
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Svratili na kafu 

Re: Vazduhoplovi
Na milju i po od aktivnog vulkana...
Re: Vazduhoplovi



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Er Srbija plaća nemačke pilote od 9 do 17 hiljada evra
Trener - 16.784 evra
Kapetan aviona A320 - 13.139 evra
Prvi oficir aviona A320 - 9.423 evra
Takođe, srpska avio-kompanija preuzela je obavezu da po blok satu isplati 186,96 evra kapetanu aviona A320, a 108.94 prvom oficiru aviona A320.
Takođe, iako se Er Srbija kao preduzeće u većinskim državnom vlasništvu finansira novcem građana Srbije, zbog čega javnost u Srbiji ima pravo na uvid u ugovor, dokument koji možete videti na kraju ovog teksta do sada se nije pojavio u srpskim medijima, niti je predstavnicima Er Srbije ili Vlade Srbije postavljeno pitanje o razlozima za ovakvo trošenje budžetskog novca.
- Zbog čega je JAT AIRWAYS, kao preduzeće u većinski državnom vlasništvu, angažovao nemačke pilote obučene za upravljanje letelicama Airbus 320A i zbog čega je preuzeo obavezu da rad pilota plati mesečno sa preko devet, preko 13 i preko 16 hiljada evra (plus 1.000 evra po angažovanom za potrebe iznajmljivanja stanova), ukoliko se zna da je JAT AIRWAYS raspolagao velikim brojem visoko cenjenih i iskusnih pilota čija je cena rada višestruko manja?
- Ukoliko je razlog angažovanja nemačkih pilota obuka domaćih pilota za upravljanje avionima Airbus A319 i A320, koji su novitet u našoj floti, zbog čega je 2013. obustavljena već doneta odluka da se piloti upute u London, Tuluz i Majami na obuku za upravljanje Airbasovim avionima sa preciznim terminima obuke?
- Da li je tačna tvrdnja sindikata da poslovodstvo JAT AIRWAYSA, danas Air Serbia, nije odgovorilo na pitanje sindikata kako je izabrana agencija za testiranje zaposlenih i da li je istina da je po zaposlenom plaćeno 1.000 evra (što za 1.100 zaposlenih iznosi 1,1 milion evra)?
- Zbog čega je prekršen zakon imenovanjem gospodina Daneta Kondića, generalnog direktora Air Serbia, za predsednika Odbora direktora, iako je to članom 400 Zakona o privrednim društvima to zabranjeno?
Ne znam da li je izvor prihvatljiv, uglavnom:
http://glasno.org/provera-cinjenica/er- ... -000-evra/
Trener - 16.784 evra
Kapetan aviona A320 - 13.139 evra
Prvi oficir aviona A320 - 9.423 evra
Takođe, srpska avio-kompanija preuzela je obavezu da po blok satu isplati 186,96 evra kapetanu aviona A320, a 108.94 prvom oficiru aviona A320.
Takođe, iako se Er Srbija kao preduzeće u većinskim državnom vlasništvu finansira novcem građana Srbije, zbog čega javnost u Srbiji ima pravo na uvid u ugovor, dokument koji možete videti na kraju ovog teksta do sada se nije pojavio u srpskim medijima, niti je predstavnicima Er Srbije ili Vlade Srbije postavljeno pitanje o razlozima za ovakvo trošenje budžetskog novca.
- Zbog čega je JAT AIRWAYS, kao preduzeće u većinski državnom vlasništvu, angažovao nemačke pilote obučene za upravljanje letelicama Airbus 320A i zbog čega je preuzeo obavezu da rad pilota plati mesečno sa preko devet, preko 13 i preko 16 hiljada evra (plus 1.000 evra po angažovanom za potrebe iznajmljivanja stanova), ukoliko se zna da je JAT AIRWAYS raspolagao velikim brojem visoko cenjenih i iskusnih pilota čija je cena rada višestruko manja?
- Ukoliko je razlog angažovanja nemačkih pilota obuka domaćih pilota za upravljanje avionima Airbus A319 i A320, koji su novitet u našoj floti, zbog čega je 2013. obustavljena već doneta odluka da se piloti upute u London, Tuluz i Majami na obuku za upravljanje Airbasovim avionima sa preciznim terminima obuke?
- Da li je tačna tvrdnja sindikata da poslovodstvo JAT AIRWAYSA, danas Air Serbia, nije odgovorilo na pitanje sindikata kako je izabrana agencija za testiranje zaposlenih i da li je istina da je po zaposlenom plaćeno 1.000 evra (što za 1.100 zaposlenih iznosi 1,1 milion evra)?
- Zbog čega je prekršen zakon imenovanjem gospodina Daneta Kondića, generalnog direktora Air Serbia, za predsednika Odbora direktora, iako je to članom 400 Zakona o privrednim društvima to zabranjeno?
Ne znam da li je izvor prihvatljiv, uglavnom:
http://glasno.org/provera-cinjenica/er- ... -000-evra/
Re: Одг: Vazduhoplovi
Bogami. Sad upoznao pilota iz omana kaze da tamo kompanija totalno ne profitabilna. Lete puni i slicno.
Bio u istambulu na simulatoru mozda ga znas
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Bio u istambulu na simulatoru mozda ga znas

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Vise znam nasih kontrolora u Zalivu, nego pilota
Oman..... carski

Oman..... carski
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Jel si ti u Spaniji sad il se zajebavas? 
Bilbao, Spanija.

Bilbao, Spanija.
Re: Vazduhoplovi
Aerodrom je u kotlini ciji se kraj suprotne piste otvara prema Atlantiku, takodje iza brda na Severu (desna strana na snimku) je okean.
Vetrovi najcesce duvaju sa mora tako da su brda dusu dala za rotore.
Vetrovi najcesce duvaju sa mora tako da su brda dusu dala za rotore.
Re: Vazduhoplovi
Burnin' some rubber se to zove 
Bilo je vec, al nije zgoreg jos jednom odgledati:
http://www.youtube.com/watch?v=mMvLuUJFHYk

Bilo je vec, al nije zgoreg jos jednom odgledati:
http://www.youtube.com/watch?v=mMvLuUJFHYk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
To se zove "kako urnisati stajni trap".
Re: Vazduhoplovi
Da vidimo da li ce biti u novinama...
Jutrosnji let AirSerbia za Cirih poleteo i odmah se vratio na aerodrom zbog problema sa pritiskom u kabini.
Sad treba ponovo da polete kad srede.
Jutrosnji let AirSerbia za Cirih poleteo i odmah se vratio na aerodrom zbog problema sa pritiskom u kabini.
Sad treba ponovo da polete kad srede.
Re: Vazduhoplovi
Boeing.
Jos nisu ponovo poleteli...
Jos nisu ponovo poleteli...