Golf u Nemačkoj najomiljeniji automobil, ali svejedno je pod znakom pitanja koliko je ta nagrada uopšte više vredna“, izjavio je portparol koncerna „Folksvagen“ u Volfsburgu.

http://www.dw.de/da-li-je-golf-zaista-n ... 44-html-cb
Da li je Golf zaista najomiljeniji?
Da se u potpunosti ne može verovati čak ni najvećem nemačkom Auto-moto klubu (ADAC), koji ispituje, na primer, popularnost pojedinih automobila ili testira puteve i tunele, potvrđuje i najnoviji slučaj manipulacije.
Ono što trenutno dopire do javnosti, nemačkom auto-moto klubu ADAC baš i ne služi na čast. Dosadašnji šef i glavni i odgovorni urednik časopisa „Svet motora“ (ADAC Motorwelt)“, Mihael Ramšteter godinama je „frizirao“ brojke učesnika u anketama na temu „Najomiljeniji automobil među nemačkim vozačima“. To je u međuvremenu potvrdio i direktor ADAC-a Karl Obermair nemačkim novinama „Zidojče cajtung“. Sam Ramšteter je, međutim, priznao da nije „frizirao“ brojke samo za prošlu, već je broj učesnika u anketama izmislio i tokom proteklih godina. Osim njega lično, niko o svemu tome nije imao pojma, navode u ADAC-u. „Ramšteter je preuzeo punu odgovornost, a naš Klub će sada pokrenuti istraživanje o ispravnosti izbora proteklih godina“, rekao je Obermair.
ADAC pomaže kada se dogodi kvar ili neka nesreća
Međutim, upravo bi to naknadno ispitivanje moglo da bude veoma teško. Naime, veliki deo statistike je, nakon objavljivanja imena najomiljenijeg automobila u Nemačkoj i dodele nagrade, uništen. Prevara je zato i mogla toliko dugo da ostane neotkrivena jer je, navodno, Ramšteter bio jedini koji je imao pristup podacima, odnosno, izbornim listićima.
Katastrofa za odnose s javnošću
ADAC se sada nalazi pred krizom poverenja i to ne toliko zbog prevare s brojem učesnika u anketama, već pre svega zbog toga što suviše kasno priznaje manipulacije. Najveći nemački klub generalno (19 miliona članova), u početku se branio od napada i optuživao one koji su objavili te informacije da šire neistine.
Nemački „Zidojče cajtung“ je još u utorak prošle nedelje (14.1), pozivajući se na interna dokumenta, objavio da su brojke učesnika u anketi za 2013. godinu bile povećavane. U četvrtak (16.1.) se zatim oglasio Obermair koji je izjavio da je reč o „neistinama“.
Savezni ministar saobraćaja Aleksander Dobrint
Prema informacijama spomenutog dnevnika, u glasanju za najomiljeniji automobil 2013. godine za pobednika (Folksvagen Golf) glasalo je samo 3.409 osoba, dok je ADAC objavio da je za njega glasalo 34.299 osoba. ADAC je naveo da je u glasanju učestvovalo ukupno 290.000 članova Kluba, dok ih je u stvarnosti najverovatnije bilo oko 76.000. ADAC sada ističe da je „friziran“ samo broj glasova, ali ne i poredak odabranih automobila, i da se to odnosi samo na kategoriju najomiljenijeg automobila, a nikako na preostalih osam kategorija nagrade „Žuti anđeo“ (Gelber Engel).
Kako povratiti poverenje?
U međuvremenu, od ADAC-a objašnjenje zahtevaju i mnogi političari, kao i saobraćajni stručnjaci. Savezni nemački ministar saobraćaja Aleksander Dobrint na primer, tom Klubu savetuje da što pre povrati izgubljeno poverenje i to tako što će odgovoriti na pitanja koja su još uvek otvorena. „ADAC sada mora sve karte da stavi na sto“, rekao je Dobrint.
Član stranke Zelenih, Anton Hofrajter izjavio je da „ovakav auto-moto klub, sa gotovo 19 miliona članova, uopšte ne sme da dozvoli sebi jednu takvu prevaru“. „S obzirom na toliki broj članova, ADAC snosi veliku javnu odgovornost. To se ne odnosi samo na izbor najomiljenijeg automobila u Nemačkoj, već pre svega na sprečavanje pokušaja političkog uticanja na Klub“, dodao je Hofrajter.
Manipulacije i kod testiranja tunela i puteva?
Da li je Golf zaista najomiljeniji automobil u Nemačkoj?
Ono što je posebno problematično u celoj priči jeste, kako kaže Ferdinand Dudenhefer sa Univerziteta Duisburg-Esen, da te manipulacije s rezultatima izbora za najomiljeniji automobil bacaju senku i na druge testove i statistike. „Sada se moraju ispitati i testiranja tunela, statistike saobraćajnih nesreća i dr“, navodi Dudenhefer. Prema mišljenju tog stručnjaka za saobraćaj, očigledno je da je kompletan sistem ADAC-a loš, budući da nema kontrolnih mehanizama kao i generalno pravila kada je reč o rukovođenju tog auto-moto kluba.
Ovih dana oglasio se i koncern „Folksfagen“ zahtevajući konkretna objašnjenja. „Mi ADAC-u želimo, naravno, prvo da pružimo šansu da razjasni celu situaciju i tek onda ćemo da odlučimo kako dalje. Još uvek smo uvereni da je Golf u Nemačkoj najomiljeniji automobil, ali svejedno je pod znakom pitanja koliko je ta nagrada uopšte više vredna“, izjavio je portparol koncerna „Folksvagen“ u Volfsburgu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2015 Lincoln Navigator




