Xepoj87 napisao:Pa bilo bi glupo da staklo tek tako gori od cigarete
Sent from my HTC One using Tapatalk
Toliko me ne interesuje ništa vezano za mobilne da dobro znam koji model nosam. Nemam pojma da li je plastila ili staklo pa polazim od gore varijante da je plastika.
Inače to štaje već je i orporno na grebanje. Pao mi direkt displejom na led.
Rakhil napisao:
Uroš S. napisao:Da imaš pepeljaru sa Alija ne bi ti ispadala, nego onu iz Classic-a
Da mu Classic nije pritekao u pomoc, nacekao bi se da zapali u kolima kako tebi ide dostava
Pokloni ga (telefon, slovima:telefon) meni ako ti pukne displej
Ja imam neku foliju za 200dindzi na ekranu, makar se nece grebati jbg. Pre dva dana sam ga jurio po sanku, pa jedno 5 metara zonglirao iz ruke u ruku i padne na mermer ali nista mu ne fali, futrola odradila svoje...
paja napisao:Stvarno ne mogu da se nerviram oko tako beznačajnih stvari kao što je telefon. Aće da pukne nek pukne. Živce ću da trošim na neke važnije stvari.
+1
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
paja napisao:Stvarno ne mogu da se nerviram oko tako beznačajnih stvari kao što je telefon. Aće da pukne nek pukne. Živce ću da trošim na neke važnije stvari.
+1
Teoreticari...
A onda u praksi...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Nikome nije sve jedno kad sam sebi napravi neplanirani teosak zbog nepaznje ili kakve druge gluposti a ako jos ako je sklon emotivnom vezivanju za materjalne stvari, time jos gore.
Kupio sam u Gigatronu na Banovom Brdu dva ista Mobilna aparata 24.12.2012 Alcatel OT 997 meni i suprugi. Odmah po kupovini sam im kupio i silikonsku futrolu i foliju na ekranu. Na jednom aparatu tacnije mom je jednostavno prestao da se puni na struju tj na 220v dok je na kompu preko usb porta punio telefon normalno samo sto je treba 3x vise da se puni nego na struju. 31.12.2013 sam telefon odneo u Gigatron servis i posle 20 dana sam pozvao gigatron servis da vidim sta je sa telefonom dobio sam odgovor da je moj aparat u ovlascenom servisu i da se ceka na rezervni deo da se popravi, posle mesec i 4 dana dobijam poziv iz gigatron servisa da mi je telefon popravljen i da ddjem da ga preuzmem u Gigatron radnji na Banovom Brdu. Danas odlazim i preuzimam telefon gde su papiri iz servisa i radni nalog bili sirokom trakom zalepljeni za kutiju od telefona potpisujem revers i preuzimam aparat. Dolazim kuci Posto sam iz Obrenovca raspakujem telefon i vidim da mi telefon uopste nisu ni popravili nego ga samo otvorili i zatvorili i za to im je trebalo Mesec i 4 dana. Iako sam bio obmanjen lazima Gigatrona da mi se za telefon ceka rezervni deo i nakon toga da je popravljen, u izvestaju pise
Mobis-electronic servisni cetar doo
"Slab kontakt pri punjenju
Sitne ogrebotine
Pregledom aparata na osnovnoj ploci uoceni su tragovi mehanickog ostecenja- odvaljen usb konektor i vodovi sa ploce. Prema specifikaciji proizvodjaca u takvim slucajevima se preporucuje zamena osnovne ploce u naplati. Cena popravke prevazilazi trzisnu vrednost aparata te je samim tim i neisplativa. Aparat vracamo ne popravljen bez novcane nadoknade."
Kada sam zvao Gigatron servis pitao sam sta to treba da znaci zar je moja greska u tome sto sam punio mobilni telefon, moja je greska izgleda samo u tome sto sam punio mobilni telefon, a njihova nije da je mozda ipak i bila fabricka greska da mozda nije bio dobar spoj. Napominjem da imam dva potpuno ista aparata kupljena u Gigatronu i jedan ima odvaljen USB konektor dok drugi radi najnormalnije i jedan i drugi sam punio potpuno isto.
Obmanjen sam u lazima Gigatron servisera da se za moj telefon ceka na rezervni deo, da mi je telefon popravljen i da dodjem po njega. Kada sam okrenuo Gigatron servis i pitao zasto su me lagali mesec i 4 dana odgovor mi je dao neznam ja pitaj mog kolegu, pa kojeg kolegu ko me je zvao, odgovor servisera neznam ja nista zali se Agenciji za zastitu potrosaca.
Dali imate neki konkretan predlog sta preduzeti dalje? Svaki savet ili predlog bi dobrodosao. Osecam se prevarenim ne od strane Alkatelovog servisa vec od Samog Gigatrona sa njihovim lazovskim nastupom prema musteriji.