Bezbednost saobraćaja na 58 odsto Ibarske magistrale od Beograda do Čačka je ispod proseka, zaključilo je Ministarstvo saobraćaja na osnovu poslednjeg istraživanja, i izdvojilo četiri najrizičnije deonice. Za samo dve godine, na Ibarskoj magistrali od Beograda do Preljine dogodilo se čak 130 teških nesreća u kojoj je poginulo 40 ljudi.
Ibarska je jednim delom problem do vozaca rekao bih, jer voze kao muve bez glave, ali cinjenica je i da nedostaju neke stvari koje bi uticale na povecanje bezbednosti kao sto je navedeno u tekstu (kamere, znakovi, odvojene saob. trake itd.) Mada, taj put je problem vec godinama i sta se uradilo povodom toga? Policija je tamo svaki dan, ali ne moze policija da radi sve.
Vidim po nekim ulicama (uglavnom onim sa praistorijskim asfaltom koje su krpljene 1132 puta) su se pootvarale ne rupe, nego krateri. Tamo da updane tocak ode felna i sve u djavola. Svaku zimu ista prica, rupe samo nicu, zakrpe ih na prolece i na zimu isti djavo opet >_>
Ja se sve radovao lokalnim izborima u BG, rek'o asfaltirace nesto da se ucepe narodu kad' ono nista... Eno u Oml. Brigada na raskrsnici kod restorana Durmitor u desnoj traci u smeru prema a. putu nastali vulkani bukvalno...
Gledao sam u emisiji SAT kao Putevi Srbije napravili neku saradnju sa firmom is Novog Sada o snabdevanju nekim hladnim asfaltom koji moze da se koristi i namenjen je za zimske uslove tj. kad je hladno, da ne mora da se zagreva asfaltna baza ili sta vec. Ima i snimak, rupa se prvi ocisti lepo, ona se pospe to preko i utaba se sa nekom masinom rucnom.
Ogi ko asfaltira u februaru bilo šta. Zna se kad je sezona. Tu jeste kriminalno ali se lako izbegne. Tu ionako samo busevi idu. Ima taj hladni asfalt od ranije, al ti je nešto boga oca skupo.
Nije bas tako lose.. Tj posto prolazim svakodnevno tuda, znam tacno gde je koja rupa ap ih lako izbegnem..
Najgori deo puta u Bgu je potez kod ekonomskog faksa