Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Biće da je važniji drugi deo članka u kome se kaže da je mašinovođa imao pisani nalog da stane (verovatnije mili) kod tog prelaza jer je pozat ko nebezbedan.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24661
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Meni ovo deluje suludo
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/443157 ... u-Zajecaru
"Slobodno vozi, prolaziš!": Koban razgovor mašinovođe i vozača džipa trenutak pre tragedije u Zaječaru
Zaječarska policija odredila je mašinovođi S.K. (52) zadržavanje do 48 sati zbog učešća u nesreći u kojoj su jutros poginule četiri osobe, saopšteno je danas. Mašinovođa se tereti za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.
U nesreći koja se dogodila jutros oko šest sati osim Ursulovića iz sela Zlot kod Bora, poginuli su Nenad Cvetković (53), Mile Đorđević (63), obojica iz Bora, dok četvrta osoba još uvek nije identifikovana.
Kako "Blic" saznaje iz izvora bliskih istrazi, do nesreće je došlo pošto je vozač džipa marke "suzuki" Jovan Ursulović (56) zaobišao spuštenu rampu na pružnom prelazu i sudario se sa vozom, koji je iz Prahova saobraćao za Zaječar.
Kako saznajemo, Ursulović se neposredno pre kobnog sudara telefonom čuo sa mašinovođom i pitao ga može li da prođe.
- Šta da radim? Hoću li uspeti da prođem - pitao je nesrećni Ursulović, na šta mu je manišonovođa odgovorio:
- Slobodno vozi, prolaziš sigurno!
Voz je, prema prvim saznanjima, vukao automobil 200 metara od mesta sudara. Očevidac nesreće kaže da je prizor bio stravičan.
- Samo sam odjednom čuo strahovit prasak. Ne zadugo nakon toga čuo sam i jecaje i pozive upomoć. Tada sam i izašao napolje i video da je voz udario u džip - ispričao je za "Blic" očevidac Vladimir Vidojković.
Mašinovođa imao pisani nalog da se zaustavi
U saopštenju koje je policija izdala nakon hapšenja navodi se da se mašinovođa sumnjiči da nije zaustavio voz na pružnom prelazu “vržogrnačka rampa”, iako je imao pisani nalog da se zaustavi, jer je prelaz nebezbedan.
Nesreća se dogodila na putnom prelazu u mestu Vražogrnci, nedaleko od Zaječara, saopštile su Železnice Srbije. Iz železnica navode da je ovaj putni prelaz obezbeđen branicima i da ima čuvara putnog prelaza.
Na mestu nesreće su pripadnici MUP-a obavili uviđaj, kao i stručne službe i komisije Železnica Srbije.

