Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kornjaca...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Subaru Legacy 2014








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pierre
- Postovi: 106
- Pridružio se: 18 Feb 2012, 09:54
- Garaža: Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Požarevac
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mene neodoljivo podseća na minijaturni FJ Cruiser. Možda ne bi da nema tog belog krova, ali kao da je neko smanjio FJC i ubacio mu normalna zadnja vrata.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32229
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nisam video da je ovo bilo. Deluje zanimljivo.
Nakon što je tokom januara u Italiji, u par navrata „uhvaćen“ tokom testiranja, Fiat Avventura je i zvanično predstavljen publici Salona automobila u Nju Delhiju.

Kao što se može i primetiti, u pitanju je „off road“ varijanta Fiatovog modela Grande Punto, koji je dobio neke neizbežne detalje, kao što su zaštitne ploče na ispod motorskog prostora i rezervoara za gorivo, krovne nosače, kao i rezervni točak na vratima prtljažnika.

Pored toga, tu je i par kozmetičkih detalja, u vidu plastičnih obloga prednjih i zadnjih blatobrana, ali i štitnika vrata, dok je i enterijer nešto bogatiji u odnosu na klasični Grande Punto. Od motora, trenutno se nudi 1,3-litarski Multijet od 90 KS, a najavljena je i benzinska 1,4-litarska FIRE verzija.

http://www.superauto.rs/index.php?view= ... zcY4D.dpuf
Nakon što je tokom januara u Italiji, u par navrata „uhvaćen“ tokom testiranja, Fiat Avventura je i zvanično predstavljen publici Salona automobila u Nju Delhiju.

Kao što se može i primetiti, u pitanju je „off road“ varijanta Fiatovog modela Grande Punto, koji je dobio neke neizbežne detalje, kao što su zaštitne ploče na ispod motorskog prostora i rezervoara za gorivo, krovne nosače, kao i rezervni točak na vratima prtljažnika.

Pored toga, tu je i par kozmetičkih detalja, u vidu plastičnih obloga prednjih i zadnjih blatobrana, ali i štitnika vrata, dok je i enterijer nešto bogatiji u odnosu na klasični Grande Punto. Od motora, trenutno se nudi 1,3-litarski Multijet od 90 KS, a najavljena je i benzinska 1,4-litarska FIRE verzija.

http://www.superauto.rs/index.php?view= ... zcY4D.dpuf
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 10997
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nije neka novost, al Fabija ima dva nova "paketa" u ograničenom broju, ali ne nalazim koliko je to ograničeno:
http://www.skoda.ee/SiteCollectionDocum ... 130412.pdf
http://www.skoda.ee/SiteCollectionDocum ... 130412.pdf
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
- TheWickerMan
- Postovi: 11205
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
trojanac napisao: „off road“ varijanta Fiatovog modela Grande Punto
http://www.superauto.rs/index.php?view= ... zcY4D.dpuf
Eto zašto naše auto novinarstvo ide do đavola. Grande Punto se ne proizvodi od 2009. godine, posle se zvao Punto Evo a sad se zove samo Punto. A oni ovaj model nazivaju off roda Grande Punto,i to na više mesta u tekstu


Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Audi S1.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Svenemacki auto klub popularni ADAC usled skandala ranije sa namestanjem a sada i zbog siroko rasprostranjene korupcije u organizaciji prema najavama ide u istoriju i gasi se.
Sa 19 miliona clanova spada medju najvece na svetu.
Objavljeno je da su namestali (falsifikovali) racune kroz korupciju sa servisima gde su slepovali pokvarene automobile i time organizovalo pljackali korisnike. Klupko pocelo da se odmotava.
Danas gledao vesti na N-tv, odakle i ova informacija.
Zuti andjeo neslavno zavrsio.
Sa 19 miliona clanova spada medju najvece na svetu.
Objavljeno je da su namestali (falsifikovali) racune kroz korupciju sa servisima gde su slepovali pokvarene automobile i time organizovalo pljackali korisnike. Klupko pocelo da se odmotava.
Danas gledao vesti na N-tv, odakle i ova informacija.
Zuti andjeo neslavno zavrsio.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kraj za Maruti 800.
http://www.thenational.ae/world/south-a ... ti-800-car
R.I.P. Maruti 800
http://www.afternoondc.in/letters/r-i-p ... cle_102847
As Maruti Suzuki India announced that they won't be producing their evergreen model the M-800 anymore, lets drive down memory lane. Indeed for us who sped in their Fiats and Ambassadors, the M-800 which arrived in 1984 brought a sparkle in our lives as we were proud owners of an "imported" vehicle which gave more mileage to our lives and wallets. The family suddenly wanted to go for drives everyday and the kids would be jumping with joy.
It was also a status symbol then, and everyone who drove it felt like a "star". Easy to manoeuvre on Mumbai's traffic ridden roads because of its size, it was easy to maintain and we did not spend fancy sums in company workshops as we do today. Yes the car was all about the heart, and it was music for the soul as well.
http://www.thenational.ae/world/south-a ... ti-800-car
R.I.P. Maruti 800
http://www.afternoondc.in/letters/r-i-p ... cle_102847
As Maruti Suzuki India announced that they won't be producing their evergreen model the M-800 anymore, lets drive down memory lane. Indeed for us who sped in their Fiats and Ambassadors, the M-800 which arrived in 1984 brought a sparkle in our lives as we were proud owners of an "imported" vehicle which gave more mileage to our lives and wallets. The family suddenly wanted to go for drives everyday and the kids would be jumping with joy.
It was also a status symbol then, and everyone who drove it felt like a "star". Easy to manoeuvre on Mumbai's traffic ridden roads because of its size, it was easy to maintain and we did not spend fancy sums in company workshops as we do today. Yes the car was all about the heart, and it was music for the soul as well.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32229
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
OPEL – Na sav gas
Opel vozila sa fabričkom garancijom za ugrađeni gas. TNG (skraćeno od Tečni Naftni Gas) je tečni naftni gas poznat još i kao autogas ili tečni gas. Pri relativno niskom pritisku pretvara se u tečnost i kao takav može se čuvati u tečnom obliku u rezervoaru vozila. U tečnom stanju tako zauzima samo 1/260 svoje gasne zapremine. To omogućava čuvanje relativno velike količine energije na malom prostoru u vozilu.
http://blog.garaza.rs/index.php/opel-na-sav-gas/
Opel vozila sa fabričkom garancijom za ugrađeni gas. TNG (skraćeno od Tečni Naftni Gas) je tečni naftni gas poznat još i kao autogas ili tečni gas. Pri relativno niskom pritisku pretvara se u tečnost i kao takav može se čuvati u tečnom obliku u rezervoaru vozila. U tečnom stanju tako zauzima samo 1/260 svoje gasne zapremine. To omogućava čuvanje relativno velike količine energije na malom prostoru u vozilu.
http://blog.garaza.rs/index.php/opel-na-sav-gas/
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
VW Scirocco FL.














Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V