
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Xepoj87 napisao:Cak i ja imam nesto farbano :roll:
Sent from my HTC One using Tapatalk
ja sam gledao snimak punta 1.9jtd ili koja je vec oznaka, koji bi, ako mu je brzinomer tacan mogao da namuci rs-a na pravcu do 100-130, tako da sam svestan da izuzeci postoje. jos jedan faktor je sto se dizelima lakse dize snaga, a kod civica za to nema puno mesta, pa ce pre ili kasnije natrcati neki cipovani koji ce ga otresti, ali meni to bas i ne znaci nesto. sve te prerade u kucnoj radinosti nesto daju a nesto uzmu, znam za tog punta da je nevozljiv ako se ne vrti skoro kao turbobenzinac ( a i pitanje je koliko ce da traje, dok ce civic preci stotine hiljada km bez problema )...podvarak napisao:Ja samo znam da je matori fiat punto 1.9 85ks cipovan u kucnoj radinosti s neispravnom turbinom otresao obe nase delte u prvih 200m. A isti tretman su dobile i od stock grande punta 130ks.
A i moj sluzbeni 1.3 multijet bolje ispali od 2.0 jts alfe, potpisujem.
6.000eurasteva_anya napisao:Koja je realna cena ovog crnog Type S-a?
Ja mislim da ovaj nije iz Srbije iliti ne secam se da se kod nas prodavao type s bez xenona i panorama krova. Moguce je, naravno, i da gresim...steva_anya napisao:Gledam i poredim opremu 5v Civica 2010 i 3v Type S 2008.
Ispada da je ista oprema, ovaj Type S nema kao onaj crveni xenone i panoramu.
Jedan je 9800 drugi 10250, za oba pise da nije fiksna cena.
Za mene je prihvatljivo da nekoliko godina star auto ima neki deo farban, naravno zbog nekog grebanja ili oziljka sa parkinga.