Odmah sam našao odgovarajuću poziciju. Iako je sve "natrpano" oko vozača i na prvi pogled deluje da je skučeno, pogotovo u odnosu na moj Civic, kad se vozač smesti, ima sasvim dovoljno mesta u svim pravcima. Jedino mi je prilikom ulaska i izlaska nekako tesno, ali čim se sedne, sve je na svom mestu. Na izloženom primerku u salonu sam nameštao sedište kako mi odgovara, malo više unazad, a jedan gospodin je seo iza mene pa sam ga pitao ima li mesta. Naravno, ima sasvim dovoljno mesta, što je karakteristika i starijih generacija. Prtljažnik je ogroman, još kad se iskoristi duplo dno jer nema rezervni točak, može da stane baš dosta stvari. To sam i očekivao, ali kad sam video uživo koliko je to prostora, shvatio sam da je više nego što sam očekivao. Što se tiče materijala u unutrašnjosti, sedišta mi izgledaju baš udobna i od finog materijala. Sve ostalo što sam dodirnuo je za neke moje standarde više nego dobro. Možda ima poneki detalj koji je problematičan, ali ja nisam primetio. Volan mi se posebno svideo, baš je prijatan na dodir.
Nakon što sam se smestio u test vozilo, ključ ubacim u bravu i pogledam okolo, nema START dugmeta.



Dovoljno je pregledan napred i sa strane, uz pomoć retrovizora. Pozadi jeste malo nezgodno mada je to i stvar navike, ali se u principu dovoljno vidi. U povratku, prilikom parkiranja sam pratio kameru i bez problema uparkirao baš kako treba. Definitivno dobra stvar. Ono što mi je malo zasmetalo je nedovoljna zaštita od svetlosti info displeja. Centralni deo koji pokazuje brzinu je ok, a deluje mi da je ovaj deo sa info displejom pod drugačijim uglom. Samim tim info displej je slabije čitljiv, mada pretpostavljam da se može podesiti intezitet osvetljenja i time poboljšati stvar.
Što se tiče vožnje, vrlo je udoban. Vozio sam 8. generaciju sa istim motorom i opremom, pa koliko mogu da se setim i uporedim, novi Civic je udobniji, bar preko ovih neravnina i tramvajskih šina preko kojih sam prešao. Šestobrzinski menjač radi perfektno, mada verujem da za agresivniju vožnju traži više menjanja stepena prenosa. Ne mogu baš da se setim tačno i uporedim sa prethodnim modelom, ali poredeći sa mojim koji ima 5 brzina i približne performanse, imam utisak da moj bolje vuče na nižim obrtajima. Nisam želeo da idem baš do crvenog polja. U svakom slučaju, bilo bi potrebno više vremena i slobode da se malo bolje isproba po pitanju dinamike vožnje. Ne sumnjam da na visokim obrtajima pokazuje najviše.
Na kraju, utisak o dizajnu. Gledajući novu i staru generaciju, jednu pored druge, u salonu, zaključak je lako izvesti. Prethodni model je agresivnijeg dizajna i svakako lepši za oko, bar na prvi pogled. Kod novog modela mi se zadnji deo baš dopada, a napred je nekako nedefinisan. Međutim, slažem se svakako sa svima koji kažu da je auto daleko lepši uživo nego na slikama. Dizajn enterijera mi je odličan i tu ne bih ništa menjao. Spolja je možda moglo i bolje, ali treba napomenuti da je akcenat bio na aerodinamici. Tako da je sasvim ok ispao. Uostalom, šta ja filozofiram o dizajnu kad vozim najružniju Hondu ikada.

I još samo da pohvalim ljubazno osoblje prodajnog salona Delta Automoto. Bila je prilična gužva kad sam bio, nekoliko zainteresovanih mušterija, pa su menadžeri prodaje bili baš zauzeti. Bio je i Zoran Cvijanović, mada mislim da je gledao CR-V. Uglavnom, mogao sam da sačekam ili da pozovem telefonom i zakažem za neki drugi dan. Odlučio sam da sačekam kad sam već tu, a nisam nešto žurio. Posle nekog vremena, gužva se nije raščistila, ali je ljubazna dama koja inače ne radi u prodaji ponudila da krene samnom na test vožnju iako bi po proceduri trebalo da to uradi neko iz prodaje. Na tome sam joj veoma zahvalan jer ko zna koliko bi još čekao.