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ajoj gadosti... Tranformer, Bumblebee mozda?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Folksvagen najavio "polo R" sa 250KS
Folksvagenov "golf R" će izgleda dobiti mlađeg brata, "polo R" koji će po navodima imati pogon na svim točkovima i 2.0-litarski četvorocilindrični turbo motor sa 250KS.
Iako nisu objavljene zvanične informacije, veruje se da bi "polo R" mogao biti predstavljen na Salonu u Ženevi
Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi manje od 6 sekundi, dok će maksimalna brzina biti ograničena na 250 km/h.
U paketu će biti i "4Motion" pogon na sva četiri točka, sportski podešeno ogibljejnje, novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, par novih aerodinamičkih dodataka, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.
http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/436819 ... R-sa-250KS
http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... ive-review

Folksvagenov "golf R" će izgleda dobiti mlađeg brata, "polo R" koji će po navodima imati pogon na svim točkovima i 2.0-litarski četvorocilindrični turbo motor sa 250KS.
Iako nisu objavljene zvanične informacije, veruje se da bi "polo R" mogao biti predstavljen na Salonu u Ženevi
Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi manje od 6 sekundi, dok će maksimalna brzina biti ograničena na 250 km/h.
U paketu će biti i "4Motion" pogon na sva četiri točka, sportski podešeno ogibljejnje, novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, par novih aerodinamičkih dodataka, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.
http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/436819 ... R-sa-250KS
http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... ive-review

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
pa vec imaju polo R koliko ce puta da ga najavljuju????
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Audi Q7 Style i Sport.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nema polo R.kapor napisao:pa vec imaju polo R koliko ce puta da ga najavljuju????
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... -pictures/
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... LSO_EXPORT
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... LSO_EXPORT
Poslednja izmena od kapor u 23 Jan 2014, 18:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije to isti R
Ovaj WRC ce verovatno biti u ogranicenoj seriji.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije sija nego vrat.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Geza napisao:Navigator, nastavak.
Ja ipak vise volim MAN.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Toyota was world’s largest carmaker in 2013, managed to sell 9.98M units
GM came in second with 9.71M
Toyota has managed to maintain the world's largest automaker title in 2013 after selling no less than 9.98 million cars.
In 2012 they regained the auto sales crown by selling 9.75 million cars while in 2013 they were able to increase the sales figure by two percent to 9.98 million units. GM's sales rose by four percent but it still wasn't enough as they delivered 9.71 million cars. They were followed by Volkswagen which gave a rounded figure of 9.7 million units, with detailed results to be provided until March 13.
Toyota originally estimated they would sell more than 10 million cars in 2013, thus becoming the first automaker to reach this milestone ever. For the calendar year 2014 Toyota is estimating they will be able to deliver 10.32 million cars.
It is important to mention that all of Toyota's figures also include sales of Lexus and Scion models, as well as Daihatsu and Hino trucks.
Source: autonews.com
GM came in second with 9.71M
Toyota has managed to maintain the world's largest automaker title in 2013 after selling no less than 9.98 million cars.
In 2012 they regained the auto sales crown by selling 9.75 million cars while in 2013 they were able to increase the sales figure by two percent to 9.98 million units. GM's sales rose by four percent but it still wasn't enough as they delivered 9.71 million cars. They were followed by Volkswagen which gave a rounded figure of 9.7 million units, with detailed results to be provided until March 13.
Toyota originally estimated they would sell more than 10 million cars in 2013, thus becoming the first automaker to reach this milestone ever. For the calendar year 2014 Toyota is estimating they will be able to deliver 10.32 million cars.
It is important to mention that all of Toyota's figures also include sales of Lexus and Scion models, as well as Daihatsu and Hino trucks.
Source: autonews.com

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije da sam pristrasan, ali Renault je ovo (4Control) imao pre nekoliko godina. A ovi to predstavljaju kao da je najnovija inovacija za koju se nikad nije culo do sad.
http://www.youtube.com/watch?v=UjuUtKYT6jQ

http://www.youtube.com/watch?v=UjuUtKYT6jQ