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/443157 ... u-Zajecaru
"Slobodno vozi, prolaziš!": Koban razgovor mašinovođe i vozača džipa trenutak pre tragedije u Zaječaru
Zaječarska policija odredila je mašinovođi S.K. (52) zadržavanje do 48 sati zbog učešća u nesreći u kojoj su jutros poginule četiri osobe, saopšteno je danas. Mašinovođa se tereti za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.
U nesreći koja se dogodila jutros oko šest sati osim Ursulovića iz sela Zlot kod Bora, poginuli su Nenad Cvetković (53), Mile Đorđević (63), obojica iz Bora, dok četvrta osoba još uvek nije identifikovana.
Kako "Blic" saznaje iz izvora bliskih istrazi, do nesreće je došlo pošto je vozač džipa marke "suzuki" Jovan Ursulović (56) zaobišao spuštenu rampu na pružnom prelazu i sudario se sa vozom, koji je iz Prahova saobraćao za Zaječar.
Kako saznajemo, Ursulović se neposredno pre kobnog sudara telefonom čuo sa mašinovođom i pitao ga može li da prođe.
- Šta da radim? Hoću li uspeti da prođem - pitao je nesrećni Ursulović, na šta mu je manišonovođa odgovorio:
- Slobodno vozi, prolaziš sigurno!
Voz je, prema prvim saznanjima, vukao automobil 200 metara od mesta sudara. Očevidac nesreće kaže da je prizor bio stravičan.
- Samo sam odjednom čuo strahovit prasak. Ne zadugo nakon toga čuo sam i jecaje i pozive upomoć. Tada sam i izašao napolje i video da je voz udario u džip - ispričao je za "Blic" očevidac Vladimir Vidojković.
Mašinovođa imao pisani nalog da se zaustavi
U saopštenju koje je policija izdala nakon hapšenja navodi se da se mašinovođa sumnjiči da nije zaustavio voz na pružnom prelazu “vržogrnačka rampa”, iako je imao pisani nalog da se zaustavi, jer je prelaz nebezbedan.
Nesreća se dogodila na putnom prelazu u mestu Vražogrnci, nedaleko od Zaječara, saopštile su Železnice Srbije. Iz železnica navode da je ovaj putni prelaz obezbeđen branicima i da ima čuvara putnog prelaza.
Na mestu nesreće su pripadnici MUP-a obavili uviđaj, kao i stručne službe i komisije Železnica Srbije.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ako je verovati ovom clanku i ostalima:
1. Pruzni prelaz neobezbedjen, to se resava time sto masinovodja ima pismeni nalog da vozi spor - fak
2. Pokojnik u Suzukiju se provlaci kroz rampu, jos zove masinovodju da vidi koliko ima fore - dabl fak
3. Sad ce masinovodja da odgovara i za svoju i za tudju glupost, i sve je ok, imamo krivca, nista se nije desilo - tripl fak
Ako nekome jos uvek nije jasno zasto treba ukinuti subvencije zeleznici i ostalima, ja ne znam kako da im nacrtam
1. Pruzni prelaz neobezbedjen, to se resava time sto masinovodja ima pismeni nalog da vozi spor - fak
2. Pokojnik u Suzukiju se provlaci kroz rampu, jos zove masinovodju da vidi koliko ima fore - dabl fak
3. Sad ce masinovodja da odgovara i za svoju i za tudju glupost, i sve je ok, imamo krivca, nista se nije desilo - tripl fak
Ako nekome jos uvek nije jasno zasto treba ukinuti subvencije zeleznici i ostalima, ja ne znam kako da im nacrtam
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24661
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Znace Mitrovcani onaj pruzni prelaz na ulazu u grad gde rampe nema/ne radi, voz kad dolazi vidjao sam da auto dodje da prepreci put vozilima, ili neko sidje sa lokomotive da zaustavi vozila. Bolje i to nego da se gine, ali 21. vek, Evropa... 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Kod nas bi samo pomoglo, da se podize nekakva celicna plocevina, ili betonska barijera od po metra.
Kakav 21 vek, kakvi bakraci...da je normalan ne bi se ni provlacio
Kakav 21 vek, kakvi bakraci...da je normalan ne bi se ni provlacio
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Prirodna selekcija odradila svoje i povukla troje nevinih sa sobom.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Kod nas na pruznom prelazu kad ne radi rampa voz obavezno staje pre prelaza i trubi a zatim lagano prolazi preko prelaza. Uvek je tako bilo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
U svetu su pruzni prelazi izuzetak, kod nas su pravilo. Pri tom, praviti tunele cut and cover metodom uopste nije skupo kad pogledas koliko ustedis na drugom kraju (izbegavanje ukrstanja voza i motornih vozila)
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ruski recept.superboss napisao:Kod nas bi samo pomoglo, da se podize nekakva celicna plocevina

http://www.youtube.com/watch?v=qfIPQdDudaw
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ne bismo imali taj problem da siptarska plemena kupuju neometano zemlju od Srba po desetostruko vecim cenama. U Velikoj Britaniji ili Danskoj jednostavno ne mozes da platis stan ili bilo koju drugu nepokretnost daleko iznad trzisne vrednosti - zakon ti to ne dozvoljava jer se takve stvari smatraju najgorim mogucim oblikom korupcije. Ista stvar vazi i za bilo koju drugu nepokretnost, tipa zemljista ili slicno.nikaragva napisao:Koji tacno problem ne bi imali?Incognito napisao: Po meni, zemlja u drzavnom vlasnistvu poput primera u Britaniji je jako dobra stvar koja efikasno stiti nacionalne interese (da smo i mi na vreme imali takav zakon nebismo danas imali problem na Kosmetu)
Na ovaj nacin bismo s jedne strane zadrzali srpsko stanovnistvo na toj teritoriji koje ne bi tek tako prodavalo ogromnu zemlju, pa onda dolazilo u centralnu Srbiju gde bi kupovalo ogromne kuce po pet puta manjim cenama, a plemenima ne bi bilo dozvoljeno da sumnjivim novcem za koji ne mogu da dokazu poreklo kupuju bilo sta, niti da bilo sta placaju u kesu kao sto je to u 100% slucajeva radjeno. Na ovaj nacin bi mnogi problemi bili preduhitreni, Kosovo bi bilo u sastavu Srbije, oni koji poseduju papire i postuju zakone drzave Srbije, bili imali bi zagarantovana prava bez obzira na nacionalnost, veru i boje koze, ostali koji ne poseduju nikakva dokumenta (kao 80% siptara) trebalo je proterati u Albaniju, ukoliko bi eventualno pokazivali bilo kakav otpor sto nije iskljuceno, upotrebiti brutalnu silu i staviti tacku na to.
Ali ova zemlja se ni tada, kao ni danas nikad nije ponasala drzovatvorno niti na Kosovu, niti na bilo kojoj tacki njene teritorije - zato danas imamo to sto imamo. I umesto da ucimo na svojim greskama, danas ponavljamo apsolutno istu stvar na jugu Srbije gde pokazujemo isti nivo nezainteresovanosti za prisustvo drzave Srbije na tom delu teritorije, kao sto smo nekad radili na Kosovu. Zao mi je sto ovo moram da kazem, ali istorija nam pokazuje da Srbi kao narod jednostavno nisu zasluzili da imaju svoju drzavu jer nemaju u dovoljnoj meri razvijenu svest drzavotvornosti jer iz decenije u deceniju sami sebi stvaramo probleme sopstvenom neodgovornoscu za koju nam je uvek neko drugi kriv.
----------------------------------
Sto se tice ove nezgode ... Iz ovoga shvatam da je vozac dzipa jednostavo lud i blesav zbog cega je nazalost izgubio glavu i sa sobom povukao jos troje nevinih ljudi (kakvo pozivanje masinovodje i polemika oko toga da li treba da prodje ili ne, ako je svestan da mu preti opasnost

