C ili D segment, oko 10k eura
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Tako je zapala mi je ta iz ZR koja je kupljena kod Petrovica ali mu je cena sumanuta.Druga koja mi je zapla bila je sa 94000 km twin turbo i jutros je nema na oglasima.Ima samo jedna ali 2009 godiste koju mi nesto ne hvata oko.Ne zurim nigde iovako idem van zemlje a ova prodaja/kupovina mi dodje sada kao zajebancija.Delta mi se u tim visokim paketima bas svidja.Nikada je nisam vozio niti se vozio.Jedino sto znam po recima majstora da je uzasno jeftina po pitanju svega.Kao za inat nigde u NS nijedna Delta da odem da bacim pogled.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Pa ova 2.4 jtd ima bas izdasne performanse. Ja mislio da je to nesto VAUUU 

Brzine idu u H-a !!!




- carov2
- Postovi: 4940
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Da odgovorim pa da zavrsimo sa ovom pricom. Neko je izgovorio da je 2.4 motor los izbor, sto apsolutno nije tacno. Ja sam se potom osvrnuo na to da ako se nekom bas svidja 159-ka, i zeli da ide kao sto i izgleda da je 2.4 motor najbolji izbor, jer ima najbolji odnos ulozene pare/dobijena snaga. I to je sve. Znaci, najbolji izbor za nekoga koji zeli snaznu 159 bez kompromisa u vidu cene registracije i nesto vece potrosnje. Takodje ima i najbolji potencijal za tjuning, naravno poredim ga sa 1.9 i sa 2.0, i to je prednost koju sam samo naveo i nema potrebe prosirivati tu pricu.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Remap i 1.9 i 2.4 dodaje 30ks, što je procentualno veća dobit na 1.9. Na žalost nisam bio u prilici da žestoko provozam 2.4, ali ko jeste imao je mlak utisak, i to isti ljudi koji su zinuli kad su probali moj 1.9 dok je bio nasviran. Okej, i 2.4 može da se remapira i to su onda ozbiljne performanse, ali i dalje će biti teža napred, trošiće značajno više, a redovno održavanje i registracija su 2x skuplji. Ne ostane puno pluseva onda na strani 5-cilindraša.
Što ne znači da ne treba uzeti 159tku sa tim motorom ako naleti baš dobar primerak. Ja bih ga uzeo bez dileme, ali ne bih sužavao izbor na njega.
Delta je zanimljiva, ali to je potpuno druga neka priča u odnosu na 159. Ne bih ih stavljao u isti koš.
Tapatalk 4
Što ne znači da ne treba uzeti 159tku sa tim motorom ako naleti baš dobar primerak. Ja bih ga uzeo bez dileme, ali ne bih sužavao izbor na njega.
Delta je zanimljiva, ali to je potpuno druga neka priča u odnosu na 159. Ne bih ih stavljao u isti koš.
Tapatalk 4
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
nidzo to znam,Delta je luksuzniji C segment i tako ju je Lanca i pozicionirala a po dimenzijama je prelaz izmedju C i D nesto slicno ko i Oktavija.No da ne sirim pricu.Ima li neko neko konkretno misljenje ili da trazim pomoc na drugom mestu.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Samo napred ako ti se sviđa. Enterijer je super, eksterijer se meni sviđa, pogotovo u 2 boje. Mehanika je najsličnija Bravu, mada ne znam koje su tačno razlike. Ne verujem da je skupa za održavanje.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Milose jel vec menjas Alfu?
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
razmisljam u svim pravcima,Delta mi se svidja a nigde prilike da je bolje pogledam.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Одг: C ili D segment, oko 10k eura
Alfa strasvena je to ljubav ali nije za ozbiljniju vezu...
Moze te ostaviti iznenada pa bolje ti nju ostavi...
Kurva je to prevrtljiva.
Slomi srce kao od stakla...
:D
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Moze te ostaviti iznenada pa bolje ti nju ostavi...
Kurva je to prevrtljiva.
Slomi srce kao od stakla...

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
ma nije bas tako,gledao sam i citao knjigu Da vincijev kod pre par dana i odlicno znate da se Delta u istom pojavila.Uostalom za svoj prvi auto Mini sam se odlucio posle kultnog Italia job sa Majkl Kejnom u gl.ulozi.Dajte bre nesto bar o Delti,nije valjda bas tolika egzotika.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ja mogu da kazem da sam se skoro vozio u jednoj Delti. Ima prostora, lepo vuce,prelep auto po meni. Nisam odusevljen prostorom za glavu pozadi. Evo linka primerka u kom sam se vozio.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... win_turbo/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... win_turbo/
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
to je bila jedna od dve twin turbo koji su bili na oglasima.Aco da li je bucna,znas li mozda na koliko se obrtaja vrti pri 120/140/160 km/h

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Одг: C ili D segment, oko 10k eura
Doco nemoj onda gledati ko to tamo peva jer nista ne znamo ni o ceskim autobudima:mrgreen:
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Pa sad, ne mogu reci nista vise jer smo se vozali po Obrenovcu. Mozda zna nestvo vise drug Pantic 

- carov2
- Postovi: 4940
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Sve je to ok, svako ima pravo na neke svoje preferencije, problem u svemu tome je sto si ti izjavio da je taj motor "bulja"...nidza napisao:Remap i 1.9 i 2.4 dodaje 30ks, što je procentualno veća dobit na 1.9. Na žalost nisam bio u prilici da žestoko provozam 2.4, ali ko jeste imao je mlak utisak, i to isti ljudi koji su zinuli kad su probali moj 1.9 dok je bio nasviran. Okej, i 2.4 može da se remapira i to su onda ozbiljne performanse, ali i dalje će biti teža napred, trošiće značajno više, a redovno održavanje i registracija su 2x skuplji. Ne ostane puno pluseva onda na strani 5-cilindraša.
Što ne znači da ne treba uzeti 159tku sa tim motorom ako naleti baš dobar primerak. Ja bih ga uzeo bez dileme, ali ne bih sužavao izbor na njega.
Tapatalk 4

