Cestitam ti i ja na novom BMWu. Mislim da je to sjajan izbor, super kombinacija za grad i za putovanje. Inace automatski menjac svi hvale kao nesto savrseno. Jos ako je boja metalik bela, sa njom sam se odusevio...
U NL se cipuje samo sa box-om, i to verzija 142konja od 355eura, vise varjanti... Nisu jos otkljucali kompjuter, tako kazu na vise mesta..
Odnos bmw 3ke i audia 4 je 5 : 1 u Holandiji a kod bmw 5 i audija 6 taj odnos je jos veci. Mada je NL trziste generalno ludo za BMWima
• 8 vazdušnih jastuka 6 napred (za vozača i suvozača: prednji, bočni, za glavu), 2 pozadi
• Unutrašnjost – štof „Move“
• Unutrašnje lajsne ¨Satin Silver matt“
• Manuelni menjač sa 6-stepeni prenosa
• Kompjuter na instrument-tabli (vreme, prosečna potrošnja, prosečna brzina, temperatura sa zvučnim upozorenjem za led i moguća kilometraža sa količinom goriva u rezervoaru)
• Elektronski kontrolni sistemi : ABS, DTC, DSC
• Branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15km/h napred i pozadi
• Runflat gume
• Runflat indikator
• Automatska Start/Stop funkcija
• Driving experience prekidač sa ECO PRO modom
• Indikator za promenu brzina
• Zadnja svetlosna grupa sa LED tehnologijom
• Follow-me-home funkcija
• Svetla za maglu napred i pozadi
• ISOFIX priključak za dečije sedište na zadnjoj klupi
• Nasloni za glavu na svim sedištima sa mehaničkim podešavanjem visine
• Sedišta vozača i suvozača podesiva po visini i dubini, podešavanje nagiba sedišta
• Mehaničko podešavanje volana po visini i dubini
• Kožni volan
• Multifunkcije na volanu
• Automatski klima uređaj sa jednom zonom
• Centralno zaključavanje sa daljinskom kontrolom
• Radio BMW Professional sa 6 zvučnika, monitorom od 6.5” i iDrive kontrolerom
• Električni podizači prozora napred i pozadi
• Keyless startovanje motora bez ključa
• Kodirana brava volana (elektronski imobilizator IV generacije)
• AUX-In konekcija
• Utičnica od 12V na centralnoj konzoli
• Električno podešavanje retrovizora
DODATNA OPREMA:
• 300 Boja “Alpine white”
• BDAT Unutrašnjost štof „Move“ Anthracite
• 205 Automatski menjač
• 216 Servotronic
• 249 Multifunkcije na volanu
• 255 Sportski kožni volan
• 258 Runflat gume
• 2FH 16’’ Alu. Felne V-spoke style 390
• 2PA Sigurnosni šrafovi za točkove
• 320 Bez oznake modela
• 423 Patosnice od velura
• 441 Paket za pušače
• 4AE Klizni naslon za ruku
• 4CG Unutrašnja lajsna Satin Silver matt
• 502 Sistem za intenzivno pranje farova
• 508 Parking senzori prednji i zadnji
• 520 Svetla za maglu
• 521 Senzori za kišu
• 522 Xenon svetla
• 534 Automatska klima sa dve zone
• 544 Tempomat sa kočionom funkcijom
• 6NH Hands-free sa USB-om
• 6WA Instrument tabla sa dodatnim sadržajem
Lepo si ga sklopio, jedino kada vec dajes toliko para i porucujes nov mislim da je steta uzeti najslabiji motor koji ide za 11s do 100, sto je bas onako ponizavajuce za BMW.
I ako mozes uzmi rezervni tocak a izbaci RunOnFlat gume, koji ce ti to.
Mislim da je kod BMW-a jako izrazena jedna stvar, mnogo vise nego kod Mercedesa i Audija.
NIkako ali nikako ne bih kupio nov BMW sa osnovnim sedistima.
Cak i na starijim modelima neverovatno ocajno izgledaju, kod novih mi je to nemoguce i da zamislim.
Drugar ima 2 e46.
kupe u nekoj ok opremi sa obicnim sedistima, i karavan sa M komplet paketom, i spolja i unutra. Bukvalno kao dva razlicita auta da vozis. Od izgleda, preko udobnosti, drzanja u krivinama... Vrede svakog evra.