Primer vozaca dzipa me podseca na primer kao kad bih ja kao pesak istrcao direktno sa troatoara na kolovoz na crvenom svetlu iako u neposrednoj blizini vidim da mi se velikom brzinom priblizava automobil iz kojeg mi vozac pokazuje rukom da slobodno pretrcim i ja iako sam svestan i znam da mi zakoni fizike dokazuju da on jednostavno nece moci da se bezbedno zaustavi pri toj brzini, ja cu ipak verovati njemu na rec jer je njegova rec merodavnija od uslova u saobracaju. Strasno !

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Putni prelazi na prugama Železnice Srbije mogu biti:Rakhil napisao:Ako je verovati ovom clanku i ostalima:
1. Pruzni prelaz neobezbedjen, to se resava time sto masinovodja ima pismeni nalog da vozi spor - fak
2. Pokojnik u Suzukiju se provlaci kroz rampu, jos zove masinovodju da vidi koliko ima fore - dabl fak
3. Sad ce masinovodja da odgovara i za svoju i za tudju glupost, i sve je ok, imamo krivca, nista se nije desilo - tripl fak
a)
Ako nekome jos uvek nije jasno zasto treba ukinuti subvencije zeleznici i ostalima, ja ne znam kako da im nacrtam
1.Obezbeđeni (automatski pp ili obezbeđeni čuvarom putnog prelaza)
2.Neobezbeđeni
Neobezbeđeni putni prelaz je prelaz koji je signalisan vertiklnom signalizacijom za drumska vozila(trougo sa lokomotivom)i anderijinim krstom.ZOBS je vrlo jasan u ovom slučaju,mada obavezuje vozača drumskog vozila ako nailazi na obezbedjene pp sa branicima i polubranicima da smanji brzinu toliko da se prilikom priblizavanja istom moze zaustaviti bezbedno u svakom trenutku.
Obezbedjeni(automatski) putni prelazi se smatraju neobezbedjenim,ukoliko je iz tehnickih razloga PP "pao na kvar"signalizira se na pultu otpravnika vozova ,rukovanje je nemoguce i obavezuje otpravnika vozova da pismenim putem obavesti tj naredi masinovodji da je duzan ispred neobezedjenog putnog prelaza stati i oprezno nastaviti voznju propisanom brzinom.Ako ovo masinovodja ne ispostuje a desi se ovo,kriv je 100%.
Ukoliko je PP posednut cuvarom putnog prelaza a sporazumevanje izmedju otpravnika i cuvara je nemoguce(zbog kvara na TT vezama)putni prelaz se smatra NEOBEZBEDJENIM i isto se piše NALOG da voz mora stati.E sad ukoliko je sporazumevanje moguce izmedju otpravnika i cuvara pp a branik neispravan,tada se isto obavestava masinovodja o nastalom kvaru ali je tada cuvar obavezan da rucno zaustavi drumska vozila zastavicom(obezbedi pp) ,dok voz prolazi isti propisanom brzinom bez zaustavljanja.
Ukoliko voz prolazi pp za vreme prekida sluzbe(neposednut cuvarom) tada je po knjizici reda voznje za pomenuti voz masinovodja duzan STATI i oprezno preci preko istog i nastaviti voznju propisano brzinom.
I da,samo da napomenem da nekada i ljudski faktor moze zatajiti...s toga pamet u glavu!
- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Istina. U subotu popodne sam prisustvovao tom događaju.dragvorl napisao:Znace Mitrovcani onaj pruzni prelaz na ulazu u grad gde rampe nema/ne radi, voz kad dolazi vidjao sam da auto dodje da prepreci put vozilima, ili neko sidje sa lokomotive da zaustavi vozila. Bolje i to nego da se gine, ali 21. vek, Evropa...

Sunce ti

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
eh, moj komsija je otisao u penziju sa pozicije tog rampadzije na tom prelazu...jos beneficirani staz...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24661
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
To bese ona kucica na ulazu u kvantasku?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money